zondag 2 juni 2013

Vrolijk kerstfeest

Goedemorgen allemaal,

Eindelijk, de zon schijnt, niet te geloven, en dan kom ik nu met een kerstkaartje. Maar eerst wil ik jullie hartelijk danken voor al de lieve reacties die ik heb ontvangen op mijn vorige posten. Daar word ik altijd vrolijk van. En Cristel van harte welkom, superleuk dat je mijn volger bent geworden.
 Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van de CCWS, waar je een kaart volgens een bepaalde sketch moet uitwerken. Ik heb gekozen voor mijn favoriete papier van Bo Bunny " Snowfall". Het stempeltje is Toby Tumble van Cuddly Buddly en ingekleurd met copics. Ik blijf deze digi's zo gaaf vinden. Verder nog wat vilten kerststerren gebruikt. Meer heeft de kaart denk ik niet nodig, het papier is al druk genoeg. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag en tot gauw! Liefs, Cindy



32 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer toppie.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Cindy, wat een schatje zeg.. super mooi gedaan en prachtig gekleurd.... Bedankt voor je deelname bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Cindy, leuke stempel, alles klopt op je prachtige kaart met het mooie papier van Bo Bunny.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer een cutie Cindy, en je achtergrond paapier is heeeel gaaf!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! Die ist ja sowas von knuffig! Eine wunderbare Karte hast du gezaubert
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt heel erg schattig, en we hebben nu eenmaal veel kerstkaarten nodig dus vroeg beginnen is alleen maar handig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi lief kerstkaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal top weer Cindy, mooi papier, lief stempeltje. Kortom± super! Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat een lief en mooi kerstkaartje Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi papier, schattig afdrukje, weer helemaal super, Cindy..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend mooi kaartje Cindy, mooi papier en kleuren....

    groetjes en nog een fijne zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is een snoepje, zo gaaf weer Cindy en dan mag het weer gelukkig eindelijk een beetje opknappen en de zon zich eens laten zien, maar dan nog blijven de kerstkaartjes mooi, het stempeltje is schattig en mooi al die kleuren papier bij elkaar, toppie, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje met prachtig afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee naamgenootje,
    Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt
    Toppie
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief kaartje Cindy!!!
    Dat papier blijft een van mijn favorieten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gedaan Cindy en idd hetstempeltje is een bjoetie!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    het is een plaatje!! Mooi papier en een schattig stempeltje! De kleuren vind ik altijd mooi, blauw en bruin en zeker voor kerst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieverdje, mooi met die zachte kleurtjes!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart Cindy....love it!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. die digi is inderdaad een heel lief stempeltje en zo mooi gekleurd dus al met al een heel mooi kaartje.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een heel leuk kerstkaartje geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy
    Prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt ,heel mooi ingekleurd .
    En leuk papier heb je ook gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Cindy,
    Zoals je intussen hebt begrepen, waren er hier in Noorwegen problemen met ons internet. Dat betekende dat ik er regelmatig “uit” werd gegooid, zelf niets kon plaatsen en al helemaal geen reactie kon geven bij mijn blogvriendinnen.
    Ben vandaag dus maar eens begonnen om een rondje te maken. De reacties op jouw kaarten geef ik in één berichtje, want anders ben ik te lang bezig.
    De 1e kaart die ik prachtig vind is je vintagekaart. Net als bij je moeder vind ik deze ook helemaal geweldig. Zelf heb ik nog nooit zoiets gemaakt, maar ik vind ze wel schitterend. Las bij je verhaaltje dat een lightpad een uitkomst is om mooi te kunnen embossen. Ik gebruik altijd mijn double do xl, maar soms moet je echt met de hand embossen. Ga eens nadenken of zoiets misschien ook iets is voor mij.
    Moest eerst even gaan kijken wie er achter NKU schuil gaat. Nou Cindy, onzeker hoef jij echt niet te worden hoor. Je hebt alweer een schitterende creatie in elkaar gezet en maar goed dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Want anders had ik dit moois niet gezien. O ja, lekker verder blijven dromen. Wie weet………..
    De kerstkaart die je de 28e april hebt geplaatst voor het CCWS is weer een plaatje. Handig om zo om de andere week een kaart te maken. Ben je straks lekker op tijd klaar.
    Nou volgens mij waren jij en je moeder wel in de stemming van de 30e april. Schitterende kaart staat er ook weer bij jou te pronken. Ik heb de hele dag ook genoten van het Nederlandse feest. De hele dag de tv aangezet.
    Als jij geen prijs wint bij Ine met je schitterende creatie, dan weet ik het niet meer. Wat mooi! Ben het met jou (en ook met je moeder) eens dat de ontwerpen van Jenine Siemerink schitterend zijn. Ik houd ook erg van die van Sjaak van Went.
    Nou Cindy, ik vind je Moederdagkaartje, die je hebt gemaakt voor de challenge bij Fadengrafik geweldig. Het patroontje ken ik ook van de Marianne Doe.
    De borduurkaart in geel en groen is geslaagd. Was het moeilijk om aan de hand van een foto zelf een kaart te bedenken. Lijkt mij wel, maar misschien moet je er gewoon aan beginnen.
    Verder kwam er een hele leuke en handige doos voorbij voor lintjes. Maar ik heb er zoveel, moet dus heel wat doosjes maken. Dus daar ga ik maar niet aan beginnen.
    Je mag weer trots zijn op je kaart voor de challenge bij Nadia met die wolf. Mooie kleurencombinatie.
    Toen ik je kaart zag met als titel Lazy Sunday Afternoon moest ik een beetje lachen. Want ik hoor van mijn zusje dat het bij jullie nog steeds geen denderend weer is. Dus wanneer kun jij lekker in het gras bij een boom uitrusten en dromen. Dromen van ……… Maar alle gekheid op een stokje, je kaart is TOP.
    De laatste tijd zie ik regelmatig op het nieuws dat de mensen in Nederland hun winterjas nog dragen. Dan is het goed om je blogvriendinnen op te monteren met een warme groet. Deze kaart gaat daar zeker bij helpen. Hij is zeker erg leuk geworden. Compliment hoor!
    Zag dat je ook de kaart hebt gemaakt bij de club van Christa Uithol. Ik heb deze keer niet mee kunnen doen. Wel jammer, want het patroon is schitterend. Maar wie weet een volgende maal. Jij hebt er in ieder geval weer wat vrolijks en gezelligs van gemaakt. Ja, ook van harte gefeliciteerd met je nieuwe functie als DT-lid bij Nadia.
    Nou ik ben nog niet jarig hoor, maar ik wil je wel feliciteren met je eerste bijdrage als DT-lid bij NKU. Ziet er weer schitterend uit en leuk dat iedereen ingedeeld wordt in een team.
    Een droom van lila….ik houd ook zo van die kleur. Zal zo eens gaan kijken op de site van Fadengrafik en misschien dat ik toch maar eens mee moet gaan doen. In het nieuwe hobbyjournaal zag ik gisteren al een leuk patroontje. Gelukkig hoeft het pas af te zijn over 2 weken.
    Ja Cindy, schijnt de zon in Nederland en dan ga jij een kaartje maken met sneeuw. Het moet niet gekker worden. Maar straks ben jij lekker op tijd klaar met je kerstkaarten. En nu heb je er weer een mooi exemplaar bij.
    Cindy, heb heel wat kaarten gezien. De een nog al mooier dan de andere. Maar nu ga ik je weer beter volgen hoor.
    Nog een fijne zondagavond verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy
    Wat een beauty van een kaart heb je voor de kerst gemaakt ,ja en met dit papier helemaal TOP.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje; mooie kleurencombi en schattig afdrukje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart Cindy! Dit papier blijft ook een van mijn favoriete lijnen.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend kerstkaartje heb je weer gemaakt Cindy, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart, Cindy.
    Het is inderdaad een hele leuke stempel.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig leuke kerstkaart, lief afdrukje en super mooi papier.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor de challenge van CCWS. Leuk dat je meedoet.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy