dinsdag 16 juli 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Terwijl ik dit schrijf, kijk ik naar buiten vanaf mijn werkplek. Het is weer heerlijk weer! Ik kan niet wachten tot ik vakantie heb.
Er is weer een nieuwe challenge bij de Fadengrafik van start gegaan. De opdracht is dit keer om een huwelijkskaart te borduren. Leuk toch? Ik heb gekozen voor een patroon van Chrissie. Het garen is van gutermann sulky en het plaatje van le suh.



Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Meedoen kan tot 31 juli 2013 17.59 uur. 

Deze kaart wil ik zelf graag mee laten doen aan de challenge van scrapcardschallenge, waar het thema trouwen is.

Liefs, Cindy

24 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer prachtig hoor.
    En ik zal proberen het mooie weer nog een poosje vast te houden, zodat jij er ook van kan genieten als je vakantie hebt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O o o, vanaf je werkplek je kaart plaatsen? Ha ha ha.... Hij is schitterend geworden. Een mooie trouwkaart.
    en alvast een fijne vakantie!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige orchideeen kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig wijffie, mooi geborduurd en afgewerkt, deze kaart kan ook meedoen bij de scrap card challenge, daar is het thema ook trouwen, doen hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, ook schitterend geborduurd en het plaatje is ook erg mooi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi trouwkaartje! Leuk met dat geborduurde gedeelte.succes met de challenge. groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart Cindy.
    en proficiat met het winnen als DT bij SSS

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Hele mooie kaart heb je gemaakt,leuk het hart met daar op het plaatje en het borduursel past er super bij..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan ,ik moet dat toch ook eens proberen en dan met stempelen combineren.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Cindy, heel mooi patroontje en dito geborduurd, en wat een tempo heb jij in je kaartjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw mooi zeg deze trouwkaart
    prachtig borduurpatroontje van chrissie die zijn ook zo gaaf he

    dan het hartje en 3D plaatje nog en hij is helemaal af meid

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Cindy,
    kan me helemaal voorstellen dat je zin krijgt in de vakantie. He is echt vakantieweer.
    Je kaart si wel weer helemaal mooi zeg! Prachtig die combi van borduren en stansen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Cindy
    wat een mooie kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Mooie kaart. Ook je andere kaarten zijn geweldig mooi. Daarom je gaan volgen hoef ik dit moois niet meer te missen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige trouwkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow mooi hoor!!!
    we genieten van onze vakantie. Ik hoop wel voor je als jij vakantie krijgt dat het mooie weer niet op is :(
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy
    Prachtig gedaan weer een hoop moois op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje Cindy, ik vind hem supermooi, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Cindy, ik vind je kaart erg mooi, chique zelfs! prachtige orchideeën pop het hart, natuurlijk de trouwringen en het mooie geborduurde randje! Dank je wel voor het mee doen met deze prachtige kaart bij Scr@p-Cards challenge!
    Groetjes van DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende trouwkaart. Prachtig geborduurd en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jou kaartje geeft prima het prachtige thema weer hoor Cindy. Het ziet er heel stijlvol en romantisch uit, prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Boey!! So very, very beautiful and such a nice fadengrafik-design. Love it! Hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Cindy!! Bedankt voor het meedoen met de Scrap-Cards Challenge.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy