donderdag 6 juni 2013

Nieuwe challenge bij Nadia, mijn eerste bijdrage als DT-lid

Hallo allemaal,
Is het bij jullie ook van dat heerlijke weer? Ik heb er weinig van gemerkt hoor, ben de hele dag aan het werk geweest. Maar de mensen zijn wat vrolijker en beter gestemd, dat is geweldig. Vandaag gaat de nieuwe challenge bij het Nadia 3D challenge blog van start. Zoals jullie misschien wel weten ben ik uitgekozen als DT-lid. Superleuk natuurlijk en nog leuker is het dat mijn moeder ook is uitgekozen. Kunnen we weer gezellig aan de knutsel! Ook de andere uitgekozen dames voor het DT-team Nelleke en Arianne wens ik veel succes. Maar..... nu over naar de challenge. De opdracht dit keer is om een kaart te maken met een 3D-plaatje en waar je daarnaast minimaal één snijmal moet gebruiken. Ik heb gekozen voor een jongenskaart. Dit is het resultaat geworden:


Ik heb een snijmal van Joy gebruikt (achtergrond en vlaggenlijn), wolkjes van memorybox en de sterren zijn van Dynamics. Het plaatje is van Yvonne en is onlangs uitgekomen. Echt een jongensplaatje. Doen jullie allemaal gezellig mee? Kijk ook eens bij mijn andere DT-collega's voor nog meer prachtige voorbeelden. Je kan een hele leuke prijs winnen!

Morgen nog één dag werken en zaterdag gaat mijn verjaardagscadeau in vervullen. Ik heb van mijn moeder een workshop gekregen bij Durvina, en zaterdag gaat het gebeuren. Dan gaan we gezellig aan de freubel bij Durvina. Heb er superveel zin in! Fijne avond allemaal!
Liefs, Cindy

34 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Jouw bijdrage voor het Blog is ook super, mooie mallen en plaatje en..geniet van je workshop, altijd leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er wel een verhaal van gemaakt zeg, ik vind je kaart prachtig, leuk papier en een prachtig 3d plaatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart super Cindy...mooie mallen heb je gebruikt

    Fijne avond
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super gaaf kaartje Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zeg, en het plaatje is ook erg leuk. Heel veel plezier zaterdag maar dat zal vast lukken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy. Een leuke kaart. Het plaatje is super. Je hebt mooie mallen gebruikt. IK heb net even bij Durvina Gekeken Ze maakt prachtige kaarten. Dus..... Een fijne dag zaterdag geniet ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, Cindy. Een leuke mannenkaart!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart Cindy, succes met het DT-schap en een hele fijne dag zaterdag...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart.
    Volgens mij heb jij nu al een paar dt-plekjes.
    Erg leuk dat jij en je moeder samen in het team zijn gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart Cindy...supermooi gedaan hoor. Wat een superleuk plaatje heb je gebruikt. Ik wens jullie veel plezier met de workshop bij Durvina...weet je al wat je gaat maken?
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer mooi werk van gemaakt Cindy, ziet er prachtig uit...Hier in het zuiden was het ook heerlijk maar ook ik had verplichtingen bij de baas, maar het is toch heerlijk als de zon schijnt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje Cindy, ik vind hem superleuk en prachtig. Wat een gaaf verjaardagskado heb je gekregen, alvast heel veel plezier zaterdag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Cindy en heel veel plezier zaterdag een prachtig cadeau heb je gekregen voor je verjaardag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie mannenkaart Cindy!
    Leuk die sterretjes met de knopen erop!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende jongenskaart. Hij is prachtig. vandaag moest ik ook werken. Morgen ben ik vrij. Maar eerst het huishouden. Voordat ik van de zon kan genieten. Veel plezier zaterdag bij Durvian.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie jongenskaart Cindy, we staan er versteld van hoe je toch elke uitdaging weer anders weet te brengen.
    Hier in het zuiden is het ook aangenamer geworden de laatste dagen.
    Groetjes Renate en Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Cindy!
    Trouwens, ook je boekkaart is geweldig leuk.

    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om je kaart nu op de bloglijst te zien. Hij is leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ook jou kaartje is heel goed gelukt en zeker mooi.
    succes met de challenge.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke jongenskaart, veel plezier zaterdag bij Durvina.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke jongenskaart heb je gemaakt, veel plezier bij je workshop, ben benieuwd wat je daar gaaat maken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gedaan Cindy!!!Erg leuk en mooi geworden.
    Wens je zaterdag een hele fijne dag!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig zo samen met je moeder in het team! ik vind je kaart erg leuk geworden! veel plezier zaterdag:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige mannenkaart en veel succes bij de workshop.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuke kaart Cindy en wens jullie zaterdag een fijn e dag toe!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat is die super geworden, ik vind hem helemaal geweldig en zo een gave uitwerking !!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,

    Echt super leuk dat zowel jij als je moeder uitgekozen zijn voor het designteam van Nadia! Wat een mooie kaart heb je voor de nieuwe challenge daarvan gemaakt! Heel veel plezier morgen met de workshop!

    Heel fijn weekend,
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy
    Gezellig om samen met je moeder in het designteam te zitten .je eerste kaart is in ieder geval ook prachtig .
    En het is inderdaad erg mooi weer ,maar helaas zit ik ook de hele dag binnen .hopen dat het zondag ook nog mooi is .

    Heel veel plezier morgen ben benieuwd wat je gaat maken .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel gaaf jongenskaartje gemaakt cindy

    met dit zweef vlieg tuig en en ander edetais er op een toppie kaart
    heel veel plezier met je Ws bij durvina

    en het freubelen bij je moeder

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha Cindy,
    wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt. En wat gaaf dat je een workshop bij Durvina hebt gedaan. Ben benieuwd te lezen hoe het was!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook jouw kaart voor deze challenge is geweldig leuk gemaakt Cindy!! Mooi met dit stoere 3d plaatje, erg leuk gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy