zaterdag 20 juli 2013

Bestie in black en white met mijn favoriete kleur blauw

Hallo allemaal,
Ik heb weer een topdag. Ben gezellig de hele dag bij mijn moeder aan het freubelen en straks krijg ik weer een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Ze heeft een heerlijke salade gemaakt. Hoe slecht kan je het hebben ;). Ik krijg er helemaal het vakantiegevoel van. Ik heb weer een Bestie gekleurd. Met deze kaart wil ik meedoen aan de Bestie challenge waar de opdracht dit keer is om een kaart te maken in zwart/wit met één andere kleur. Dit afdrukje vind ik ook weer zo schattig. Je vindt hem hier
Als extra kleur heb ik gekozen voor mijn lievelingskleur blauw. Ik heb de spectrum noir stiften van mijn moeder gebruikt. Het papier is van Bo Bunny. de takjes heb ik gemaakt met een doohickey van magnolia. Verder nog wat lint en bloemetjes gebruikt. Het effen papier is van Papermania, net als de knoopjes. Ik ga nog lekker even verder. fijne avond allemaal en tot gauw!
Liefs, Cindy



21 opmerkingen:

  1. Dit is echt een mooi kaartje en een helemooie kleur blauw echt schitterend.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart!
    Moie combinatie van zwart wit en blauw!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schoontje.
    Super in deze mooie kleuren ook mijn lievelingskleuren.
    Een toppertje Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is ook weer mooi zeg !
    Goeie kleurencombi.
    Eet smakelijk straks.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Cindy. Heel lief plaatje, mooi gemaakt!! Enne, beter als bij je moeder kun je het niet hebben!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Cindy wat mooi ingekleurd ze ziet er super uit
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Cindy, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Zag ik straks al een supermooie van je moeder en dan nu die van jou, ook al zo prachtig ingekleurd en super afgewerkt, een hele chique kaart..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtig kaartje Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw,ook al zo'n toppertje,je moeder en jij zijn een superduo zo samen,lijkt me heerlijk inspirerend als je zo samen aan de slag kunt en dan als toetje nog een heerlijke salade...toe maar ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Cindy, mooi deze kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en prachtig ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook die van jou is weer schitterend geworden Cindy. En jullie zijn saampjes weer lekker bezig geweest ;).
    groetjes Lexie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig hoor om lekker samen te freubelen en het resultaat is weer schitterend. Echt een stijlvolle kaart Cindy.
    Fijne zondag en liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En je Topdag heeft geresulteerd in een topcreatie!!! Zoooo gaaf dat blauw!! heel mooi!

    GR Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al heb ik je kaart af gezien Cindy, ik kom hier toch ook nog even zeggen dat ik je kaart weer super schitterend vind, wat mooi gekleurd weer, alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Cindy Wat is dat toch leuk dat moeder en dochter zo aan de freubel zijn gezellig ik ga jou ook volgen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow ook al zo'n mooie creatie. je moeder had ook al zo'n beauty! Jij hebt ook zo'n mooie kleurencombi gebruikt! super!! groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Cindy,
    jullie zijn lekker bezig geweest met zijn tweetjes. Wat een mooie kaarten. Deze van jou is ook al zo mooi met de combi van kleuren.
    Je zult wel lekker gesmuld hebben van de salade. En toch wel samen opgeruimd he? ;-))
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat mooi meid deze prachtig blauwe kleur met zwart het springtr er uit

    dan nog lekker eten er bij samen gezellig freubelen wat wil je nog meer

    leive gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy