vrijdag 2 augustus 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Goedemorgen allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge bij de Fadengrafik van start gegaan. De opdracht is dit keer: "kerst in de zomer". Het patroon is van Jenine, het plaatje is van Mireille. 
Van mij mag het wel een graadje minder hoor, zeker nu  we in huis een beetje aan het klussen zijn, het is echt veel te warm. Vandaag doe ik niets, ga straks lekker naar buiten en mijn gemakkie houden. Doen jullie allemaal gezellig mee? De challenge loopt tot 15 augustus 2013 17.59 uur. Fijne dag allemaal! Liefs, Cindy


14 opmerkingen:

  1. Vandaag inderdaad maar lekker genieten van de vrije tijd en de loomheid die dit warme weer met zich meebrengt Cindy! Je kaartje is weer bijzonder mooi geborduurd en samen met het mooie plaatje een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, ja hoor het is echt kerst in de zomer. Schattig plaatje en mooi borduurtje in de echte Kerstkleuren.Goed dat je je even rustig houdt, eigenlijk geen doen die hitte, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kerstkaart is dit zeg !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kleurrijke kerstkaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, de kleuren passen precies bij het plaatje of andersom natuurlijk, liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,

    Wat een mooi kerstkaartje is dit geworden. Doe maar rustig aan vandaag en neem tussen door maar een lekker ijsje om iets af te koelen ;) Succes met het klussen verder!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty weer. Doe rustig aan met de hitte en succes met klussen. Groetjes Helen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Probeer het inderdaad maar vandaag lekker rustig aan te doen, dit is toch echt geen weer om te gaa n klussen, je lijkt wel gek. Zelfs om buiten te zitten is het nog te warm. Ik vind je kaartje weer prachtig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb net buiten gewerkt en ik moet straks nog in een kantoor pand werken, dus ik doe het nu ook even rustig aan. Straks smelt ik nog hahaha.
    Wat is je kaart weer super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lust voor het oog is dit weer Cindy...bij je moeder zag ik ook al zo'n beauty...jullie zijn kunstenaars hoor.
    Take it easy meis, blijf maar binnen!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en mooi geborduurd!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook aan de kerstkaarten Cindy ? En dat met deze hitte, maar lekker in de schaduw is borduren nog wel te doen. Het is een pracht van een kaart geworden, mooie bij elkaar passende kleuren en prachtig geborduurd.
    liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, je kaart is weer een beauty hoor, alles weer prachtig op elkaar afgestemd, ook weer héél mooie geborduurd.
    Liefs je moedertje....
    Warm Hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Cindy! Heel mooie kleuren, zo met het plaatje gecombineerd!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy