maandag 8 juli 2013

Kan iemand mij knijpen Ik geloof dat ik droom!

Hallo allemaal,
Ik heb nou toch zo iets leuks meegemaakt, dat wil ik graag met jullie delen. Gisteren wilde ik mijn computer uitzetten en naar bed gaan, en toen heb ik nog even mijn e-mail gecheckt. Ik kreeg een bericht van Dorothy of ik plaats wil nemen in het DT-team van het Nederlandse bestiesblog.  Ik hoefde hier geen moment over na te denken en heb meteen volmondig :"JA" gezegd. Maandag 15 juli a.s. gaat de eerste challenge van start. Hou het blog allemaal goed in de gaten, het wordt superleuk. Het DT-team bestaat ook uit geweldige mensen. Wil je niks missen, wordt dan vast volger van http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/. Ik loop op rozen, ga nog lekker even verder met dagdromen.


32 opmerkingen:

  1. Wauw Cindy, wat gaaf!! Gefeliciteerd! Ik wil je wel even komen knijpen, hoor, alleen is de afstand een beetje groot ;-(
    Ik ga het blog zeker in de gaten houden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat SUPER leuk voor je
    heel veel succes en GEFELICITEERD .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knijp, knijp.... ja het is écht hoor !! LOL
    Meid wat leuk zeg, dat je voor het Bestiesblog gevraagd bent. Je krijgt het er druk mee haha.
    Maar het is ook zo'n ontzettend leuke hobby !!
    Ik ga het blog zeker volgen en zie hier natuurlijk ook jouw Besties wel voorbij komen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Cindy! Je zult wel een onrustige nacht gehad hebben of juist heel lekker gedroomd. Succes met je nieuwe 'job'.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het super voor je Cindy,zo zie je maar hoe je gewaardeerd wordt met al je mooie creaties, volger ben ik al geworden van het Ned Bestie blog, de Bestie stempels en digi's zijn ook zo leuk.
    Veel succes, het is echt toppie voor je.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat je bij ons komt. Maar 15 juli is op een maandag.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER....van harte gefeliciteerd..liefs van Ans.

    ps. ik zei laatst toch al dat je zó supermooi inkleurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk voor je Cindy....gefeliciteerd. Ik kijk uit naar jouw creaties.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk nieuws en Van Harte Gefeliciteerd met je DT schap Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knijp,knijp, gefeliciteerd, hartstikke leuk zeg,heel veel plezier met het inkleuren van die grote ogen-meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat gaaf voor je! gefeliciteerd! volgens mij waren jouw ogen net zo groot als die van een Bestie bij het lezen van de mail. hihi. Het is je gegund! Go for it!! groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk voor je. Wat leuk dat ook jij gevraagd bent. Heel veel plezier met je dt-plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super cindy dat je ook gevraagd bent voor het nederlandse besstie blog als DT ik ben hier ook al volger van en ga het zeker vaak volgen en regematig mee doen zo leuk weer allemal

    heel veel plezier daar

    liee gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee wat leuk veel succes en vooral knutselplezier
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cindy gefeliciteerd.
    Heel leuk voor je.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Cindy,

    Wat super leuk voor je heel veel succes en geniet er van meid.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superleuk Cindy, ik heb al op je fb pagina gereageerd, volgens mij heb jij jezelf al een paar keer geknepen om te zien of je echt goed wakker was, heel veel succes, maar dat gaat je lukken, volger ben ik daar al dus we zien alles LOL. Als ik soms een beetje laat reageer, mijn router heeft kuren, er is een nieuwe in bestelling, hij kan het allemaal niet meer aan , het oude beestje hihi, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy, Gefeliciteerd. Superleuk voor je. Veel succes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Suc6 met je plaatsje in het dt-team van besties...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. GEFELICITEERD Cindy wat ontzettend leuk voor je en ga zeker op het blog kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend leuk voor je GEFELICITEERD meis.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat! Superleuk voor je. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy ik hoef je niet te knijpen hoor ik zie dat het echt is super ik ben heel blij voor je gaaf meid gefeliciteerd veel liefs Nel p.s ik ben ook weer gaan proberen te kleuren goh wat is het toch moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd meis!!!!! Superleuk en dat wordt weer een mooie taak erbij. Succes! Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhhhhhhhh, wat geweldig leuk voor je Cindy, gefeliciteerd hoor,ga het Blog volgen hoor.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk, Cindy. Gefeliciteerd!! Dan gaan we binnenkort vast weer allemaal leuke creaties van jou zien! Succes!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  27. van harte gefeliciteerd en we gaan je volgen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd Cindy, hartstikke leuk, heel veel Design plezier toegewenst

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuk Cindy gefeliciteerd, en ..... zet hem op met al je mooie kaartjes.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. gefeliciteerd!! veel plezier, echt geweldig voor je dat je in dat team mag komen. succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow dat is super leuk. proficiat!!
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. We zijn inmiddels woensdag en ik denk dat ik je niet meer hoef te knijpen Cindy want je droom is toch echte werkelijkheid!! Geweldig leuk voor je, proficiat en geniet van deze prachtige uitdaging!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy