donderdag 20 juni 2013

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo allemaal,

Ik zag dat ik weer twee nieuwe volgers erbij heb, Wendy en Mariska, wat superleuk dat jullie mijn volger zijn geworden! Ik hoop dat jullie wat ideetjes op kunnen doen.
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Nadia. De opdracht is bedacht door Myriam en is echt heel leuk. Het is de bedoeling dat je dit keer een stempel gebruikt, maar daarnaast ook drie designpapiertjes en twee knopen. Ik heb dit keer gekozen voor een stempel van magnolia. Ik heb mijn kaart een beetje in de handwerksfeer gehouden. Het papier is van Papermania (happydays, met naaigerei). Verder heb ik twee on the edge stansen van Tim Holtz gebruikt en kleine schaar is van Nadia 3D. Ik blijf het stempeltje zo schattig vinden. Ik moet altijd weer denken aan mijn moeder toen ze jong was, die had ook zulk haar met een grote strik erin. Ik hoop dat jullie allemaal massaal meedoen. Neem ook eens een kijkje bij mijn DT-collega's, die hebben ook hele leuke voorbeeldkaarten gemaakt. Meedoen kan tot en met 3 juli 2013. Fijne avond allemaal!




30 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart Cindy, heel mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat mooi gemaakt, leuk die mallen van Tim Holtz, lief afdrukje (ook ik had zo'n grote strik op mijn hoofd)..je hebt het heel mooi afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy
    Het is echt een plaatje, je hebt weer zo prachtig gekleurd, je hebt de kaart weer met liefde gemaakt, ik voel dat zo.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Cindy en leuk in de handwerksfeer
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Cindy, mooie sfeer...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg. Veel dingen om te ontdekken op deze kaart. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,

    enig met die rand erboven! Nog nooit eerder gezien! D kleuren zijn ook prachtig bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaart heb je gemaakt, heel erg lief ook. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vindt hem echt super lief en de schaar stans past er echt perfect bij
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief.....een superschattig kaartje Cindy, en wat een prachtige kleurtjes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig kaartje weer Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, hier ben ik weer even...heb vandaag weer internet. Vandaag een schitterende route gereden en weer 400 km gezakt.
    Je kaart is prachtig geworden en wat een gaaf stempeltje is dit...je moeder maakt een jurk voor jou haha.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi en gaaf kaartje cindy

    ja dit doet wel denken aan vroeger met deze tilda leuke stansjes er bijgebruikt

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enige kaart, heel leuk die rand van TH.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een liefje is dit.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Cindy en zie moeder Corrie eens zitten achter haar naaimachine, ik vind hem helemaal supermooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja het is zeker weer een hele hele mooie kaart groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige en fleurige kaart, mooie details ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart, ook schitterend afgewerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaart heb je ervan gemaakt,

    fijne dag!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een geweldig leuk kaartje Cindy.
    Heel mooi gemaakt.
    Fijn weekend.
    Gr Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy
    Wat een leuke kaart is het weer
    leuk zo die schaar aan de bovenkant past helemaal bij je stempeltje .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje Cindy.

    Liefs riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kaartje Cindy, wat zit ze daar heerlijk achter de naaimachine.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig hoor Cindy, een heerlijk creatief thema zo op je kaart! Leuk met al die details en de naaimachine als blikvanger! Heel gaaf gemaakt en bedacht!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi gedaan,je hebt de opdracht prachtig uitgewerkt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy