zondag 9 juni 2013

Wat heb ik een topdag gehad!

Hallo allemaal,

Gisteren is mijn verjaardagscadeau in vervulling gegaan. Ik had van mijn moeder een workshop bij Durvina gekregen. Om 09.15 uur zijn we vertrokken naar Goedereede. Wat heb ik een leuke dag gehad. Niet alleen omdat Durvina heel aardig is, maar we hebben er ook nog veel van opgestoken. We hebben een notitieblokje gepimpt en gekleurd met distress inkt en stempels gemaskerd en ingekleurd met potloden. Ik weet wel wat ik volgend jaar weer voor mijn verjaardag wil hebben! Het was zo leuk. Hieronder de creaties die ik heb gemaakt! Fijne zondag allemaal! Liefs, Cindy



39 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad én nog veel geleerd én nog zulke geweldige dingen gemaakt. Super!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaarten heb je gisteren gemaakt op de workshop en wat fijndat jullie zo'n leuke dag gehad hebben. Groetjes en een fijne zondag Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt super mooie creaties gemaakt!
    Wat leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart is het geworden die je bij haar gemaakt hebt, en het notitie boekje vind ik ook geweldig.

    Fijn dat je zo genoten hebt en natuurlijk veel geleerd hebt!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er weer vlot bij lieverd.
    Ja het was zeker een topdag, jou creaties zijn in ieder geval prachtig geworden.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig creatie heb je gemaakt!
    Prachtige kleuren en een hele boel moois op te zien! gaaaafff joh zo een workshop!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dingen heb je gemaakt. Hardstikke leuk. En natuurlijk super dat je er zoveel van geleerd hebt, dat is natuurlijk ook het doel van een workshop. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt tijdens de workshop en een leuke dag had, voor herhaling vatbaar begrijp ik!!!

    Fijne zondag,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 prachtige creaties heb je gemaakt op je workshop Cindy, wat fijn dat je zo'n gezellige en leerrijke dag gehad hebt...

    fijne zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, Wat hebben jullie een leuke creatie gemaakt. Super. Wat fijn dat het je zo goed is bevallen. Het is leuk als je weer iets nieuws opsteekt. En dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad. Mooi cadeau!!! Fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Wat een leuk kado.
    groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo leuk! Ik zag ze net bij je moeder. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Geniet ervan!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou wat een leuk kado Cindy.
    Je hebt prachtige kaart gemaakt en je boekje is heel mooi opgepimpt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Ook jouw creaties zijn prachtig geworden, wat heerlijk dat jij en je moeder zo'n fijne dag hebben gehad..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad ja ik wil dit ook wel eens gaan doen je hebt mooie creatie,s gemaakt je kan er trots op zijn veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk dat jullie een geslaagde dag hadden en genoten hebben gisteren. En leuke dingen gemaakt en er veel opgestoken. Een leerzame dag waar je met plezier aan terug kan denken....hij zit in je pocket haha!
    Je creaties zijn super leuk geworden.
    Fijne dag en liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Cindy dit ziet er werkelijk schitterend uit, zo mooi. En wat gaaf toch dat je voor je verjaardag een workshop hebt gevolgd bij Durvina samen met moeder Corrie. Helemaal geweldig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super meid dat je een fijne dag hbt gehad nog veel geleerd en prachtige kaart en notitieboekje hebt gemaakt

    als ik het goed schat is de kaart distressinkt en notitie boekje potlood was dit faber castell zoja ik ben ook om wat dit potlood betreft

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk verjaardagskado Cindy en ik lees dat jullie bij Durvina thuis zijn geweest, ik had de vraag net bij je moeder neergelegd, was dus weer te snel haha, prachtige crea's hebben jullie gemaakt, zo schattig en weer eens iets anders dan anders en ook leuk dat je er weer iets geleerd hebben, daar zijn we altijd voor in toch? groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend leuk cadeau heb je gehad meis, mooie cretie heb je gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat van jou is ook schitterend Cindy.
    Gezellig met je moeder,en zo te zien hebben jullie het erg naar je zin gehad.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk verjaardagscadeau!
    Je creaties zien er weer top uit.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk zo´n workshop volgen, je steekt er altijd wat van op en gezellig. Je creaties zien er leuk uit, enne bedankt voor de tip!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Las bij je moeder al Cindy, dat jullie een geweldige dag hebben gehad. Dat is nog eens een fantastisch verjaardagscadeau. Werkelijk een schot in de roos. En ook jij hebt prachtige creaties gemaakt. Compliment is meer dan verdiend hoor.
    Fijne dag nog verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig leuk om te lezen dat jullie zo'n prachtige dag bij Durvina hebben gehad!! Het ziet er ook heel gaaf uit wat jullie hebben gemaakt! Heel veel opgestoken dus een voldaan gevoel, dat is puur genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk dat jullie zo genoten hebben samen. je creaties zijn prachtig geworden.
    Fijne week!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ziet er prachtig uit Cindy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy

    Dat geloof ik dat dat een hele gezellige dag is geweest en ontzettend mooi gemaakt ook .
    erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit heb je maar weer lekker gehad en ik kan me voorstellen dat het super gezellig was.
    Mooie creaties hebben jullie gemaakt.
    Nog een over doen hoor.
    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk hé. Je leert er altijd weer van. De stempels Zijn prachtig ingekleurd en je creaties zien er gaaf uit. Geniet nog maar lekker na.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een heerlijk verjaardagskado Cindy! Superleuk idee zo'n dagje samen. Ik heb net de creaties bij je moeder bewonderd en nu zie ik bij jou ook al zo'n mooi notitieboekje en prachtige kaart. Dat ziet eruit als een zeer geslaagde dag!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk dat jullie zo'n gezellige dag samen hebben gehad en wat hebben jullie een prachtige creaties gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige creaties heb je gemaakt, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad bij Durvina.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat gezellig dat jullie zijn geweest, ik heb er ook van genoten!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Cindy,
    Wat heb je een leuke creaties gemaakt met de workshop. Ziet er prachtig uit en wat leuk bedacht van je moeder om je een workshop kado te doen. Je hebt mooi weer nieuwe dingetjes bij geleerd wat altijd handig is bij je hobby en jullie hebben samen genoten leuk hoor. Ik zag ook dat je in het DT van Nadia zit ik wens je er veel plezier en succes mee.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Cindy

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, dat was een geweldig cadeau van je moeder. Fijn dat jullie een heerlijke dag hebben gehad en je kaart en notitieboekje zien er geweldig uit.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Cindy,

    Wat een geweldig verjaardagscadeau heb jij gehad (ik weet nu ook wat ik voor m'n volgende verjaardag vraag: een workshop bij Durvina, hihi) De creaties die je daar gemaakt hebt zijn echt prachtig geworden, een leuke herinnering aan een mooie dag!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy