woensdag 10 juli 2013

Wat zijn ze toch leuk.....

Hallo lieve blogvriendinnen,
Eigenlijk had ik tegen mezelf gezegd dat ik vanavond thuis moest werken, maar ik zag deze digi en ik was meteen verkocht. Ik heb vanavond heerlijk zitten kleuren. Wat zijn ze toch leuk hè?  Deze digi's zijn te koop bij via  Etsy.com. Je hebt zoveel keus, het is gewoon te moeilijk om te kiezen. Het papier is van My Minds Eye lost and found Verder heb ik een Noor! mal gebruikt voor de cirkel en de tekstrol. De vlinders zijn van Cheery Lynn. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met mijn favoriete copics. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
* The American my Bestie Challenge (flourish)
* My Bestie UK Challenge (anything goes)
* Scrapbook Stamp Society Challenge (gebruik drie maal designpapier)
* Anma creatief (gebruik stanzen, bedankt voor de tip Helen)



Maandag 15 juli a.s. gaat de eerste challenge van start bij het Nederlandse My Bestie Blog. Ik zou zeggen, hou het goed in de gaten. Wil je niks missen, wordt dan volger. Fijne avond allemaal!
Liefs, Cindy

38 opmerkingen:

  1. Wat geweldig Cindy, ik vind je kaart weer prachtig, je kleurt ook zo mooi, een beauty van een Bestie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wauw wat een super kaart weer Cindy
    Prachtig gekleurd en wat een leuk model ook zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,wauw en nog eens wauw,ik ben heeelemaal verliefd op die Besties en wat heb je hier iets moois gemaakt,súper Cindy ontzettend gaaf,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beasutiful card, love the design and love the pretty flowers. Thank you for joining us at My Besties UK. Abbie DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat heb je deze weer prachtig ingekleurd, helemaal super,je kaartje is echt TOP..wat een schattig kaartje..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Cindy wat is die prachtig, hoe krijg jij toch altijd die kaarten zo prachtig en duidelijk op de foto. Heb jij een bepaald fototoestel, kijk er altijd weer met bewondering naar. Hij is super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty Cindy...heel mooi gemaakt meis. Leuk hè die stempels, ik ben er ook mee bezig, besteld bij Noor en dan moet je er wat mee maken voor de challenge...geen straf hoor haha.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje!
    En weer prachtig ingekleurd.
    Een plaatje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel mooi uit.
    Wat zijn ze toch leuk.
    Fijne dag en liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je kaart is prachtig hoor, lekker vrolijk ook .
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart Cindy.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member




    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart zeg en inderdaad de digi is super leuk en mooi ingekleurd
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er weer schitterend uit en soms gaat de hobby voor het werk, het was het zeker waard want ik kijk er graag naar. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely gorgeous, thanks for playing along with the Besties Uk first challenge. Gill DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja deze schatjes zijn verslavend:0)
    prachtige kaart Cindy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je dit weer super leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave kaart, Cindy!! Mooi ontwerp en kleuren! En een leuke Bestie!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ik kan mij voorstellen dat je handen kriebelen bij zoiets moois.
    Nog gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging bij Bestie blog als DT Lid. hartstikke leuk voor jou.

    Je kaartje is weer prachtig net las de andere kaarten van de afgelopen week.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Cindy,
    noemen ze dat nou 'verslaafd'?? Hahaha, ontken het maar niet! Voor zo ver ik weet zijn er nog geen zelfhulpgroepen, dus tot zo lang: lekker aan toegeven, dan hebben wij prachtige creaties van je te bekijken....Echt een toppertje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hpi Cindy. Wat heb jij weer een mooie creatie gemaakt, leuk model. Super leuk gedaan. Groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Cindy, ik dacht dat ik al had gereageerd, niet dus, ik had dit plaatje van een kaartje al wel op fb gezien, vandaar misschien, als ik het goed zie is het een trapjeskaart, het ziet er echt prachtig uit, het lijkt wel of ze voor jou zijn gemaakt haha, groetjes en ik kijk weer uit naar de volgende, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie kaart Cindy, wat een prachtige stempel en zo mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw cindy

    wat een prachtig kaart heb jeer van gemaakt

    je hebt gelijk er zijn zoveel mooie bestie digig,s dat kiezen erg moeilijk is maar dit is een plaatje prachtig ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastic card Cindy!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Hugs Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart en zo mooi ingekleurd kan begrijpen dat je met deze kaart aan de slag bent gegaan in plaats het huis doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauwww Cindy
    ik ben helemaal weg van je prachtige kaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kan me voorstellen dat je de verleiding niet kon weerstaan want is ook een enige digi en je hebt er echt een super gave kaart meegemaakt, een plaatje Cindy!!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Your card is wonderful! I love all the details! thanks for playing with "Stamp Society" this week. Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. So Pretty Thank you for joining us in the first ever Bestie UK Challenge i do hope you will come back for future challenges. x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Met al die stansjes die je hebt gebruikt, zou je ook nog mee kunnen doen aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou Cindy, dat heb je vlug gelezen en verwerkt. Helemaal gezellig dat je meedoet met deze beauty aan onze challenge bij Anmacreatief. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou Cindy, dat heb je vlug gelezen en verwerkt. Helemaal gezellig dat je meedoet met deze beauty aan onze challenge bij Anmacreatief. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende kaart. Een hele leuke stempel.
    Prachtig ingekleurd en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is super sweet . Thank you for joining in the UK Besties Challenge and good luck . Caroline DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. o Cindy, wat heb je die prachtig gemaakt!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wel een late reactie Cindy maar ik wil je toch even laten weten dat ik deze creatie werkelijk weer schitterend gemaakt vind!

    Groetjes en een fijne werkweek!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtig kaartje! Je hebt de digi supermooi gekleurd.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy