maandag 1 juli 2013

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik Herma en Inge van harte welkom heten. Wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. 
Wat vliegt de tijd toch voor bij hè? Het is vandaag al weer 1 juli en tijd voor een nieuwe challenge bij Creaine. De opdracht is dit keer: "Maak een borduurkaart in de kleur blauw". Ik vind het zelf een gave opdracht, ook omdat blauw mijn lievelingskleur is. De challenge loopt tot 29 juli a.s.. Het zou gaaf zijn als jullie allemaal weer mee doen. 

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:

Het patroon is van mijn favoriete Sjakie. Het plaatje komt uit een megablok van Hobbyvoordeel (100 knipvellen voor € 7,99, ook te koop bij Euroland). Is echt een superblok. Je hebt er ook een kerstversie van. Verder nog met de hand geëmbost op mijn lightpad met een oude mal van Marianne Design, het is veel werk, maar zo heerlijk ontspannend Neem ook een kijkje op het blog voor nog meer prachtige voorbeeldkaarten van mijn DT-collega's. 

15 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt,prachtig geborduurd, mooi met het embossing en super afgewerkt in het blauw..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend vrouwtje, nu moeten wij ook maar aan de slag gaan, het is een leuke uitdaging deze keer.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy en je borduurwerk helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Cindy, FANTASTIC card after my fancy!! I´m sure, everyone will fall in love with this beauty creation! Hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart weer Cindy !
    Heel mooi in deze kleuren.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Cindy, erg mooi die kleur blauw, ik schrijf de challenge in ieder geval op mijn lijstje, maar er komt op het moment weinig uit mijn handen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt zeg, en dank je wel voor de tip van euroland, ga ik morgen eens kijken. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige blauwe kaart en je borduurwerk zo fijntjes en dat 3d plaatje van de irissen zijn gaaf van kleur!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, sjieke kaart, Cindy. Heel mooi gemaakt!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy
    Nou de tijd vliegt zeker kan het bloggen ook bijna niet meer bij houden ha ha ,zo heb ik dus even je kaartje met de mooie dame gemist maar deze heb je weer prachtig gemaakt en erg mooi ingekleurd .
    En dit kaartje ziet er ook weer erg mooi uit prachtig geborduurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi geworden,ik zag 'm ook voorbij komen bij Creaine :-) !!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie geborduurde kaart Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook dit is weer een hele mooie cindy in blauw

    super gedaan meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy