maandag 3 juni 2013

Babyboek

Goedemorgen allemaal,
Zoals de meeste van jullie wel weten, word ik over een tijdje tante. Superleuk! Mijn vriend en ik hebben mijn  broer en schoonzus een kleine bijdrage gegeven, zodat ze zelf iets kunnen uitzoeken wat ze nodig hebben. Omdat ik een envelop altijd heel onpersoonlijk en gemakkelijk vind, heb ik een boekkaart gemaakt. Het papier is van Papermania (capsule) en de knoopjes e.d. zijn er op afgestemd. Omdat ik niet weet wat het wordt, een neefje of nichtje, heb ik de kleuren neutraal gehouden. De stempeltjes zijn van Magnolia en heb ik weer ingekleurd met mijn favoriete copics. Ik heb het boek inmiddels gegeven en mijn broer en schoonzus vonden het erg mooi en waren zeer verrast. Ik wilde het jullie toch ook eventjes laten zien.

Dit boek wil ik graag mee laten doen met het Cards en Scrap challenge blog waar de opdracht dit keer "boeken" luidt. Bedankt voor de tip Gerjanne!

 Liefs, Cindy





29 opmerkingen:

  1. Ja leuk hé, wat heb je dat schitterend gemaakt Cindy, echt al een kado op zich!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en superleuk boekkaart en je hebt je kleuren mooi uitgekozen !! Prachtig...

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meisje
    Ik heb je boekkaart natuurlijk ook gezien, het is echt prachtig gemaakt en keurig verzorgd, de kleuren passen super bij elkaar, nu maar kijken wat ze van de verrassing gaan kopen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hardstikke leuk zeg, ziet er schitterned uit, daar zijn ze vast heel erg blij mee. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Super leuk dat je tante gaat worden, je hebt een prachtige boekkaart gemaakt voor de a.s. Ouders

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief gebaar van jou, ze zullen zeker blij verrast zijn geweest.
    En je boekkaart waar je het geld in hebt gedaan is prachtig geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, nou dat dit gewaardeerd wordt snap ik wel. Wat een topcreatie. Kun je toch eigenlijk geen kaart meer noemen. De voorkant is schattig, maar de binnenkant is helemaal geweldig. Je kunt nog meedoen bij Cards and Scraps....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lief! Dit is al een cadeautje op zich.....héél mooi gemaakt, prachtige details!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend boekkaartje Cindy, prachtig gefreubeld,heel erg mooi cadeautje in mooie tinten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat heb je dit super leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit mooi gedaan voor je broer en schoonzus...je kan zien dat je een trotse aanstaande tante bent haha. Dit is goed ontvangen denk ik!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee lieve meid, wat is dit goed nieuws!! Superleuk dat je tante wordt, heerlijk zo'n kleintje erbij. Ik was weer eventjes afwezig in blogland (op mijn DT na dan...) en ik ga nu alles inhalen en nog even op jouw blog rondkijken wat voor moois je de laatste tijd weer allemaal hebt gemaakt. Dit babyboek is ont-zet-tend leuk gemaakt Cindy! Heerlijk dat het dankbaar in ontvangst is genomen.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schatje Cindy, wat leuk om dit zo met de bijdrage te geven, die komt vast in de babykamer te staan, is al een kadootje op zich, en jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de toekomstige wereldburger (es), groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cindy, wat mooi! Daar zullen je broer en schoonzus vast heel erg blij mee zijn. De kaart is op zich al mooi en dat er dan ook nog een verrassing bij zit, is toch helemaal geweldig.
    Natuurlijk van harte gefeliciteerd dat je tante gaat worden.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,
    Wat een leuk idee en wat een superleuke boekkaart, echt heel mooi gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig !!!
    Erg leuk gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy

    Wat een super mooie boekkaart heb je gemaakt .
    erg leuke stempeltjes heb je gebruikt .
    en Gefeliciteerd dat je tante gaat worden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuk gemaakt Cindy! ik ga binnenkort ook maar eens beginnen want het is zo juli...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een schatje, Cindy. Als je daar niet mee wint? Heel lief om dit zo aan je broer te geven!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat prachtig gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super leuke baby boek heb je gemaakt Cindy prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo is het toch origineel verpakt Cindy, leuk hoor!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk gedaan hoe je het thema "boeken" hebt verwerkt in je creatie.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende boekkaart heb je gemaakt voor je broer en schoonzus. Heel toepasselijk en de tekst vind ik heel mooi.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitternd mooi gemaakt deze boekkaart!
    Mooi gedichtje heb je erin gedaan!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi gemaakt Cindy en idd leuk om te geven!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,
    Wat heb je dit super mooi gemaakt, daar ben je denk ik ook wel een poosje zoet mee geweesd. Maar het resultaat is dan ook erg geslaagd. Leuk dat je m'n blog gevonden heb via mijn dochter en dat je m'n volger bent geworden.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je dat prachtig gedaan zeg mijn complimentjes hoor
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. o wat een prachtig boek kaart heb gemaakt voor de aanstaande ouders heel mooi cindy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy