vrijdag 2 augustus 2013

Oeps.... nog net op de valreep

Goedenavond allemaal,
Is het bij jullie ook zo warm? Mooi weer is lekker, maar voor mij is dit iets te veel van het goede. Een lekker buitje zou geweldig zijn!  De kaart die ik jullie nu wil laten zien, daar ben ik al een tijdje mee bezig, maar door een kleine verbouwing in mijn huis en bij mijn moeder, was ik nog niet in de gelegenheid hem af te maken. Zie ik net dat de challenge tot morgen duurt, dus.... snel de kaart afmaken. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van cheerful sketches. De afbeelding is van Sarah Kay en heb ik ingekleurd met distress markers. Het papier is van My Minds Eye en de ovaal heb ik gemaakt met een spelbindermal. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts en de blaadjes komen bij Gunter vandaan. Volgende week ga ik wat maken voor het toekomstige kindje van mijn broer en schoonzus. Ik zal het te zijner tijd laten zien. Zo schattig al die kleine dingetjes. De eerste week van de vakantie zit er al weer op. Volgende week ga ik niet klussen, maar heerlijk aan de hobby. Heb er nu al zin in. Wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot gauw!
Liefs, Cindy


15 opmerkingen:

  1. HOI Cindy, Wat een leuke kaart heb je gemaakt nav van de sketch. Mooie vrolijke kaart is het geworden, mooie kleuren combi, prachtig stempelafdrukje. Ja het is hier ook warm. Ik heb vandaag gewerkt, gelukkig hebben we airco. Je moet maar wat rustig aan doen. Nog een fijne vakantie. En leuk dat jullie je moeder zo flinke geholpen hebben met de nieuwe laminaat vloer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje Cindy, zo lief..
    Dank je wel voor je bijdrage aan het "Cheerfull Sketches Challenge Blog"

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kaartje en zomooi ingekleurd echt mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi en lief kaartje cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, wat een snoepie is dit toch weer en wat een vrolijke kleuren, prachtig ingekleurd, daar wordt je toch helemaal vrolijk van, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Cindy,
    wat een leuke kaart! Mooi met die bloemen langs het plaatje!
    En freubelen is leuker dan verbouwen, denk ik!
    Veel plezier volgende week!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy, wat een leuk kaartje met zo'n lief stempeltje erop,geniet nog maar lekker van je vakantie.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Cindy :)
    Dank je wel voor je deelname aan de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is leuk zeg, jij bent wel lekker met je kaarten bezig, ik kom er ook gauw aan hoor, je hebt het stempeltje wel héél mooi ingekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke frisse kleuren heb je gebruikt! Het is een heel mooi kaartje geworden. Nog een hele fijne vakantie en veel knutselplezier. Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook al zo'n lieverd.....je kunt wel zien dat je vakantie hebt. Lekker veel freubel tijd! Geniet ervan!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is enig je kaart en weet je net op de valreep komen altijd winnaars uit hihi....dus wie weet.
    Fijne vakantie verder en


    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor je bijdrage hoor!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy