maandag 17 juni 2013

Bedankt dat je er voor mij bent

Lieve blogvriendinnen,
De kaart die ik jullie nu laat zien heb ik ook dit weekend gemaakt. Terwijl jullie dit lezen ben ik op mijn werk gearriveerd en gaan de dagelijkse beslommeringen weer beginnen. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge bij de The Dutch Magnolia Chickies, waar de opdracht dit keer is om een kaart te maken om iemand een hart onder de riem te steken. Hier hoefde ik natuurlijk geen seconde over na te denken. Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn lieve moedertje. Ondanks alles wat ze de afgelopen tijd heeft meegemaakt en de beperkingen die zij nog steeds heeft, staat zij altijd voor mij klaar. Ze is niet alleen mijn moeder, maar ook mijn beste vriendin. Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moet. Natuurlijk hebben we zo nu en dan ook onenigheid, maar dat komt in de beste families voor. We hebben het altijd heel gezellig samen met onze hobby en alles wat ik kan, heb ik van haar geleerd. Bedankt moedertje dat je er altijd voor mij bent!
Ik heb het afdrukje gekleurd met Distress inkt, mijn nieuwe verslaving zullen we maar zeggen.... Verder nog een mal van Joy gebruikt. Het designpapier is van My Minds Eye. Op het afdrukje zelf heb ik nog Frantagé gebruikt. Wat een leuk spul is dat zeg! Fijne dag allemaal!
Liefs, Cindy



39 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, daar is je moeder vast heel blij mee. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve woorden op de vroege ochtend, ik moest zelfs even slikken, je kaart is prachtig wijfie, mooi gekleurd en prachtig afgewerkt, ook toevallig staan we achter elkaar.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty van een kaart heb je voor je moeder gemaakt,prachtige kleuren heb je voor de kaart gebruikt .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een super leuke kaart geworden Cindy en wat zal je Ma die mooi vinden en er blij mee zijn,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je moeder en uit haar berichtje hier boven is te lezen dat ze hem prachtig vind;) missie geslaagd!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en een heel mooi gebaar voor je moedertje........
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zegt alles.....dat je moeder je beste vriendin is! Meer woorden zijn er toch niet nodig! Ik vind je kaartje prachtig! Leuk dat je meedoet met e challenge van DMCC, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kaartje en wat een lieve woorden.......wees jij maar zuinig op je moedertje hoor meis......ze verdient het.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van DMCC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Cindy, wat een prachtig kaartje heb jij gemaakt! En zo lief van je, deze hartverwarmende complimenten aan je moeder! Ze verdient het maar andersom zal ze het ook zo voelen...Wees zuinig op elkaar, dierbaarder dan dit vind je het niet!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lieve woorden allemaal voor je lieve moeder, Cindy! Dat heeft ze zeker verdiend! Ik vind je kaart en de tekst erbij ook helemaal prachtig. Wat zal ze er blij mee zijn!
    Werk ze!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi Cindy, en wat heerlijk dat je zo'n moedertje heb met wie je dit leuks allemaal kan delen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy
    Wat een lieve woorden en heerlijk dat je dat allemaal samen met je moeder kan doen.
    Je hebt een prachtige vrolijke kaart voor haar gemaakt .
    Fijne week
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O meid

    wat is je kaart prachtig geworden voor je moeder

    en deze tilda is prachtig ingekleurd cindy

    fijn dat jullie het altijd zo leuk hebben samen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart en dan ook nog voor je lieve moeder.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal gelijk Cindy en ik weet zeker dat er wel een traantje weggepinkt zal zijn toen ze die schitterende kaart van je kreeg.
    En het is toch fijn dat jullie zoveel voor elkaar betekenen.
    Nog een fijne dag verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt, en zulke lieve woorden voor je moeder, fijn dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Cindy, wat een leuke en vrolijke kaart. Zag net de kaart van je moeder en nu deze van jou, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo'n goede band hebben. Om jaloers op te zijn!! Geniet er van en ik hoop dat jullie nog heel veel leuke dingen maken samen!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,

    Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt! Daar zal ze zeker heel blij mee zijn!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy, je moeder is er vast heel erg trots op dat je deze voor haar gemaakt hebt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lief dat je dit voor je moeder hebt gemaakt. Mooi geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy, Wat heb je een prachtige kaart voor je moeder gemaakt. Fijn. Distress inkt is inderdaad mooi om mee te werken. Leuk effect.Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart en mooie woorden!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Cindy en wat een lieve woorden voor je moeder!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuke kaart heb je voor je moeder gemaakt!'
    Ze verdient het!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is helemaal super Cindy. En wat heeft ze het verdient!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart! Je moeder zal er ongetwijfeld zeer blij mee zijn geweest.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook al zo een prachtige kaart, zag net de kaart van je moedertje voor jou en Remco omdat jullie zo speciaal voor haar zijn. Koester je lieve moeder maar Cindy, helemaal super hoeveel jullie samen doen, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooi kaartje Cindy,lief dat je dat voor je moeder gemaakt hebt, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is heel mooi.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. G Wauw meis, wat heb je weer een toppertje gemaakt zeg!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart met een prachtig doel! Tja, moeders.... Daar kunnen we toch echt niet zonder!!! Je hebt er echt iets speciaals van weten te maken, prachtig!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Cindy, ik ben ver weg maar wil toch even reageren op jouw prachtige kaart en zeer mooie woorden voor je moeder. Wat moet dit geweldig zijn voor haar om dit te lezen. Super meis!
    Mooie details zitten er weer op.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt, fijn dat jullie samen zoveel leuke dingen doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een prachitge lieve kaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart! Tekst spreekt voor zich.
    Bedankt voor het mee doen bij DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy