zaterdag 1 juni 2013

Een droom van lila

Goedenavond allemaal,

Hier ben ik met mijn tweede blogpost voor vandaag. Soms komt het zo uit dat twee challenges op dezelfde dag beginnen:). Dit keer een kaartje voor de Fadengrafik waar vandaag ook een nieuwe challenge van start gaat. Dit keer is het de bedoeling dat je een kaart borduurt in de kleur lila. Ik heb gekozen voor een patroon van Sjaak van Went. Het lijkt op de foto een beetje blauw, maar het is echt gemelleerd lila garen hoor. Het plaatje is van Nel van Veen. Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen. Meedoen kan tot 15 juni 2013 17.59 uur. Liefs, Cindy


28 opmerkingen:

  1. mooie kaart weer zeg, liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Cindy. Het patroon is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Cindy, jouw kaartje is ook weer prachtig, erg mooi patroon ook weer, mooie voorbeeldkaart voor het blog van Fadengrafik, ik kijk ook nog even bij je andere kaart want ik denk dat ik die gemist heb, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Cindy druk of niet aan je kaartjes ligt het niet wat zijn ze mooi ,ik had er een paar gemist dus toch maar even terug gekeken die met die vlinders is mijn favoriet wat een beautty .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooi kaart Cindy
    wat een mooi patroon is dat

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi borduursel!
    Daar was je nog wel even mee bezig denk ik.
    Hele mooie kaart. En die hier onder is ook heel mooi.
    Je gaat zo snel vandaag, dat is bijna niet bij te benen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Zo wauw wat een mooi borduurwerk ,echt prachtig gedaan .Ook je kaart hieronder heb je weer heel leuk gemaakt ,leuke sketch is het ook weer .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig...wat een ingewikkeld patroon, daar zitten vast heel wat uurtjes werk in!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een plaatje zeg!!! nou daar zal wel heel wat uurtjes borduurwerk inzitten zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie kaart en prachtige geborduurd Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartjes zien er weer helemaal toppie uit meis....soms moet je inderdaad wel eens 2 kaartjes op een dag plaatsen maar meestal is het jammer als de eerste kaart dan al weer zo snel naar beneden zakt. Het is niet anders hè.....je bent in ieder geval goed bezig geweest. Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend patroon is dit en prachtig geborduurd en toppertje hoor!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart en ook zo mooi van kleur en borduurwerk.
    Je kaart hieronder is ook heel erg mooi..
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een beauty van een kaart en wat een borduurwerk,schitterend.Ook de vorige kaart is erg mooi Cindy.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend, wat een beauty van een kaart. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wooow Cindy wat prachtig gemaakt, ik zet mijn petje even af hoor haha! Ik denk dat ik het borduren toch ook een keer ga proberen...als ik de resultaten bij jou en moeder zie, super toch!
    Fijne zondag!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw,wat een werk is dit geweest Cindy maar wat is dat móói....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een borduurwerk zit er op deze kaart.
    Prachtig, maar wel heel veel werk aangehad denk ik.
    Super mooi gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig geborduurd kaartje Cindy, leuk motief...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een beauty heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga je toch nog even zeggen na de heerlijke freubeldag die we gehad hebben, dat je kaart prachtig is, ik weet ook hoeveel werk het geweest is, maar dan heb je ook wat.
    Slaap lekker, liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi geborduurd, gecombineerd met een lief plaatje, wat een mooie kaart,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is schitterend Cindy, een heel mooi kaartje weer. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Cindy, wat een geweldig borduurwerk laat je weer zien! Prachtig....En je kaart hieronder is ook al zo'n plaatje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart, Cindy. Dat plaatje ken ik, die heb ik ook!! Mooie kleurencombi.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deine Karte ist wieder wunderschön geworden!
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy