zondag 11 augustus 2013

Onze allerbeste wensen

Goedemiddag allemaal,
Gisteren heb ik weer een heerlijke knutseldag bij mijn moeder gehad. We hebben weer een supergezellige dag gehad. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van de CCWS, waar je weer volgens een bepaalde sketch een kaart moet maken. De sketch is echt superleuk en je kunt er vele kanten mee op. Hier is dan mijn kaart:



Het afdrukje is van Cuddly Buddly en heb ik ingekleurd met de spectrum noirs van mijn moeder. Het papier is van de Farmhouse en verder nog een houten ster en bedeltje gebruikt. De vakantie is voorbij.... morgen gaat de wekker weer, wat zal dat weer tegenvallen, maar ik heb toch ook wel weer zin om te gaan werken. Ik wens iedereen een hele fijne zondag! Liefs, Cindy

36 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy,
    Wat een schitterend mooie kaart!
    Mooi ingekleurd.
    Waarmee heb je de sneeuw op de kaart gemaakt?
    Dat ziet er super uit.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige kaart, lief afdrukje, leuk dat het papier past bij het cadeaupapier dat ie meetrekt..toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje en zo mooi ingekleurd.
    Weer een topkaartje Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Effies opnieuw hoor.Ik had zoveel foutjes gemaakt.
    Hallo Cindy
    het is weer een schitterende kerstkaart, met mooie details, super gekleurd, en prachtig papier.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,wat een dotje deze kaart,lief afdrukje dat je mooi ingekleurd hebt.Geniet nog van je zondag en succes morgen bij de start van je nieuwe werkweek,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW wat een geweldige kaart heb je ervan weten te maken. Ik vind hem helemaal toppie. Jij ook een fijne zondag verder.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief afdrukje heb je gebruikt daardoor is je kaartje dubbel mooi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje cindy

    met dit prachtige stempeltje zo mooi weer ingekleurd

    gezellig lekker freubelen met je moeder

    en weer werken meid zal even wennen zijn maar dan is het weer gewoon hier ook weer werken dinsdag

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk papier zeg en je stempeltje is ook weer schitterend ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super lief en vrolijke kerstkaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke kerstkaart is dit !
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Cindy,

    Ik vind dit weer zo lief kaartje mooi gemaakt hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Cindy,
    wat een leuke kaart heb je bij je moeder gemaakt. De skecth is deze keer niet zo moeilijk zag ik al. Erg leuk gedan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Cindy, ik vind hem super en die sneeuw helemaal geweldig gedaan, Top weer. Werk ze morgen. Sterkte!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy, Leuke combi papier en afdrukje. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan Cindy!! Mooi kaartje is het geworden!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke stempel Is een mooie kaart geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je deze week weer meedoet met de challenge van CCWC.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt nog een prachtig kerstkaartje gemaakt Cindy, wens je een prettige werkweek....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lief kaartje heb je gemaakt voor ccws, en ook ik mag morgen weer aan de slag. Daar zijn we ook weer zo aan gewend.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een PRACHTIG kerstkaartje is dit met die LIEVE Cuddly Buddly.
    Nog een fijne avond en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een beeldschone kaart, super
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een heerlijk kaartje weer met zo'n schattige Cuddly Buddly. En wat fijn dat jullie weer zo heerlijk samen aan de kaartjes bezig zijn geweest, zo gezellig. Voor morgen weer succes bij het opstarten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt. Leuke sketch! En wat een lief stempeltje!. En succes morgen met het opstaan en werken! Ach na een paar dagen weet je al niet meer beter...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauwie prachtig kaartje Cinda, schitterend hoor !

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart. Mooie rustige kleuren en toch ook weer erg vrolijk.
    Groetjes JOanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wie wordt er dit jaar blij gemaakt Cindy met deze prachtige creatie.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy

    Wat een prachtige kerstkaart zeg!!! Niet zoveel poeha erop maar dat doet het papier al goed zijn werk erop!!! Maar hij is goed gelukt weer!!!

    Werkse!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lieve en mooie kerstkaart!
    Papier past erg leuk bij het stempeltje.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart zeg Cindy! Heel erg leuk, vrolijk en lief. Geweldige stempel en prachtig papier. Je hebt er weer een toppertje van gemaakt. Heerlijk dat jullie gisteren weer lekker aan de knutsel zijn geweest. Ik wens je een fijne werkdag vandaag, goed om te lezen dat je er zin in hebt!
    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is weer superssssssss Cindy.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Cindy,

    Wat een leuke kaart is het weer geworden. Gezellig zo hobbyen bij je moeder.
    Fijne werkdag gehad vandaag? Ik heb nog even een paar daagjes donderdag gaat ook mijn wekkertje weer. Vandaag mijn man begonnen en ik heb nog een paar dagen voor mezelf. :-). Tijd voor hobby enzo..

    Fijne dag nog

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een lieve creatie is dit weer en zo een leuke stempel die je hebt gebruikt! En van die vrolijke kleurtjes, ik vind hem helemaal super!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;O)
    Leuk dat je deze week meedoet bij de challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. This is adorable. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy