maandag 24 juni 2013

Vintagekaart

Hallo allemaal,
Ik heb in het weekend lekker met mijn moeder geknutseld. En ja, vintage is toch zeg maar niet zo mijn ding. Ik doe het daarvoor veel te weinig. Zou het eigenlijk veel vaker moeten doen. Hoe veel inspiratie ik heb met andere kaarten, deze kaart was een hele bevalling. Natuurlijk heb ik het mij supermoeilijk gemaakt door een plaatje met een jongetje te kiezen.... Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge van WLVC, waar je dit keer een kaart moet maken van een persoon met een dier. Ik heb gekozen voor een jongetje met twee vogeltjes. Het papier is van kaisercraft en de gebruikte mallen zijn van Noor!. De vogelkooi is van memorybox. Al met het al vind ik het toch wel een schatje geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Vinden jullie het voor herhaling vatbaar? Fijne avond allemaal! Liefs, Cindy


31 opmerkingen:

  1. Nou Cindy ik vind het een TOPPERTJE!!!!!!!hoor
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Het is een schattig Vintage kaartje, wat een lief plaatje..ooooooh..en super dat je toch een vintagekaart heb je gemaakt, als het je niet zo ligt..fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m supergaaf !! Zoals ik ook al bij je moeder schreef, is vintage ook niet zo mijn ding, maar zou ik het ook vaker moeten 'proberen'.
    Toen ik je kaartje zag viel me eerst de lege vogelkooi op. Ik dacht huh ? maar toen zag ik het jongetje met de vogels op zijn hand en in de boom. Echt leuk gedaan zo !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat een schatje Cindy een mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk en helemaal vintage!
    Is ook niet mijn ding...
    Gezellig zo'n dag freubelen met mams, ik ga vrijdag + zaterdag weer 2 daagjes naar Durvina, dus heerlijk kletsen en scrappen!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Cindy,wat heb je een schitterende kaart gemaakt.
    Lief dat plaatje,geweldig papier.
    mooie mallen gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Nou het is niet aan je kaartje te zien dat het een hele bevallig was .Ik vind hem super goed gelukt een echt vintage kaartje met weer een hele boel moois erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig, voor als het niet helemaal je ding is heb je niet laten merken, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker voor herhaling vatbaar Cindy, ik vind dat je kaartje een mooie vintage look heeft.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, Jij zegd dat je vintage niet zo goed kunt maar ik vind juist van wel wat een schatje heb je er van gemaakt. dus dit gaat je net zo goed af als al die andere technieken.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Cindy, hij is helemaal geweldig gevonden, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind hem schitterend, zeker als het niet helemaal je ding, ik merk daar niets van,.. lol, heel mooi!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Cindy, prachtig papier heb je gebruikt en wat een lief plaatje!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy, ik vind hem schitterend hoor...super vintage. Een lust voor het oog.
    Mooie kleuren bij elkaar.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Cindy en knap dat je de uitdaging met jezelf aan bent gegaan,echt een challenge dus ;p Ik vind dat je het er super van af hebt gebracht,het is een plaatje geworden,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem wel erg goed gelukt, Cindy, voor iets wat niet jouw ding is...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy. Je kaart is supermooi geworden. Leuke mallen heb je gebruikt. En een lief plaatje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een super mooie kaart en prachtig de mal die je gebruikt hebt .
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge
    Gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. JE KAART IS GEWELDIG.
    GROETJES tILLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is supermooi!
    Niks mis mee, Gewoon vaker doen, dan gaat het ook steeds gemakkelijker!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige vintagekaart, erg lief hoor en goed gelukt ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. je kaartje ziet er super mooi uit.
    Vind zelf een vintagekaart maken ook veel moeilijker en kost me ook veel meer tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het maakt soms ook verschil met vintage kaarten wat voor plaatje je gebruikt...en ik moet zeggen dat jij een echte lieverd hebt gekozen! En ook al was het dan een hele bevalling, het resultaat mag er zijn! Prachtig gemaakt Cindy!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze had ik nog niet gezien, maar wat is het een mooi kaartje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cin......natuurlijk voor herhaling vatbaar, wat dacht je dan. Dit ziet er toch geweldig mooi uit en helmaal vintage hoor meis. Prachtige kaart en ik hoop echt dat je nog eens terug komt bij WLVC....toppie gedaan en succes met de challenge. Liefs van Plony.
    O ja.........ga ik je zien met je moeder a.s. zaterdag????? Dat zou gaaf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Niks van te zien hoor dat het zo'n zware bevalling was, hij is prachtig, en 'n superlief plaatje ook, bedankt voor het meedoen bij wlvc, en tot de volgende keer.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. cindy

    ik zag dat ik deze kaart had gemist van je

    maar ik vind hem prachtig super lief plaatje erbij en dan het volgekooitje en de mooie mallen van joy

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy