vrijdag 19 juli 2013

Snel weer beter worden

Hallo allemaal,

Nog één week werken en dan heerlijk ..... vakantie. Ik ga nu echt aftellen, heb er zo'n zin in. Het kaarten maken schiet er op dit moment een beetje bij in, maar dat ga ik in de vakantie ruimschoots goedmaken. De kaart die ik jullie nu laat zien heb ik gemaakt voor iemand die in de lappenmand zit. De kaart is inmiddels in goede orde aangekomen, dus ik kan hem nu wel laten zien. Ik heb weer zo'n schattige Bestie gebruikt. Er zijn er zoveel te koop, je kunt gewoon niet kiezen. Neem hier eens een kijkje, het zijn er teveel om op te noemen. Ik heb voor mijn kaart weer diverse Noor! mallen gebruikt. Het hart is van Nellie Snellen. Het papier is van My minds Eye. Het afdrukje heb ik weer ingekleurd met copics. Het was weer zo leuk om te doen! Fijne avond allemaal. Liefs, Cindy


25 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend Cindy en daar zal diegene zeker van opgekikkerd zijn, zo fleurig is die, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!
    Weer schitterend mooi ingekleurd en wat een leuke combinatie van mallen heb je gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy

    Ik ben pas terug van vakantie en zie nu overal die leuke Besties voorbij komen op de blogs, ze zijn echt heel cute. Je kaartje vind ik schitterend, de vrolijkheid spat ervan af, hier kikker je zeker van op.
    Leuk dat je ook in het DT zit.
    Werk ze nog de komende week (die vliegt zo om) en geniet dan lekker van je vakantie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Wat heb je een prachtig beterschapskaartje gemaakt, lekker in spetterende kleuren, mooi ingekleurd en afgewerkt, kan me indenken dat je aan vakantie toe bent..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou met deze kaartKarin je zeker op en betsie vind ik zo leuk en mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, heerlijke heldere kleuren en een superleuke stempel.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Cindy, wat een hele leuke beterschapskaart van, daar kikker je toch echt wel van op, trouwens ik vind dat je nog wel een aardig tempo er op nahoudt hoor en ze zijn allemaal zo mooi, groetjes en je kunt gaan aftellen, fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart. lekkere vrolijke kleuren heb je gebuikt.En je heb helemaal gelijk. Er zijn zoveel leuke Bestie digi te koop.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met deze kaart moet een mens toch opfleuren, ziet er weer prachtig uit Cindy. Je hebt een leuke digi gebruikt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou van deze kleuren zou je zeggen dat je er snel van op knapt! Mooi hoor en hele leuke Bestie... Gaaf ingekleurd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart weer schitterend, de ontvangster ook, wedden?
    De kleuren spatten van het scherm, gaaf gemaakt.
    Tot morgen, gaan we bij mij weer lekker aan de slag.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker weten Cindy dat je met zo'n FLEURIG kaartje snel weer beter wordt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een vrolijk kaartje zeg, daar wordt de ontvanger vast een beetje beter door.
    Mooi ingekleurde Bestie. En leuke mallen heb je gebruikt.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan, ziet er goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook alweer zo zomers! Heel leuk en lief kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, schitterend ingekleurd en lekker vrolijk. Super zeg. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy

    Heerlijk vooruit zicht toch nog een weekje werken en dan vakantie als het goed is bij mij ook nog een weekje.
    Prachtige vrolijke kaart ik zag hem gisteren al op FB voor bij komen .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy. Een mooie vrolijke kaart. Leuk voor iemand die in de lappenmand zit Fleur je van op. Mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige opkikker kaart heb je gemaakt
    cindy dat helpt vast een beetje voor die gene

    ook leuk zo het hartje en mal van joy verwerkt meid dan bestie weer prachtig ingeklleurd

    alvast een fijne vakantie en geniet er van

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met deze kaart moet een mens zich toch snel beter voelen, ziet er weer prachtig uit Cindy.
    Alvast een hele fijne vakantie
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje, je gaat je vanzelf beter voelen als je zo eentje krijgt

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaartje en de kleuren....geweldig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super mooi en kleurrijk kaartje Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy