vrijdag 23 augustus 2013

Vetcool!

Hallo lieve blogvriedinnen,
Wat is het weer een heerlijk weer hè? Vandaag heb ik lekker vrij genomen van mijn werk. Naast de huishoudelijke klusjes heb ik ook nog een kaart gemaakt. Ik heb weer een Bestie gekleurd met copics. Het papier is van My Minds Eye en de takjes heb ik gemaakt met een mal van Elisabeth Crafts Design. Het hartje is een mal van Cheery Lynn. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges:
* Scrapbook Stamp Society (use twin)
* Inky Chicks Challenge (gebruik een Bestie image);
* Creatieve Zebra (alles mag);
* The Cutie Pie challenge (alles mag).
Ik ga nog even van het heerlijke weer genieten en daarna nog een beetje opruimen in huis en vanavond laat mijn blogrondje doen. Morgen ga ik met mijn moeder naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Mijn moeder heeft vrijkaartjes gewonnen en ik mag mee, leuk toch?
Fijn weekend allemaal en tot gauw!
Liefs, Cindy



36 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy

    Nou ik vind je kaart vetcool hoor .
    Ook je bestie is weer ergggg mooi gekleurd .
    Heel veel plezier morgen op de beurs .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een vetcool kaartje Cindy.
    Veel plezier samen morgen.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is het weer geworden Cindy, prachtig papier heb je gebruikt. Veel plezier morgen in Den Bosch

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren. Vetcool hoe jij dat doet!!!
    Veel plezier morgen. Enne goede dag uitgekozen om vrij te zijn, heerlijk weer!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Cindy. Hele leuke Bestie en geniet morgen van je shopdag. Heerlijk om weer met nieuwe spulletjes thuis te komen. Ik ben donderdag al geweest. Het was supergezellig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh hij is super leuk
    Gr en een fijn weekend
    je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor wat een pracht kaart is het weer veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute indeed!! Thanks for sharing with The Cutie Pies and Good Luck. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn die Besties toch gaaf om in te kleuren en die van jou is weer zo mooi en in prachtige kleuren Cindy, het is weer een topkaartje, voor morgen een hele fijne dag op de beurs, lief van je moeder dat jij ook mee mag ;-)) ik lees jullie verslag wel weer, ben benieuwd hoor. groetjes en succes bij de challenges, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,

    Dit is echt een vetcool kaartje geworden zeg! Super mooie, stoere kleurencombinatie en de stempel is prachtig ingekleurd. Alvast veel plezier op de beurs morgen! Dat zal vast goed komen, want er is zoveel te zien op de kraampjes aan ideeën en nieuwe hobbyspullen. Tip: neem een goed gevulde portemonnee mee, want die heb je dan zeker nodig, hihi grapje. Ik ga volgende week met m'n moeder naar Zwolle, in het voorjaar gaan we dan weer naar Den Bosch, altijd gezellig moeder-dochter uitjes.

    Hele fijne dag morgen, groetjes aan je moeder & natuurlijk een heel fijn weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje, en echt heel mooi ingekleurd.
    Veel plezier op de beurs morgen met je moeder!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Cindy, dit is erg leuk gemaakt!! Inderdaad vet cool.
    Wat fijn dat je vrij kon nemen met dit mooie weer en helemaal leuk dat je naar de beurs gaat in Den Bosch. Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is helemaal vet Cool !! Toppie, wat mooi weer ingekleurd en afgewerkt, veel plezier morgen in Den Bosch, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke kaart!Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dan kan ik niet achter blijven natuurlijk.Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Cindy, mooi gekleurd, mooie details, en veel challenges waar je aan meedoet.
    De auto is gewassen, dus we gaan in een schoon karretje op pad.
    Ik heb er zin in.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Cindy, heel veel plezier morgen met je moeder op de KKD in Den Bosch....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gave kaart zo mooi en heelvlees plezier morgen op de beurs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is prachtig Cindy, mooie kleurencombi ook, een toppertje weer. Heel veel plezier morgen met moeder Corrie op de beurs, geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy, Wat is je kaart weer prachtig geworden. Leuke kleuren, mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a beautiful card Cindy!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Hope to see again next week.Greetings Kaija DT-member.And DT-member Fitztown Challenge Welcomme

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel plezier vandaag in Den Bosch!Je kaartje is erg leuk geworden,lekkere zomerse kleurtjes ook!Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart Cindy. Je vrije dagje heeft wat moois opgeleverd. Kleurencombinatie bruin met blauw doet het altijd goed (vind ik).
    Een hele fijne dag vandaag in Den Bosch. Ben wel benieuwd of je nog leuke dingen hebt gekocht. Maar dat horen we morgen wel.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy

    Wat een prachtige kaart weer\!!! Ze springt echt van je kaart af zeg!! En die blauw wouwwwwwwwww!!!!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super vette kaart! Echt gave kleuren zo bij elkaar en wat mooi ingekleurd.
    Ik hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben vandaag! Groetjes, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een prachtig kaartje weer Cindy.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member


    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,

    Ik ben weer terug in Blogland na een lange (te?) vakantie.
    Jou kaart is super leuk geworden, wat een fantstisch stempel en zó mooi ingekleurd!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hooooi Cindy,
    ik ben je volger hoor! Ik vond het zo leuk dat ik jou en je mams nu eens ontmoet heb! Heel gezellig, en dat praat nu toch anders als je mekaar een keer gezien hebt, hihi.
    Nu ga ik nog ff bij je mams langs.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk kaartje Cindy!
    Mooi hart zit erop.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuk kaartje. Die stempeltjes blijven leuk. Leuk om je vandaag in het echie gezien te hebben ;)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooow wat is tie weer leuk geworden Cindy!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy,
    wat was het leuk jullie te ontmoeten:0) je hebt een schat van een moeder en dat ben jij ook:0)
    super leuke kaart heb je weer gemaakt!
    fijne avond nog en slaap lekker alvast!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Supermooie en superleuke Besties kaart Cindy - hele mooie kleurtjes en prachtige accentjes heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy