maandag 19 augustus 2013

Nieuwe challenge bij de my Besties Dutch Design Girls - kaart volgens sketch

Goedemorgen allemaal,
Er is al weer een week voorbij, vandaag begint de nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Designs. Dit keer is het de beurt aan team B om jullie een kaart te laten zien. De bedoeling is dit keer dat jullie een kaart uitwerken met een opgegeven sketch en je moet natuurlijk een Bestie gebruiken. De Besties kun je hier digitaal kopen. De sketch staat op het challengeblog. Zelf vind ik het werken volgens een sketch altijd heel erg leuk. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden. Ik heb papier gebruikt van My Minds Eye (cute and paste). De swirl is van Noor! (vintage) en de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? De challenge loopt tot zondag 25 augustus 2013 13.00 uur. Neem ook eens een kijkje bij mijn DT-collega's. Zij hebben ook fantastische voorbeeldkaarten gemaakt. Liefs, Cindy






32 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en lief joh je bestie !! Natuurlijk weer super ingekleurd!
    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze is ook weer super mooi, prachtig gekleurd, mooie bloementoef, weer zo'n schattige Bestie, er zijn er dan ook oneindig veel van.
    Jou kaart is weer super goed gelukt.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg! Mooie kleuren en Bestie is prachtig ingekleurd! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je weer gemaakt, het hele plaatje is compleet en ook weer mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy, mooie ingekleurde Bestie, leuk freubelwerkje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, super gekleurd hoor!!!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy. De sketch is zo leuk! Je hebt t mooi uitgewerkt. Supermooi gekleurd ook! Prachtig hoor! Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk, vrolijk kaartje weer Cindy, tja en die Besties, wat zijn ze toch superleuk he? en er komen er iedere dag volgens mij wel weer nieuwe bij, moeilijk kiezen wordt dat. Ik heb je kaartje nog even vergroot, maar wat is die weer supermooi gekleurd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een super leuk kaartje Cindy.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wauw wat een prachtige kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie kaart!! Mooi papier en leuke digi.... ik mag er nu 3 gaan uitkiezen heb ik net gezien. Ik ben in de top 4 geeindigd, zo leuk, net als deze gave kaart!!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Cindy. Heel mooi ingekleurd en leuk papier.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje en ik mag ook graag met een sketch werken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Wat MOOI, prachtig ingekleurd, mooi papier, bloementoef ook super..helemaal AF..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, heel vrolijk! Prachtig ingekleurd, leuke digi en erg mooie kleuren. Ik vind het altijd lastig om volgens een sketch te werken, misschien te eigenwijs haha. ;)
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een erg mooie kaart en betsie zo mooi ingekleurd.Alles past perfect bij elkaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt en zo mooi van kleur ziet er weer heel vrolijk uit hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy, Wat een leuke bestie kaart, Mooie kleuren heb je gebruikt. Mooie combi papier en inkleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke Bestie kaart heb je gemaakt, je hebt trouwens heel veel kaarten gemaakt tijdens mijn vakantie, ik vind de kerst Bestie ook erg leuk geworden.En de borduur kaart voor FG is erg leuk geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi lief kaartje weer!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje! Prachtig dat papier bij elkaar! EN het afdrukje natuurlijk, perfect ingekleurd!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is schitterend Cindy, ik vind het een toppertje, prachtig ingekleurd ook, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie kaart, dankjewel voor je inspiratie. Super mooie kleuren gebruikt. Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er weer super mooi uit Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauwww wat een mooi kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart Cindy! Ik vind de digi's van My-Besties ook zo leuk.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,
    Leuke voorbeeldkaart zeg, wat een leuke kleurencombi heb je gebruikt. Ik kleur zelf niet en vind het bij een ander er altijd erg mooi uit zien. Lisanne is er wel druk mee en vind het ook zo leuk om te doen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige voorbeeldkaart Cindy. Echt een beauty!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart Cindy - hele mooie kleurencombinatie en zo prachtig mooi ingekleurd - een pareltje van eeen kaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een plaatje Cindy, leuk papier en weer prachtig ingekleurd!.
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn Blog.


    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy