maandag 12 augustus 2013

Dikke knuffel

Goedenavond lieve blogvriendinnen,
De eerste werkdag zit er weer op, en ik moet eerlijk zeggen, het viel niet tegen. Het voelde alsof ik niet ben weg geweest. Het went weer snel hoor. Dit kaartje had ik nog in de maak en wil ik mee laten doen aan de challenge van cheerfull sketches, waar je volgens een sketch moet werken en minimaal één die moet gebruiken. Verder wil ik de kaart mee laten doen aan de Scrapbook Stamp Society waar alles mag. Ik heb de ovalen en de ovaal met kartelrand met een spellbindermal gemaakt. Verder weer een Bestie ingekleurd met de spectrum noirs van mijn moeder. De vleugels heb ik bewerkt met stickles. Het papier is van My Minds Eye en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts. Fijne avond allemaal! Liefs, Cindy


43 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Cindy. Een plaatje en wat een prachtige kleuren. Dank je wel voor je bijdrage aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Cindy, een schatje, mooie kleurtjes gebruikt......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi en de kleuren passen perfect bij het prachtig scrappapier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Wat een lekkere vrolijke kaart. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooierd weer Cindy !!
    Prachtige sprekende kleuren.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze leuke Bestie heb je schitterend mooi ingekleurd.
    Een prachtige kaart!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve creatie is dit weer en zo een leuke stempel die je hebt gebruikt! En van die vrolijke kleurtjes, ik vind hem helemaal super!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel lief kaartje en je moet maar denken alle begin is moeilijk ben je daar doorheen went alles .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW die heb je heeel mooi gedaan schitterend.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een kleurrijk kaartje Cindy, dat heb je weer goed voor elkaar.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een beauty en die mooie zomerse kleuren. heel erg mooi!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die 2 weken omgevlogen hé Cindy, maar gelukkig viel het je niet tegen om weer te beginnen, gelukkig maar. Je kaartje vind ik weer helemaal super, mooi in deze kleuren ook. Een toppertje weer.
    Lief van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Cindy, alweer zo'n vrolijk gekleurd kaartje van zo schattige Bestie, succes bij de challenges, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superschattige stempel zo met die vleugeltjes!Ziet er geweldig uit. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,
    Weer lekker aan 't werk, heerlijk als je het goed naar de zin hebt, je kaartje is weer schattig, wat een leuke Bestie en zó mooi ingekleurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart, Cindy!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwww wat een super mooi kaartje Cindy!!!
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig kaartje Cindy en dat haar die kleur prachtig meid
    ook de ovaal in het midden is erg mooi bestie weer mooi ingekleurd

    het is weer een plaatje geworden

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So cute and funny :). Wonderful creation! Regards and "Hugs" Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel LIEF en VROLIJK kaartje Cindy.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk voor mij, ik voel die dikke knuffel, alsof je deze prachtige kaart voor mij hebt gemaakt, ik maak een plaatsje vrij op mijn kast, deze beauty wil ik wel krijgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy. Je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd. Mooie heldere kleuren heb je gebruikt. Echt een heel mooi kaartje is het geworden. Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een plaatje weer! Hij is echt super!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een super creatie Cindy.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy

    Jij ook al weer aan het werk .en ja inderdaad zijn we wel weg geweest.......???!!!

    Super leuke kaart weer jij bent echt in de ban van de Besties leuk hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous work!! Love that image and your coloring is wonderful. Thanks for joining us at SSS Challenge. Cheers, Holley

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart Cindy en ook de andere kaarten waar ik niet op gereageerd zijn erg mooi geworden.Was op vakantie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het meedoen!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a stunning card!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oei zit je vakantie er nu alweer op........pffff. maar gelukkig viel het niet tegen. Mooie kaart heb je in ieder geval gemaakt.
    groetes Ine
    p.s. leuk dat je meedoet met de challenge bij cheerful sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je dit leuk gedaan. Heel mooi. Schitterende kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy wat heb ik een hoop mooie creatie,s gemist van je ja dat heb je als je een week weg bent en niet gelijk alle blog,s af gaat ik hoop je gauw weer geregeld te kunnen bezoeken veel liefs nel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. En mooi vrolijk kaartje is dit geworden Cindy.
    Dank je wel voor je deelname aan de Cheerful sketches Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk dat je met dit superleuke kaartje meedoet met de challenge van cheerful sketches.

    Fijne avond nog.

    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart Cindy - mooie kleurtjes en mooie accentjes en super ingekleurd. Toppie kaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Cindy leuk dat je mijn blog volgt. Ben nu ook volger van jou. Wat heb je mooi kaartjes gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi ingekleurd Cindy en die stickels op de vleugels doen het gaaf.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Cindy,
    Hartelijk dank voor het meedoen met de Cheerfull Sketches Challenge Blog en voor het delen van je creatie :)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg. Super mooi.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy