maandag 13 mei 2013

Lazy Sunday afternoon

Hallo lieve bloggers,
Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Gaaf dat jullie mijn blog hebben gevonden! 
Die eerste werkdag na een paar dagen vrij viel toch wel tegen. Maar ja, het is niet anders, we pakken de draad weer op en het werk dat ik doe is heel leuk dus ook daar wen ik weer snel aan hoor. Het kaartje dat ik vandaag laat zien heb ik gemaakt voor de challenge van Lili of the Valley. Je moest een kaart maken met het thema "boys". Het papier is van Bo Bunny, het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met copics. De klok heb ik gemaakt met een craftable van Marianne Design. Het tekstlabel is gemaakt met een stans van Joy. Tenslotte nog een lintje en een zakhorloge charm. Jongenskaarten / mannenkaarten blijven toch heel moeilijk hoor. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hele fijne avond!
Liefs, Cindy


32 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, Ziet er weer gelikt uit hoor !
    vinden het plaatje dat je ingekleurd heb ook erg leuk gedaan gr Wilma en Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit kaartje ziet er weer heel goed uit ,jij hebt er zin in twee keer per dag ,lag zeker aan je vrije dagen.Het stempeltje is ook heel leuken mooi ingekleurd.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schatje Cindy, je gaat lekker met je kaarten zeg, dat komt vast door het weer en je vrije dagen die je hebt gehad,je hebt ook weer prachtig gekleurd.
    Het is een stoere jongenskaart.
    Liefs je moedertje, tot zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy

    Ik vind het een leuke stoere jongens kaart .
    Goed gelukt hoor vind het ook altijd maar niks om een mannenkaart te maken dan zit ik weer met mijn bloemetjes in mijn hand Maarja dat gaat niet op een mannenkaart .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind mannenkaarten ook altijd moeilijk, Cindy. Maar deze vind ik erg goed gelukt!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie mannenkaart geworden Cindy.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig weer deze kaart hij is erg mooi veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een leuke jongens kaart geworden, Ik vind het ook altijd lastig om een mannenkaart te maken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gaaf afdrukje Cindy en heel mooi ingekleurd! echt een stoere mannenkaart:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That´s a SUPER CUTE card and a fantastic idea! Love it!!!! Hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat viel inderdaad weer vies tegen hé vanmorgen weer vroeg opstaan en naar het werk te gaan maar net zoals je zegt Cindy als je er eenmaal zit gaat het weer vanzelf. Ik vind je kaartje supermooi geworden, wat een toppertje zeg.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende jongens kaart. Je gaat al een speer. Ik had vandaag nog een dagje vrij en mag morgen weer werken. Ik denk dan dat ik het zelfde gevoel als jij heb.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave kaart Cindy, en wat een schattige stempel, echt geschikt voor een man/jongen, de klok en de tekst, leuk alles op elkaar afgestemd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart Cindy. Leuke stempel is dat...wooow een stoere mannen/jongenskaart!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een schatje hoor Cindy. Jongenskaarten zijn moeilijk maar deze is wel heel lief geworden. Knap gedaan!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart,mooie kleuren heb je voor de kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er toch heel mooi uit Cindy, prachtig kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart met die afbeelding! erg leuk met die klok erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Cindy, leuk plaatje en mooie kleurtjes heb je voor de kaart gebruikt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gave kaart heb je gemaakt en wat een schattige stempel, echt geschikt voor een man,zo lekker lui onderuit gezakt hihihi !!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig Cindy. Heel mooi de combi klok, papier en stempelafdruk. Heel gaaf gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Cindy,

    Wat een geweldige kaart is dit zeg, ik vind dit echt het allermooiste wat ik van je gezien heb. Zo origineel de combi van stempel, klok en papier. En prachtige kleuren.
    Echt super.
    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Cindy,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat heb je een leuke stempel gebruikt zo leuk voor een jongen ik vind het een prachtige kaart hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi jongenskaartje.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart! Leuke tekst erbij!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een geweldige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuk kaartje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is heel leuk en stoer je kaartje en idd jongens/mannenkaarten blijven moeilijk hoe zou dat toch komen?

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuk Cindy en het stempeltje is echt super leuk!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy,
    Wat een leuke stempel heb je gebruikt en mooi ingekleurd, leuke combinatie van materialen op je kaart en..je vorige geborduurde kaart is ook weer super...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super mooi jongenskaartje

    met dit leuke stempeltje en klok van marianne er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Thank you for entering our first Lili of the Valley challenge Cindy with your lovely card.

    Good luck!

    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy