dinsdag 25 juni 2013

Vrouw met rozen

Hallo allemaal,

Deze week ben ik weer aan de slag gegaan met mijn favoriete copics. Ik heb een aantal schitterende stempels van Sweet Pea (ontwerpster Rebecca Zins), die ik nog niet had gebruikt. Daar werd het dus weleens tijd voor. Het kleuren is zo heerlijk ontspannend, dan vergeet ik alles om mij heen. Wat is het toch heerlijk om een hobby te hebben. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copic markers. De wangen heb ik bewerkt met chalk. Het papier is van Maja (summer basics). Verder nog een mal van Joy en cheery lynn gebruikt en wat roosjes van Wild Orchid Crafts. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Kaartje-Inspiratie-Challengeblog (KIC). De opdracht is om een kaart te maken volgens een bingo. Ik heb gekozen voor Roze-afdrukje-kant.
Vond het zo gaaf om deze kaart te kleuren, vind hem zelf wel geslaagd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Van achter mijn bureautje op mijn werk wens ik jullie allemaal een hele fijne dag! Liefs, Cindy




36 opmerkingen:

  1. wow heel erg mooi ingekleurd zeg, het is n hele mooie kaart geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Cindy,wat een schitterende kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurwerk Cindy, het kaartje ziet er top uit!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart, leuk met het rondje er achter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoeitie van een creatie, mooie kleuren en indeling en heel super aangekleed!!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty van een kaart,prachtig ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend, wat een pracht van inkleuring. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    SUPER, je zou nooit iets anders moeten inkleuren dan deze stempels, daar ben je echt een ster in..zó mooi..je kaartje is natuurlijk ook helemaal super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Cindy en bijzonder mooi ingekleurd!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat moet ik nu nog zeggen Cindy, de dames hier boven hebben het al verteld, maar ik zeg toch ook dat je prachtig hebt gekleurd, wauw wat is dit een schitterende kaart.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig mooie kaart Cindy! ze was redelijk op tijd gelukkig en de ziggo dome is echt heel gaaf! het concert was een hele beleving:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je haar mooi ingekleurd, het geheel ziet er prachtig uit!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super Cindy, wat een prachtige kaart en zo mooi ingekleurd, net een plaatje, succes met de challenge en werk ze, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is echt gaaf.
    Een super kaart.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW! prachtig zeg! Zoooo mooi ingekleurd! Super! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lijkt me heel lastig om deze stempel zo mooi ingekleurd te krijgen; je bent er goed in geslaagd. Ook je vorige 2 kaarten zijn prachtig geworden.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw zo chic en je hebt de stempel zo mooi ingekleurd.
    Een elegante kaart.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Errug mooi Cindy en wat heb je die schitterend in gekleurd toppie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wauw cindy

    wat heb je dit super mooi gekleurd en je kaart is erg mooi zo

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige elegante kaart Cindy en heel mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje en wat heb je de stempel prachtig ingekleurd.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig zeg! Heel mooi ingkleurd Cindy.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super gave kaart en schitterend ingekleurd.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wow, ze kijkt je echt wel aan!
    Een super leuke kaart!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waauw, wat prachtig ingekleurd Cindy en een plaatje van een kaartje!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Ook prachtig ingekleurd...het gezicht en haar is zoooo mooi gedaan! Ik kan er niet mee overweg hoor!
    Ik vind hem toppie!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je kaart schitterend.Prachtig ingekleurd.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende stempel is dit en heel mooi ingekleurd.Ook heb je mooie mallen gebruikt.
    Super gewoon.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er heel goed uit.
    Mooi ingekleurd.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig mooi ingekleurd Cindy!! En zo prachtig verwerkt op je kaart, een fantastisch geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waauw een schitterend mooie kaart!
    Mooie stempel en heel mooi ingekleurd!
    Een topper!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw wat een mooie kaart en prachtig ingekleurd! Ik herken het dat het kleuren zo ontspannend is..hihi
    liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart geworden heerlijk met dat roze! Dank je wel voor het meedoen met Kaartjes-Inspiratie-Challenges blog! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart!
    Bedankt voor je deelname aan kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy