zondag 18 augustus 2013

Kerstbestie

Goedemorgen lieve mensen,
Het regent hier, het is echt heerlijk weer om kaarten te maken.. Gisteren heb ik weer geknutseld met mijn moeder, was net als altijd weer superleuk. Dat is het voordeel als je zo dicht bij elkaar woont. Dit keer heb ik een ronde kaart gemaakt, gelijk mijn nieuwe cirkelsnijder uitgeprobeerd, nou dat wilde echt niet in één keer lukken hoor, de nodige papiertjes naar de haaien en niet al te nette woorden door de kamer, maar het is uiteindelijk toch gelukt. Je moet er een slag van krijgen. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de CCWS, waar je een kaart moet maken volgens een sketch met een twist (gebruik sterren en sneeuwvlokken) en verder stuur ik deze kaart in bij My Bestie UK challenge, waar ze cirkels willen zien. Verder doe ik mee aan http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au, waar ze iets vragen met een lintje.
En ja hoor, daar is weer het bekende papier van Bo Bunny, Snowfall, mijn absolute favoriet. De ijssterren zijn gemaakt met doohickeys van magnolia. De sneeuwvlokjes zijn pompons en de Bestie heb ik ingekleurd met copics. Het standaardje is gemaakt met een mal van Joy. Ik wens jullie weer een supergezellige zondag en tot gauw! Liefs, Cindy



40 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt
    Een fijne zondag
    liefs je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord schitterend , alles is weer prachtig op elkaar afgestemd, je hebt ook weer zooooooooooooo mooi gekleurd, tot zo.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje is het geworden, het papier is ook erg leuk en je hebt hem weer super ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje cindy, heel erg mooi
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy. Prachtige kaart. Leuke kleuren. Gelukkig dat je nog mooi papier genoeg had. IK ken het als je een nieuwe snijder hebt. Dat is eerst best lastig. Dan verpruts je wel een wat en dat is balen.... Maar goed blijven oefenen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy .... wil jij niet meer van die super gave kaarten maken??? Dit is niet goed voor mijn hart en voor mijn beeldscherm!!! Zit er letterlijk met mijn neus bovenop hahahahahaa...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Cindy...........mijn mond valt ervan open zoooooooooooo gaaaaaaaaaaaf vind ik je kaart.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, Cindy wat een schitterende kerstkaart en wat is deze Bestie schattig, je hebt haar ook super mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk cindy jekaart.
    Je heb geluk dat je het zelf kan met je cirkel
    snijder.
    Ik roep mijn man er bij.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, je kaart is weer een plaatje meis...ik hou van deze kleurencombinatie. Ook je vorige kaarten zijn om door een ringetje te halen.Ik heb niet gereageerd maar ze wel gezien hoor.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een beauty Cindy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Cindy wat een beauty! deze kleurencombie vind ik te gek! helemaal mijn smaak. en je hebt prachtig ingekleurd. super gedaan! groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Je kaart is prachtig en grappig dat we allebei zo gek zijn van het Snowfall papier, ik had het papier ook weer gebruikt voor mijn CCWS kaart.
    Geniet nog van je zondag,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig zo met iemand te freubelen en jou kaart is ook al zo mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Cindy en wat een supermooie kleur blauw, geen wonder dat je dit papier zo mooi vind...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey Cindy, kwam net ook al bij jou moeder vandaan, maar deze creatie mag er ook zeker wezen
    en helemaal bijna in het blauw 1 van onze favoriete kleuren.
    Een pareltje om naar te kijken gr Wilma en Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAUWWIE,wat een pláátje,had jij mijn adres al voor kerst Cindy,whaha,ik ben er helemaal weg van! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    Ook al zo mooi, net als bij je moeder. Heerlijk om zo met je moeder te freubelen. Mooie kleuren en materialen. Super!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat mooi cindy

    en ja de circkelsnijder is ééntje met gebruiks aanwijzing ik heb er ook één maar je moet er mee leren omgaan hoor

    een prachtig kaartje in de kleuren blauw bruin erg mooi bij elkaar bestie weer erg mooi ingekleurd leuke detai,s er bij

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Cindy, ik vind hem helemaal super, een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a stunning card, love the layout and blue tones, the colouring and shading are amazing. Thank you so much for entering the UK my besties challenge and good luck. Tina-Maree DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy,
    Prachtige kleurencombinatie, schitterend papier en weer super ingekleurd, mijn complimenten, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie winterse creatie en inderdaad wat kun je beter doen met dit weer

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat kan niet anders Cindy als een HEERLIJK kerstfeest worden met deze BJOETIE van een ronde kerstkaart. Ik vind het een SUPERSSSSSS MOOI kaartje.
    Nog een fijne ☼-dag en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Cindy, ook al zo'n schattig rond kaartje net als bij je moeder, tja samen werken, nou ja freubelen, is ook wel supergezellig he? en zo breng je elkaar ook nog op ideetjes, mooie blauwe kleuren heb je gebruikt, groetjes en succes bij de challenge en voor jou nog een gezellige zondag avond, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart Cindy. Een hele leuke Bestie, mooi ingekleurd ook. Leuke details op je kaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige kaart. Heel mooi ingekleurd en super kleurencombi. Had de stempels van Bestie nog niet eerder ontdekt, maar ik denk dat ik ook hieraan verslaafd ga raken.
    Ben net volger van je blog geworden en kom er vast en zeker nog een keer weer kijken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat weer een leuke kerstkaart!
    Ik ga ook gauw met kerst beginnen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer een heel mooi model kaart
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Cindy, wat heb je een prachtige kaart gemaakt... schitterende gewoon en dat papier blijft geweldig he... Heerlijk hoor zo samen met je moeder aan de freubel... geniet er maar lekker van. Bedankt voor je deelname bij CCWS en heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, ik vind hem geweldig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er mooi uit Cindy, mooie combi van kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow your card is so so beautiful thank you so so much for entering the UK besties challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow Cindy, this is absolutely gorgeous to say the least. Love your colouring, the embossing & the colour combo you have chosen. Stunning. Thank you for sharing it with us. Hugs, Lisa.

    P.S Why not enter the DT Call? :)

    Dreamtime Designs: www.etsy.com/shop/DreamtimeDesigns
    Blog: http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au (Blog Candy)
    Facebook: www.facebook.com/DreamtimeDesigns
    Twitter: https://twitter.com/DreamtimeDsigns
    Pinterest: http://pinterest.com/LisaWDesigns
    Dreamtime Designs Craft Challenge: http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au (DT Call)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauwww Cindy dit is ook al zo een kanjer van een kaart net zo als die van je moeder super groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterende kaart Cindy - prachtig mooie kleuren en prachtig gekleurd - de mooie accentjes maken het een echt pareltje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. So very cute, love the design and lovely colors. Thank you for joining us at My besties UK. Abbie DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy