vrijdag 16 augustus 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik - borduren volgens opgegeven patroon

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Dit is alweer de laatste werkdag van mijn eerste werkweek na de vakantie en ook deze week is omgevlogen. En het went echt weer heel snel hoor. Er is weer een nieuwe challenge bij de Fadengrafik van start gegaan. Dit keer is het de bedoeling dat je een kaart maakt volgens een opgegeven borduurpatroon. Het borduurpatroon staat bij het blogbericht en kun je uitprinten. Ik heb dit keer weer garen van Joy gebruikt en een snoesje. De kaart spreekt verder voor zich. Kijk ook eens bij mijn DT-collega's voor nog meer inspiratie. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? De challenge loopt tot 31 augustus 2013 17.59 uur. Liefs, Cindy


19 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy. Jij hebt ook al zo'n leuke kaart gemaakt met dit patroon. Mooi hoor. Ja dat is altijd zo als je weer een aar dagen aan het werk bent is de vakantie snel weer vergeten. Gelukkig het weekend staat voor de deur. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, prachtig patroontje

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt. leuk patroontje ook weer.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zeg, en leuk om te zien dat ander kleur garen het een heel ander kaartje maakt als bij je moeder. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaart zo!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel MOOI borduurkaartje Cindy.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje weer voor het challengeblog Cindy, ik heb het patroontje al opgeslagen, ik hoop weer wat tijd voor het borduren te hebben, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jou kaart is erg mooi zag net de kart van je moeder en wat is het borduurwerk weer schitterend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo'n leuk geborduurd kaartje Cindy, ook met dat lieve plaatje erop...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een Snoesje van een kaart Cindy, je borduurtje staat er weer geweldig bij, mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is weer prachtig Cindy.....je bent druk aan het borduren zie ik prachtig meisssss.
    Fijn weekend, Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    Wat een mooi borduurwerkje heb je gemaakt, schattig het Snoesje een hééél lief kaartje, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook dit is weer prachtig borduurwerk meid

    en vind zelf hier bij ook altijd een 3D plaatje er goed er bij passen en de snoesjes zijn zo lief

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel lief en leuk kaartje en mooi geborduurd.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,
    wat een schatje zeg! Zowel borduurwerk als plaatje! Heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi geborduurd weer en het plaatje is er leuk bij gekozen,niet te veel poes-pas dan valt het borduursel nog meer op,toppie,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart!
    Het borduursel komt heel mooi tot z'n recht!
    Het snoesje is leuk gekozen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt t samen weer tot een mooi geheel verwerkt, heel mooi ! Ik vind t knap hoe mooi jullie borduren, maar t is echt niet mijn ding. Daarom kast ik t borduren aan jullie over haha. Maar kaartje is heel mooi! Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook dit zie ik nu pas Cindy ik heb mijn kleindochter te logeren dus druk druk druk veel liefs hij is erg mooi groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy