donderdag 18 juli 2013

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo allemaal op deze stralende zonnige zomerdag! 
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Ik hoop dat jullie wat inspiratie en ideetjes op kunnen doen. 
Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij Nadia van start gegaan. Aan mij de eer om dit keer de challenge te bedenken. Ik heb gekozen voor het thema "gebruik zomerse kleuren en verwerk een label of je kaart". Je moet dit keer wel een stempel gebruiken. Ik ben reuze benieuwd naar jullie creaties. De challenge duurt dit keer vier weken in verband met de vakantie. Doen jullie allemaal mee?

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:
Ik heb dit keer gekozen voor een stempel van Lalaland en ingekleurd met copics. De broek en de hoed heb ik gepaperpierced. Verder spreekt de kaart voor zich.

Fijne avond allemaal en tot gauw!
Liefs, Cindy

23 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een topkaart Cindy, het is bijna te heet om te typen, maar ik wil je toch even zeggen dat het weer een beauty is.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook al zo'n vrolijkerd.
    Jammie, ik krijg ook trek in een ijsje !!!

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy. Wat een leuke zomerse klaart. Lekkere vrolijke kleuren. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geeft verkoeling zo'n lekker ijsje !) op zo'n zomers kaartje. Goed idee om een aantal delen te paperpiercen Cindy,jij ook fijne avond,lieve zomergroetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ook al zo een lekker zomer kaartje ik was net even op het blog van je moeder en die had ook al zo een mooie kaart heel mooi veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Wat is je kaartje lekker vrolijk en zomers,mooi ingekleurd en gepaperpieced...hele mooie voorbeeldkaart..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijkheid op je kaart Cindy...je hebt het thema goed uitgebeeld, erg leuk!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijk zomers kaartje Cindy, je hebt een leuke challenge bedacht....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. T'is een HEERLIJK VROLIJK kaartje Cindy.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Cindy,
    wat is dat toch leuk dat paperpiecen. Ik vergeet het 99 van de 100 keer. En het geeft zo'n leuk effect.
    Je kaart is echt zomers, door het leuke afdrukje en de kleurtjes.
    Heel leuk en ik denk dat het me wel lukt om weer mee te doen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een super lief en prachtige kaart Cindy.
    heerlijk zomers.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is weer een mooi kaartje leuk zo het labeltje e bij en dat je de broek en hoed hebt gedaan met papier

    lekker zomers weer

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schattig, vrolijk kaartje Cindy, ik moet toch eens opzoeken wat paperpiercing is, weer wat nieuws te ontdekken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker zomers kaartje, super gedaan. Ook een heel mooi strikje, kortom helemaal af. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwww weer een super creatie om van te genieten! Prachtig gemaakt en zo in een passende kleur met de afbeelding! top....

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi, your card makes ME smile. Thanks! :). Fantastic - and now I would like to have some ice cream :)). Hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een leukerdje.
    Prachtig stempeltje en mooi ingekleurd.
    Geweldig gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit weer een toppertje Cindy, zo heerlijk deze kleuren, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een hele leuke kaart Cindy!
    Een challenge heb je bedacht, ik ga ook meedoen.
    Je vorige mooie kaartje heb ik even gemist.
    Ook weer een hele mooie met dat borduursel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow wat een vrolijk kaartje. Leuke zomerse kleuren dat is goed gelukt!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy