donderdag 8 augustus 2013

Zomer Bestie

Goedemorgen allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel. Nog maar een paar dagen en dan moet ik weer gaan werken, niet normaal zo snel als het gaat. Gisteren heb ik weer heerlijk een Bestie zitten kleuren. Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge van My Besties Aussie challenge, waar ze de winter heel graag zien vertrekken en aan de challenge van My Besties UK challenge, waar ze vragen om de zon te brengen. De rand van de kaart heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. De bestie heb ik ingekleurd met copics.  De digi kun je hier vinden. Het vrolijke papier is van My minds Eye en de vlaggetjesmal is van Lalaland crafts. Ik vind hem wel heerlijk zomers geworden, wat vinden jullie? Liefs, Cindy



32 opmerkingen:

  1. Nou, als dat geen zonnetje is, weet ik het niet meer. Wat een prachtige kaart zeg.
    Heerlijke zonnige kleurtjes.

    Beetje raar idee dat ze aan de andere kant van de wereld de winter willen laten verdwijnen, terwijl hier de mussen van het dak vallen haha.

    Geniet nog even van je vakantie.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Cindy,
    het is een heel zonnig kaartje geworden, daar kan niemand omheen. Heel mooi ingekleurd ook. En ja, die vakantietijd lijkt altijd wel sneller te gaan dan de werktijd....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Geniet nog lekker van je paar vrije dagen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is lekker zomers. geniet nog even van je vakantie zodat je nog meer van die mooie kaartjes kan maken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt. Heerlijk vrolijke kleurtjes!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik raak er helemaal van in de war, zie ik toch dat ik nog niet gereageerd heb, terwijl ik je schattige Bestiekaartje echt wel had gezien, ja, natuurlijk op fb. Jammer he? dat je vakantie er alweer bijna opzit, time flies, geniet nog maar even van de laatste vrije dagen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje en die geponste rand is heel mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,

    Je Bestiekaartje is weer een kunstwerkje geworden hoor! Echt super mooi al die vrolijke bloemetjes, vlaggetjes, strik en designpapier, heel mooi, vrolijk geheel geworden!

    Geniet van je laatste vrije daagjes en alvast weer succes met werken!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou als zo'n leuk kaartje de winter niet laat verdwijnen weet ik het ook niet meer hoor!

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke zomerse kleuren je kaart schitterend. En ja meis de tijd gaat snel als je vakantie heb te snel eigenlijk.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een verrukkelijke zomerse kaart Cindy. En ja, de tijd gaat snel. Vakantie voor jou is dus bijna voorbij.
    Vandaag was ik in een winkelcentrum hier in Noorwegen en daar zag ik al winterjassen voor de kinderen.
    Maar ik hoop dat het nog even zomer blijft hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een super leuke zomers kaartje Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zonnig kaartje Cindy, geniet nog maar fijn van je overgebleven vakantiedagen, jammer dat alles zo snel voorbij gaat.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Wat een heerlijk, zomers kaartje, weer erg mooi ingekleurd en erg leuk afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy

    Jaaa die vakantie vliegt zeker snel voorbij .
    Je hebt weer een heerlijke zomerse kaart gemaakt .
    Erg mooi En je bestie is weer prachtig ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijk kaartje met lekkere frisse kleuren. Jammer dat je vakantie alweer bijna voorbij is.........pfffff.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een hele mooie kaart. mooie kleurtjes ook die kleuren die je gegeven hebt aan je stempelafdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk zomers kaartje heb je gemaakt Cindy! Jammer dat je vakantie bijna voorbij is.
    De mijne begint bijna. Dat wordt een knutselweek.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie, vrolijke kaart.
    Dit heb je weer prachtig gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HIj is prachtig en...ZOMERS!!! leuk hoor!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vrolijke en kleurrijke kaart Cindy
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Cindy en zo mooi ingekleurd. De vlaggetjes vind ik ook zo leuk.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi zomerd kaartje heb je gemaakt. Ik heb die randpons ook maar kom nooit uit als ik m rondom wil gebruiken. Prachtig gedaan hoor! Succes met de challenge. Ben zelf ook bezig voor deze, hoop dat ik m op tijd af krijg! Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het is weer een vrolijke zomers bestie kaart geworden Cindy een mooie weer ja je vakantie gaat heel snel voorbei maar je hobby kan je verder blijven doen ook na je vakantie

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo zeg zie ik net dat ik nog niet bij je bent geweest,gauw even zeggen dat je kaart een plaatje is Cindy, mooie kleuren prachtig gekleurd, kortom een super kaart.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart is prachtig,hele vrolijke kleuren.
    En je stempeltje vind ik super.
    Heerlijk zonnig,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A Beautiful Card! Thank you for entering the Aussie My-Besties Challenge! Good Luck Hugs Julie DT Member x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. beautiful card, love the colours. thanks for joining us in the UK besties challenge. Gill DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card. Such gorgeous colors and designs. Thank you for joining in this fortnight at My Besties UK. Abbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. very pretty thank you for joining in at the UK besties challenge blog

    kerrie DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy