zondag 7 juli 2013

Challenge bij CCWS

Hallo allemaal,
Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Gisteren heb ik de hele dag met mijn moeder buiten kaarten gemaakt. Het was supergezellig en heerlijk. Ik heb deze kaart gemaakt voor de CCWS. De opdracht was weer om een kaart uit te werken volgens een bepaalde sketch en daarbij vier papiertjes, drie brads, twee bloemen en embossing te gebruiken. Ik heb weer het schitterende papier van Maja gebruikt. Het afdrukje is van Inky Impressions en heb ik ingekleurd met copics. Ik heb twee kerststerren gebruikt die zijn gemaakt met floral ponsen van Nellie Snellen. Hierop zijn twee brads verwerkt. De derde brad is de ster aan de rechterkant. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag! Liefs, Cindy


27 opmerkingen:

  1. super lief en mooi kaartje cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is het geworden en het papier is ook erg mooi.Groetjes en. Een fijne zondag Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Cindy, prachtig papier. Mooie sketch. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en knap dat je al die dingen erop heb verwerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zo leuk om te zien je kertskaart Cindy, je hebt ook weer zo mooi gekleurd, een prachtig geheel.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is je kaart weer geworden Cindy leuke afdruk heb je gebruikt mooi afgewerkt.
    Wens je een fijne zondag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cindy, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, gezellig zo samen met je moeder in de tuin met dit heerlijke weer. Je stempel is schitterende gekleurd... het is een mooie geheel. Bedankt voor je deelname bij CCWS....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker hè, dit weer? Heerlijk om buiten te kunnen knutselen. Ik kom daar niet verder dan plaatjes knippen....
    Ik vind je kaart heel erg mooi geworden. Je hebt vast inmiddels al een voorraadje voor december..

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kerstkaartje Cindy, heerlijk lekker buiten zitten te freubelen.

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaaaaaatje. Geweldig hoe je dit weer hebt gedaan .....ik ben er weer wég van!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oo gezellig, samen de hele dag freubelen!nou je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor! Leuk gedaan! groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow mooi kaartje weer!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje en een heel leuk afdrukje heb je hiervoor gebruikt. Mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook deze kerst kaart is weer mooi cindy

    prachtige gekleurd mooie heldere kleuren

    ja nu moet je van het mooie weer genieten lekker freubelen buiten doe ik ook hoor

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Cindy.
    Wat weer prachtig ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt, Cindy..
    geniet van 't mooie weer, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuk kaartje en mooi ingekleurd.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn weer prachtig ingekleurd en afgewerkt de kaarten van deze week. Wat een plezier om naar te kijken!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een superleuk kaartje weer, Cindy. Leuk dat je toch meedoet bij CCWS met dit weer, gezellig samen kerstkaarten maken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, ik heb vandaag ook heerlijk genoten van het heerlijke weer. Je heb een schitterende kaart gemaakt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supermooi kerstkaartje weer Cindy, helemaal super vind ik hem en wat heerlijk dat je buiten hebt geknutseld met moeder Corrie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gedaan, hij is toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooi kerstkaartje Cindy. Je afdrukje is weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is bij jou ook weer volop genieten op je blog Cindy! Doordat ik achterloop met mijn blogrondes laat ik bij deze schitterende kaart mijn reactie achter. Je hebt er allerlei leuke kaarten op gezet, je zomerkaart voor Nadia, de lieverd voor het NKU, de geweldig mooie vlinderkaart en je last, but not least, deze prachtige kerstkaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtig kaartje weer. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy