zondag 23 juni 2013

Het sneeuwt....

Goedemorgen allemaal,
De titel moeten jullie natuurlijk niet letterlijk nemen, maar hier is het wel herfst. Het komt hier met bakken uit de lucht. Wat zielig voor alle mensen die nu hier in de buurt op een camping zitten of met vakantie zijn. Gelukkig hebben we onze hobby, wat zouden we hier toch zonder moeten? Gisteren heb ik weer een hele gezellige dag gehad. Samen met mijn moeder heb ik weer de hele dag kaarten gemaakt. De kaart die ik jullie nu laat zien wil ik mee laten doen aan de CCWS. De opdracht is om weer een kaart volgens een bepaalde sketch uit te werken. Het papier is van My Minds Eye, het afdrukje is van Cuddly Buddly (zo ontzettend gaaf) en heb ik ingekleurd met copics. De sneeuw heb ik met liquid applique gemaakt. Ik vond het weer een ontzettend leuke sketch om te maken. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag! Liefs, Cindy


33 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy, we hebben niet stil gezeten, dat is waar.
    Dit is weer een plaatje om te zien, ook weer zo mooi gekleurd, ik vind je kaart weer schitterend.
    Tot zo
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart met een hoog aaibaar gehalte hij is zo schattig !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weer zeg! En goed voor de voorraad. Wat heerlijk dat jullie zo lekker samen kunnen knutselen hè ?

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje heb je gemaakt, ik ga ook aan de kerstkaarten beginnen vandaag, athans dat is de planning. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel er mooi Cindy, en ja weet je het scheelt dat we nu al het slechte weer voor dit jaar hebben gehad, dan kunnen we in de herfst en winter lekker buiten zitten. (hihi)groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja met dit weer kun je lekker knutselen en met je moeder helemaal gezellig. Mooie kaart is dit en zeker het afdrukje is gaaf. Hier regent het ook en straks duik ik nog even mjn hobbykamer in. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat een schatje...... Heb je lekker geknutseld met je moeder? Leuk hoor!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super kaartje weer Cindy.....heel mooi. Mooie afdruk ook weer !
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, ik vind die stempel die je hebt gebruikt heel lief!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief stempeltje en ik zei al tegen je moeder dat het me zo gezellig lijkt om samen zo te knutselen. Jullie maken samen hele mooie kaarten waar wij dan weer van genieten,fijne zondag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cindy,

    Ik vind dit weer een geweldige kaart die je heb gemaakt en die stempel zo lief.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Cindy, en hier in het zuiden is het ook niet droog. Maar met wat knutselen komen we de dag wel door!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, Cindy dat zijn nou net de woorden die ik vanochtend ook uitsprak...wat ben ik blij met mijn hobby, ben ik altijd, maar met dit weer natuurlijk helemaal...je zult maar vakantie hebben...heel sneu! Maar goed, je kaartje ziet er weer geweldig leuk en vooral ook heel lief uit!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartje Cindy, het is inderdaad snert weer, onze fietsvakantie valt in het water, hopelijk wordt het komende week een beetje droog....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig kaartje.
    hier is het weer vanaf donderdag ook al zo waardeloos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het sneeuwt, gelukkig alleen op je kaart en daar staat het wel erg leuk bij.
    Prachtig gemaakt Cindy.
    Fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een heerlijk kaartje Cindy, zo lief het dat plaatje, ja en dat weer nodigt wel erg uit toch freubelen, doen wij dan ook al zijn we wel op vakantie, maar we vermaken ons prima gelukkig, groetjes en succes bij de challenge, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat een schattig kaartje en zo'n mooi papier dat je erbij uit gezocht hebt.Nog een fijne dag verder en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je weer een toppertje van een kerstkaart gemaakt Cindy, ik vind hem helemaal geweldig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is een plaatje cindy deze kerskaart met lief stempeltje er bij

    leuke detai,s er op verwerkt

    en heerlijk he zo frreubelen met je moeder

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kerstkaartje Cindy!
    Ik moet ook nodig met kerst aan de gang, maar het komt er steeds niet van........

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje, Cindy! Echt een heel leuk kerstkaartje! EN die sneeuw ziet er net echt uit!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ach wat een schatje een super leuke kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt voor de challenge van CCWS.
    Leuk dat je ook deze week weer meedoet.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy

    Prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt .ik heb vandaag ook een kaartje met deze sketch gemaakt .
    Het is zeker een heel schattig afdrukje .
    jij gaat al goed met je kerstkaartjes.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kerstkaart. Lief plaatje en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,
    Wat een schattig kerstkaartje is dit, mooi ingekleurd en afgewerkt..toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben al blij Cindy dat ik de tekst niet letterlijk hoef te nemen. Ben zondag de 16e juni voor een vakantie naar Nederland vertrokken en toen hoorde ik dat het in Nederland 35 graden zou worden. Jammer genoeg hebben we hier maar 2 dagen van kunnen genieten en nu is het hier in Den Haag, waar ik logeer, nat en koud.
    Heb deze keer helemaal niets meegenomen om kaartjes te maken en ben volop aan het lezen.
    Maar ik vind het natuurlijk hartstikke leuk om te zien wat jullie allemaal weer voor elkaar toveren. Gezellig dat je met je mams weer zoveel moois hebt gemaakt. Ga maar lekker door.
    Nog een fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart zeg. Hier heeft het ook gesneeuwd...Rozenblaadjes. Onze mooie rozenstruik is bijna helemaal kaal.
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooie kaart. mooi papier ervoor gebruikt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WOW this is gorgeous!! What a beautiful take on my sketch! Thanks for joining us this week at CCWS!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy