dinsdag 30 juli 2013

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Eindelijk weer een kaart van mijn kant. Ik heb nu heerlijk vakantie en hoop veel kaarten te kunnen maken de aankomende tijd. Lekker uitslapen, niet de wekker afgaan, heerlijk! Vandaag is er een nieuwe challenge bij Creaine van start gegaan. De opdracht is dit keer om een kaart te maken met het thema "vakantie". Ik heb dit keer gekozen voor een stempeltje van LalaLand Crafts. Die zijn ook zo ontzettend leuk. De basiskaart heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. Het papier is van Mij Minds Eye, lost and found. Verder ook nog wat frantagé gebruikt. Ik vond hem superleuk om te maken. Jullie kunnen meedoen tot 29 augustus a.s.. Ik zou het superleuk vinden als jullie allemaal weer gezellig meedoen. Willen jullie meer inspiratie opdoen, neem dan een kijkje op het blog voor de kaarten van mijn DT-collega's. Liefs, Cindy


31 opmerkingen:

  1. hoi Cindy, ben ik zomaar de eerste? wat een schatje is je kaartje, lief stempeltje ook en mooie kleuren, ik zal eens kijken of ik er toe kome, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje alweer en wat heerlijk dat je vakantie hebt geniet ervan en maak ze veel kaartjes.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he cindy ik miste je al een poosje

    maar kom je terug met weer een prachtig kaartje en ja dit is ook een lief stempeltje weer mooie detai,s gebruikt en kleuren en heel veel plezier met je vakantie en geniet er met volle teugen van

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje! echt leuk gedaan, leuke vorm ook. geniet van je vakantie. Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Cindy! En prachtig gekleurd.
    Ligt bij jou ook alles bezaaid met glitters van de frantage of heb jij het spul wel onder controle?
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cindy, je weet dat ik héél moe ben, maar ik kan het niet laten om je even te komen zeggen dat je kaart weer prachtig is, Bedankt voor al je hulp de laatste dagen, zonder mijn kids had ik de klus niet gered.
    Ik hou van je Xxxx je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart, zo lief ook en een fijne vakantie toegewenst.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke aparte vorm kaart gemaakt!
    Leuk stempeltje!
    Prachtig ingekleurd.
    Leuke details!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh heerlijk joh dat je vakantie hebt...en je kaartje geeft nog eens een extra lekker gevoel erbij! Wat een practhige kleuren zijn het zwart met roze! OP naar Vive la france hahaha

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Cindy
    Geniet van je vakantie en heel veel gezellige freubel uurtjes toegewenst

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje Cindy, mooi modelletje en prachtig ingekleurd.

    Geniet van je vakantie!


    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje! Heel mooi dat zwart/grijs met dat roze gecombineerd. Echt super ingekleurd.....geweldig kaartje! Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi cindy! fantastic card! and such a good idea with all the cute embellishments. (oh, would like to travel to france, too ;)).....hugs renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk vakantie kaartje, prachtige stempel en mooie kleuren.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een enige kaart en die rand is gaaf!
    geniet van je vakantie en freubel ze:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi weer Cindy...mooie kleuren en een prachtig geheel. Ik wens je een fijne vakantie en geniet lekker van je vrije tijd.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn dat toch en schattige plattjes en je hebt er een topkartje van gemaakt. Echt superlief.
    Ik ga eens kijken of ik mee kan doen. Een maand de tijd is goed te doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eindelijk vakantie...hier ook, heerlijk!! Je kaartje is prachtig Cindy, heel mooi gemaakt. Schitterende kleurtjes, lieve stempel die weer prachtig ingekleurd is, helemaal super hoor!

    Groetjes en geniet lekker van je vakantie!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet maar lekker van je vakantie Cindy, je hebt weer een schitterende voorbeeld kaart gemaakt, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een HEERLIJK reiskaartje is dit Cindy en heel MOOI van kleur.
    GENIET nog van de vakantie en maak maar heel veel MOOIE kaartjes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Cindy, prachtige kleurencombi en geweldig ingekleurd. Super. En geniet je al een beetje van je vakantie .... hoop het wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n leuke kaart! Ik krijg er gelijk zin van om ook Parijs te ontdekken.
    Nog een fijne vakantie! Geniet ervan.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooi kaartje.
    Alles past zo perfect bij mekaar.
    Erg leuk gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy, Wat een prachtge kaart. Een erg mooi stempeltje!! Deze vind ik nu echt leuk. <Leuke details op de kaart. Prachtig gemaakt, lieve kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy,

    Wat een schitterende kaart weer, zoals altijd! Mooie kleurencombinatie en wat een leuke details (bloemetjes, stempeltje en parels). Heel mooi geheel!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk hoor. en fijne vakantie
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje, mooie kleurtjes heb je gebruikt, geniet van je vakantie...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super mooi kaartje
    Wens je een fijne vakantie, en kijk uit naar je kaartjes die je gaat maken
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super mooi vakantiekaartje, leuke kleurtjes papier heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy