zaterdag 1 juni 2013

Je bent jarig

Goedemorgen allemaal,
Vandaag is het zover en mag ik mijn eerste bijdrage als DT-lid bij de NKU laten zien. Ik maak deel uit van het team rood-wit-blauw. Vandaag gaat uitdaging #44 van start. Een mooie sketch van Elise. Ik heb voor mijn kaart papier van My little Yellow Bicycle gebruikt. De digi komt van internet (deviant art). Het is niet zo heel goede te zoen, maar ik heb het kroontje bewerkt met hotfixsteentjes. De bloemen heb ik zelf gemaakt met een mal van Noor! en handgeschept papier van Joy. Verder nog wat icy flatbacks die bij Ebbies vandaan komen. Nemen jullie ook een kijkje bij de overige DT-leden? Ik zou het gaaf vinden als jullie allemaal weer meedoen! De challenge loot tot 13 juni 2013 19.00 uur. Liefs, Cindy


21 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Cindy eindelijk ben ik er dan weer eens en natuurlijk jouw creatie,s bewondert wat een prachtige exemplaren zijn het toch en wat leuk dat je GT bent geworden ik wens je veel succes en kom gauw terug veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, Cindy. Je hotfixsteentjes vind ik er erg goed bij passen! En je hebt supermooi ingekleurd!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy. Mooie vrolijke kaart.Leuke schetsa/ Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super geslaagde eerste voorbeeld kaarje , gaaf joh! Je plaatst is dan ook dik verdiend!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Cindy, wat een schatje weer, ik heb je kaartje even vergroot om de steentjes goed te kunnen zien, erg leuk zo in die rand. Mooi en vrolijk kaartje en leuk om zo je eerste kaartje te laten zien als DT-er, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, ik had hem toch al gezien haha, slapen doen we 's nachts he?

      Verwijderen
  6. Je hebt er een heel lief en mooi kaartje van gemaakt.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super lief kaartje Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Cindy, prachtig gekleurd.
    De hotfixsteentjes maken je kaart helemaal af.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart zeg, lekker vrolijk zo met die bloemen en die steentjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Cindy,
    een heel leuk afdrukje heb je gebruikt

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Cindy met een leuke stempel. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    Spannend hé ?? je eerste creatie als lid van het DT..mooie kaart heb je gemaakt, super ingekleurd en afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de NKU. De sketch vind ik superleuk. EN jouw uitwerking is prachtig...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt je eerste taak prima gedaan Cindy, ziet er erg leuk uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje heb je van de sketch gemaakt Cindy, ik vind hem supermooi. Mooi ingekleurd ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig mooi kaartje Cindy met de sketch van Elise, mooie kleurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende eerste bijdragen heb je geleverd. Ik vind je voorbeeld kaart prachtig. Ik denk, weet bijna zeker dat ik mee doet aan deze challenge. Leuke sketch ook.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Cindy,lief dat meisje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje Cindy,mooi ingekleurd!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige eerste bijdrage hoor...om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy