zaterdag 15 juni 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo lieve blogvriendinnen,
Ik ben net thuis van een heerlijke knutseldag bij mijn moeder. Het was weer zo gezellig! We hebben een aantal kaarten gemaakt die jullie deze week wel voorbij zien komen. Vandaag is er een nieuwe challenge bij de Fadengrafik van start gegaan. De opdracht is dit keer: maak een geborduurde ansichtkaart. Voor degene die geen stempel van een postkaart hebben, deze kunnen jullie vinden op het blog van de Fadengrafik. Ik voor mijn kaart weer een patroon van mijn favoriete Sjakie gebruikt. Het plaatje is van Yvonne Design. Het gebruikte garen is van Mettler.
De challenge loopt tot 30 juni 2013 17.59 uur. Uiteraard kunnen jullie weer een leuke prijs winnen. Weltrusten voor straks! Liefs, Cindy


19 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie weer gezellig hebben geknutseld samen Cindy en wat is je kaartje weer schitterend, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    wat ene leuk kaartje heb je gemaakt! Mooi dat borduren en de afbeelding! Echt een plaatje! Die hoekjes zijn ook leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, schitterende kaart heb je weer gemaakt...prachtig geheel en mooi geborduurd.
    Door drukte staat bij mij het bloggen even op een laag pitje.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meisje
    Je kaart is prachtig, mooi geborduurd, de roos maakt je kaart heel romantisch.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je het weer zo naar je zin hebt je moeder dat kan je ook zien aan je super mooie kaart veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart en zo mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geheel en mooi geborduurd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooie kaart, Cindy. De kleuren stemmen precies overeen!! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Cindy!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt Cindy
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er helemaal te gek uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart is het weer geworden, ziet er weer schitterend uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!
    Leuk plaatje.
    Ik heb je tip opgevolgd en doe mee aan de challenge bij creaine. Bedankt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zit altijd weer met bewondering te kijken naar je borduurwerk:0) mooi hoor!
    vervelend hè als je zo lang moet wachten op een mal...zelf wacht ik ook al bijna 3 maanden op een Go Kreate mal...
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooi geborduurde kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer prachtig.
    Jij blijft ook maar door gaan net als je mam.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje Cindy.

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. samen freubelen meid is ook erg gezellig
    doe het regelmatig met mijn schoonmoeder

    ook deze mooie borduurkaart is prachtig meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,
    Wat is er nu fijner en gezelliger dan samen freubelen, mooie kaart heb je gemaakt, borduurwerk top en mooie kleuren..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy