maandag 1 juli 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal, 
Hier ben ik met mijn tweede blogpost van vandaag. Het gebeurt weleens dat twee challenges op dezelfde dag beginnen. Voor de nieuwe challenge van Creaine, zie het bericht hieronder.

Vandaag gaat er ook een nieuwe challenge bij de Fadengrafik van start. Hier is de opdracht om een kaart te borduren met het thema "zomer". De challenge loopt tot 15 juli 2013 17.58 uur. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Jullie kunnen uiteraard weer een prijsje winnen.

Dit is mijn voorbeeldkaart voor het DT-team geworden:

Ik heb weer een patroon van Sjaak gebruikt. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. Neem eens een kijkje op het blog. Mijn collega's hebben ook prachtige kaarten gemaakt. Fijne avond allemaal. Liefs, Cindy

36 opmerkingen:

  1. Dit is al wéér zo'n heerlijk kaartje.
    Mooi die kleurtjes zo bij elkaar. Lekker fris.
    En een superleuk plaatje ook.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt weer een gave kaart Cindy, je hebt er een super leuke stempel voor gebruikt en natuurlijk weer prachtig gekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zomerse kaart,zo leuk met de dame in de zwemband.je borduurwerk is prachtig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo weer zo leuk.
    Een vrolijk stempeltje en mooie kleurtjes.
    Je hebt een mooi voorbeeldkaartje gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy,

    Lieve Cindy wat jammer had het maar gedaan ik had dat hartstikke leuk gevonden.
    De volgende keer spreken wij af dan doen we even een bakkie.

    Je kaart is prachtig jij kan ook mooi kleuren en ik ben helemaal weg van jou borduurwerkje ik vind dat zo mooi.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo'n gezellig zomers kaartje, hij ziet er schitterend uit. En dat mega dikke 3dplaatjes boek?hij is er ook bij de boekenvoordeel maar heb uiteindelijk iets van popcorn the bear meegenomen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi zomers kaartje nu de zon nog
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Dit is echt weer een hele mooie kaart, je afdrukje weer prachtig ingekleurd en heel mooi geborduurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook al zo'n lief en vrolijk kaartje Cindy, je bent lekker bezig, al 2 keer een post vandaag, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super leuke kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,

    Je beide nieuwe kaarten die je vandaag laat zien zijn prachtig geborduurd.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy

    Ook bij jouw weer zo,n vrolijk zomers kaartje .
    Erg mooi gedaan weer .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit kun je met recht een zomers kaartje noemen wat een leuke stempel.ook je kaartje is weer hjeel mooi geborduurd.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje weer Cindi en wat een enig afdrukje heb je gebruikt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje en je afdrukje is erg leuk!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi kaartje cindy, een hele leuke stempel en een prachtig borduurtje

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een supergeinige kaart! Je borduurwerk is super en ik vind de combi met de leuke stempel helemaal tof.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook hier bij jou even een inhaalslag gemaakt.....alles bewonderd, je mooie borduurtjes, je prachtige kleurwerk en je combineren van van alles. Heel mooi is die stempel van het gezicht....ik ben nu de naam even kwijt sweet....en nog iets geloof ik. in ieder geval geweldig ingekleurd!!!! Complimenten meis.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha ik vind het afdrukje heel leuk en grappig en je borduurwerkje is een hele geschikte afwerking geworden!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,
    wat een ontzettend leuke, mooie kaart is dit. Word er helemaal vrolijk van. Ook bij jou heb ik even bij gekeken, zoals ik dat altijd noem. Super je kaarten, vooral die met de damesstempels. Top!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, Cindy!! Prachtig borduurwerk!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig cindy en wat een supermooie kleurtjes meid

    en ik kan je nog gewoon zo volgen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker vrolijk kaartje Cindy! Ook je andere kaart is erg mooi.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind beide kaartjes prachtig Cindy...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze is ook weer heel leuk.
    Grappig plaatje, mooi ingekleurd en mooie borduurrand!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi hoor Cindy, laat nu de zomer maar beginnen
    groejtes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig! Mooi geborduurd! Dit is echt zomer!
    Groetjes JOanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy
    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik heb even bij jou rondgekeken en ben volger van je geworden.
    Leuke kaarten maak je hoor!
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mooie kaart met grappige afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige creaties zie ik weer voorbij komen Cindy...lig een paar dagen achter en dan mis je gelijk van alles. Het ziet er bij jou weer mooi uit, leuke kleuren, mooie borduursels, helemaal super!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is weer erg mooi Cindy, mooi geborduurd en een grappige afbeelding!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het zijn weer prachtige kleuren en wat een heel heel leuk stempeltje heb je gebruikt ja hier hou ik wel van veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk gedaan Cindy! Borduurwerkje is weer prachtig en mooi bijpassend bij je kleurwerk.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een gezellig kaartje; die hieronder is ook al zo mooi. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterende kaart. Lekker zomers.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy