zondag 16 juni 2013

Onze allerbeste wensen

Hallo allemaal,
Gisteren heb ik een heerlijke knutseldag gehad bij mijn moeder. Het is zo druk op mijn werk, dat ik doordeweeks weinig aan kaarten maken toe kom, maar zo'n dag maakt het helemaal weer goed. Heerlijk ontspannend en alles van de week van je af laten glijden.... Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge van CCWS #77. Dit keer moet je weer een kaart uitwerken volgens een sketch (superleuk om te doen) en er is dit keer ook een twist. Je mag geen traditionele kleuren gebruiken. Nou dat is voor mij helemaal geen probleem, ik heb mijn favoriete papier van Bo Bunny weer te voorschijn getoverd (snowfall). Dit papier is zo gaaf! Het afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd met distress markers. Heel leuk om te doen, maar moet toch nog wel veel oefenen hoor. Verder nog een doohickey van magnolia gebruikt en een skeletblad met wat bloemetjes. Deze kaart wil ik ook mee laten doen bij de Creative Cutting Challenge, waar de opdracht is, " kerst in Juni" (bedankt voor de tip Margret!). Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.



Gisteren is er ook weer een nieuwe challenge bij de NKU van start gegaan. Dit keer is team "Oranje boven" aan de beurt, dus geen kaart van mij, maar neem eens een kijkje op het blog. Het is een ontzettend leuke sketch en mijn DT-collega's hebben superleuke voorbeeldkaarten gemaakt. Meedoen kan tot 4 juli 2013 19.00 uur. 

34 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Cindy, je hebt ook héél mooi gekleurd met je Distress markers, inderdaad veel oefenen, want het is best moeilijk, het is jou weer super gelukt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een prachtig kaart hoor!!! Jammer he dat je door de week zo druk ben. Maar dan een dag met moeders maakt alles goed en dan ontspan je ook lekker. Dat heb ik precies het zelfde door de week weinig thuis en in het weekend lekker ontspannen knutselen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Cindy! Ik kan het er niet aan zien dat jij nog niet zo bedreven bent in kleuren met de distress markers! Het ziet er gewoon fantastisch uit net zoals je de rest van de kaart weer zo mooi hebt gemaakt! Prachtig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Cindy, geweldig mooi freubelwerk, stempel vind ik prachtig ingekleurd hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt schattig, Cindy. Heel mooie kleuren en ik vind je achtergrondpapier er perfekt bij passen!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Cindy. Leuke afbeelding en papier,kleuren combi prachtig. Leuke mallen heb je gebruikt. Het blijft gezellig en leuk he om met moeders te knutselen, dat heb ik meestal op vrijdag. Daar beleven wij ook altijd zoveel plezier aan. Groeten Trijntjed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en mooie kaart Cindy, ik vind de kleuren ook héél erg mooi!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje cindy

    en je hebt de magnolia prachtig ingekleurd met je distress het is heel anders kleuren dan markers of potloden maar ook heel leuk om te doen

    en als je het druk hebt is lekker kaartjes maken een ontspanning

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker dat je zo het weekend kunt knutselen en ontspannen Cindy, moet zeggen dat het me dit weekend eindelijk ook weer goed afgaat. En wat een mooi kaarjte zeg, heel mooi ingekleurd hoor!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Cindy, that´s a super cute card!! I love this Tilda, too :)). Will be back a bit later to see all of your creations, which I have missed during the last weeks. Kind regards and Hugs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. JE hebt er weer een prachtig kerst kaartje van gemaakt en ook erg mooi ingekleurd.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart! Je vorige kaart met het borduurwerk is ook super.
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kaartje Cindy, leuk papier en die lieve Tilda heb je prachtig ingekleurd!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren combi, en een prachtig geheel, top

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtige kaart Cindy een mooi geheel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super zeg! Wat een mooie uitwerking van de sketch!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi!
    Het plaatje heb je supermooi ingekleurd!
    Heel mooi geheel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart. Mooi kleuren. Je geborduurde kaart van gisteren is ook schitterend.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,
    Ik moet elke keer lachen als ik bij jou het Snowfall papier weer voorbij zie komen, je bent er echt een fan van..het is ook mooi, lief afdrukje, mooie kaart gemaakt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gave kaart Cindy!
    Dat papier is inderdaad super en blijft mooi!
    Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje is dat!! Ik vind het papier ook geweldig!
    Als je het leuk vind kun je je kaartje ook mee laten doen met de van http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy

    Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt .
    Mooi papier en leuke kleurtjes .
    Ook je kaart hieronder heb je erg mooi gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is weer helemaal schitterend Cindy, supermooi kaartje heb je gemaakt, prachtige kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Cindy het is een beauty van een kerstkaart en zo mooi in deze kleur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een toppertje Cindy! Het papier blijft inderdaad geweldig en het inkleuren is heel goed gelukt (naar mijn bescheiden mening).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige kaart, mooie tekst zit erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig gemaakt Cindy, ik vind hem erg leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk kaartje en wat een prachtig papier....mooie kleurencombi!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. erg leuk kaartje , leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart Cindy, de kleuren en mallen die je gebruikt hebt zijn prachtig. Fijn dat je mee doet met de uitdaging van CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een Super!! Kaartje Cindy.
    Met een van mijn favorite Tilda's.
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy