dinsdag 6 augustus 2013

Wat een heerlijke dag!

Hallo lieve blogvriendinnen,
Na diverse klussen in huis heb ik mij vandaag voor het eerst op het kaarten maken gestort. Alleen is niet zo leuk als samen met mijn moeder, maar die komt vanavond weer, gaan we er weer een gezellige avond van maken. Ik heb mij weer heerlijk uitgeleefd. De digi is van Morgan Fitzsimons. Deze kun je hier vinden. Het papier is van Authentique en de bloemen zijn van Wild orchid Crafts. De swirl heb ik gemaakt met een doohickey van Magnolia en de vlinders met een mal van Cheery Lynn. de De digi heb ik gekleurd met mijn copics. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de navolgende challenges:
* scrapbook stamp society (gebruik een swirl);
* kaartjes inspiratie challenge blog (gebruik vlinders).
Ik ga nog even buiten een kaartje zitten borduren. Tot gauw! Liefs, Cindy



36 opmerkingen:

  1. hi cindy, i am in awe of this beauty! hugs renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy,
    Ziet er weer heel mooi uit en het is idd leuker om te hobbieen met zijn tweetjes of meer.
    Maar ik doe het ook altijd in mijn uppie heb nu wel iemand gevonden die de knotsgeke kaartdagen leuk vindt en daar ga ik samen mee naar Den Bosch deze maand.
    De groetjes ook aan mam
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, meisje het is zo weer avond, dan sta ik weer voor je neus.
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt, ook weer zo mooi gekleurd, prachtige details, héél mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Cindy, ik vind hem prachtig, zo mooi van kleur ook, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Cindy, wat een prachtig kaartje weer; gelukkig is het ook een beetje afgekoeld, dus dat freubelt wel lekkerder. Veel borduurplezier buiten en nog meer freubelplezier met je moedertje vanavond, doe ze de groeten van me. Ik ga vanavond een workshopje SU doen bij Jolanda van de KM, dus ook heerlijk freubelavondje in het vooruitzicht. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na al het klussen ben je het knutselen zeker nog niet verleerd !!
    Een prachtig kaartje hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Cindy en wat prachtig ingekleurd.....
    prettige knutselavond met je moeder...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dit is erg mooi ,ook al is het gefreubel alleen niet leuk toch is het je goed gelukt.super gaaf.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, en zeker een heerlijke dag!

    Veel plezier vanavond.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw je kaartje is schitterend Cindy.
    Veel plezier vanavond met je moedertje. Doe haar de groeten van mij:-)
    Fijne avond!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had hem al gezien, hij is schitterend Cindy...zo chique! Dat haar heb je zooooo mooi gedaan, echt prachtig! Groetjes aan je moedertje en liefs van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi, heel erg chique. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Wat kun jij toch prachtig inkleuren, deze is ook weer super en erg mooi afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is simply adorable!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Hope to see again next week and good luck:)Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig is je kaartje!
    groetjes Ine
    welke afdrukjes zijn dat eigenlijk?
    groet Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. sorry niet goed gelezen......nu wel ;)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart
    en wens jullie vanavond een gezellige kaartjesmaken avond
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gedaan Cindy, en veel plezier weer vanavond groetjes aan je moeder
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy en wat een geweldige kleuren heb je ervoor uit gekozen. Enne dat wordt vast gezellig vanavond ben benieuwd wat voor moois jullie gaan maken.

    Liefs Jolanda en o, ja groetjes aan je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie digi!
    Daar heb je een schitterend mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een prachtige kaart Cindy en heel erg mooi gemaakt.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member


    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet het er weer chic uit Cindy.
    Super knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een PRACHTIG en STIJLVOL kaartje Cindy en wat heb jij de haren van die dame MOOI gekleurd.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is echt een super kaart,prachtig.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig hoor! Wat zitten er veel mooie dingen op, die zo goed met elkaar matchen. En ze is mooi in de make up gezet en haar haartje zijn TOP!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Cindy,
    Als je vakantie houdt en niet zoveel op de pc bent, is er heel wat in te halen. Vandaag maar eens even de tijd nemen om bij een paar blogmaatjes op bezoek te gaan. Jij bent als eerste aan de beurt en ik heb genoten van al dat moois wat er te zien valt. Je bent echt een kunstenares en van vele markten thuis.
    Gelukkig is het nu niet meer zo warm en wil je vast en zeker aan de slag. Succes verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oeps, ik zie dat ik nog niet heb gereageerd, ik heb het zeker al op fb gezien? je kaartje is weer prachtig en wat mooi zijn de haren ingekleurd, net of er een glans over ligt, super! Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy, wat een super mooi kaartje heb je weer in elkaar gedraaid.
    Wens je veel succes met de stemrondes bij deze challenges.
    Groetjes Renate en Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat heb je mooi gedaan! mooi ingekleurd. Alles past mooi bij elkaar, mooi geheel. groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo'n stijlvolle kaart! Erg mooi.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart met een chique uitstraling! Dank je wel voor het meedoen met de KIC. groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat maak je mooie kaarten Cindy. ik heb me aangemeld als volger dan ga ik zeker niks missen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy