vrijdag 5 juli 2013

Ja hoor, ook ik ben overstag!

Hallo allemaal,
Heerlijk weekend! En het is toch nog prachtig weer, ga buiten lekker aan een kaart zitten borduren. Maar.... niet voordat ik mijn kaart heb geplaatst. Ook ik heb de digi bij Noor aangevraagd. Je bent dan wel verplicht om er een kaart mee te maken, maar dat is toch juist hartstikke leuk? Ik heb de digi ingekleurd met copics.  Het is heel fijntjes kleuren en superleuk om te doen. Dit zal zeker niet mijn laatste kaart met een Bestie zijn. Het papier is van Authentique. Verder nog wat organzabloemen gebruikt en wat frutsels. Natuurlijk heb ik ook de stempels van Noor! en diverse mallen van Noor! gebruikt. Ze zijn zo gaaf!  Dit zal zeker niet mijn laatste kaart met een Bestie zijn. Hele fijne avond allemaal en geniet van het mooie weer! Liefs, Cindy



24 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy, ook jij hebt er een beauty van gemaakt, wat een leuke digi hè, jij hebt weer prachtig gekleurd, en al die mallen wauw.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende kaart Cindy heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cindy wat een prachtig kaartje heb je gefreubeld, ook al met zo'n mooi ingekleurde Bestie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt,ziet er schitterend uit zo met die mooie vlinderrand.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer superleuk uit
    Een fijn weekend
    Je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO WAUW Cindy vind hem helemaal te gek zeg, superrr.

    Jij ook fijn weekend, Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, Cindy. Heel mooi ingekleurd en een superleuke kleurencombi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy,

    Wat is je kaart weer prachtig die van mij is nog niet af ik hoop morgen je ziet hem vanzelf wel maar die van jou vind ik super hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou hier in het zuiden is er nog geen zonneschijn hoor maar we hopen op morgen. Je kaartje is geweldig mooi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn dan ook enig vind je niet? Je hebt er een geweldige kaart van gemaakt Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy. Je hebt de digi mooi verwerkt, leuke kleurencombinatie. Ook al helemaal weg van die Besties?Ze zijn ook zo leuk! Zo leuk met die vlinderrand. Groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij er een mooie kaart van gemaakt, leuke kleuren! Ook helemaal weg van die Besties?ze zijn ook super leuk! groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat is die Bestie leuk hé, ik heb haar ook aangevraagd. Je hebt haar prachtig ingekleurd en er een schattig kaartje meegemaakt.

    Geniet van je weekend,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je met Bestie gemaakt, ik ben nog niet overstag gegaan maar misschien komt het nog?

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een bjoetie heb je weer gemaakt, mooie kleuren,super afgewerkt en ingekleurd..!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O cindy wat weer een prachtig kaartje en net als je moeder zegt super ingekleurd

    hij is ook super gaaf deze digi daar wil je zeker een kaart mee maken die van mij is nu ook klaar prachtige detai,s er op verwerkt

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze leuk he Cindy, ik vind je kaartje helemaal super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy,
    Wat een leuke afdruk is dat toch, ik heb er al veel gezien, jij hebt er weer iets heel anders van gemaakt, leuk gecombineerd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,
    te gek dat je ook in het Besties team erbij bent;0) je kaart is erg leuk!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HOI CINDY. LEUK HE DAT WE GEVRAAGD ZIJN VOOR HET BESTIES BLOG. VEEL SUCCES HOOR. ENNE DIT IS EEN SCHATJE. GR LILIAN

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy