woensdag 28 augustus 2013

Zomers kaartje

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik heb geborduurd met een patroon van Chrissie. Ik heb garen gebruikt van Joy en het plaatje is van Yvonne. Verder spreekt de kaart voor zich. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van het EHI borduurkaartenblog en aan de challenge van Anma creatief met als thema zomer. Het is hier weer heel benauwd. Om heel eerlijk te zijn verlang ik weer naar de herfst, buiten lekker waaien en ik lekker binnen knutselen. Kopje thee, spulletjes om mij heen, heerlijk! Dan komt er ook veel meer uit mijn handen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot gauw. Liefs, Cindy


25 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Ha ha ja de herfst heeft ook wel weer wat .
    Voor je het weet is het al weer slecht weer .
    Een prachtig geborduurde kaart is het weer met een leuk zomers plaatje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och jeetje Cindy die herfst, laat die nog maar effe wegblijven hoor...... Mooie kaart weer!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief en vrolijk kaartje Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaartje weer super Cindy, ik vind hem prachtig, het is een plaatje, prachtig geborduurd weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy. Heel mooi geborduurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,van mij mag het nog wel even nazomeren hoor, maar dat benauwde hoeft idd niet,dan glijdt de borduurnaald steeds uit je vingers hoewel jij daar geen last van hebt zo te zien. Leuke frisse kaart,mooi geborduurd enne hij heeft z'n pluutje al gereed...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    Het is hier wel lekker weer hoor en het waait veel, dat houdt het lekker..je hebt een schattig kaartje geborduurd en mooi afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief zomers kaartje Cindy, mooi borduurpatroon, was hier heerlijk weer en hebben weer een mooie route door het Twentse land gefietst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy, leuk dat je bijna op de valreep nog tijd hebt gehad om een zomers kaartje te borduren, en dat je hem mee laat doen bij het E.H.I borduurkaarten blog , vind ik helemaal super, dank je wel.
    Het is een schatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O met een koetje, daar hou ik van Cindy.
    Je hebt dit weer zo leuk gemaakt.
    Echt top.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit is wel een mooie nazomer, vind ik uiteindelijk wel fijner. is het niet zo heet en s'avonds wordt het koeler en heeft zo lekkere geur. heerlijk.
    je kaart is erg mooi met dat borduurpatroon. zo leuk met dat koetje onder de parasol.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou van mij mag die herfst nog even weg blijven hoor dit weer heb ik liever we kunnen nog lang genoeg binnen zitten .
    Je kaartje is weer heel mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook ik zit nog niet echt te wachten op de herfst hoor,van mij mag de nazomer nog wel heel lang blijven. Ik vind je kaartje echt hartstikke leuk, mooi geborduurd en het plaatje is super, maar dat vind ik van bijna alle Yvonne plaatjes. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Naamgenootje,
    Een hele mooie kaart en wat leuk dat je ook bij KIC zit .
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van mij mag het nog wel heel lang mooi weer blijven, zalig dat je zo heerlijk buiten kunt vertoeven.Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor je knutselt gewoon veel minder dan je gewend bent.
    maar gelukkig is je kaartje nog wel heerlijk zomers.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bjoeite is dit weer ! zo mooi aangekleed echt een kanjer van een kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi kaartje, blijf de koetjes leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Cindy en prachtig geborduurd.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi, nou van mij mag het nog wel even nazomeren hoor, maar hier is het ook niet zo benauwd, dus dat scheelt. Ik vind je kaartje weer helemaal top, prachtig geborduurd en een schattig plaatje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje en mooi gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nee toch, van mij mag het tot de Kerst zo blijven, je kaartje is weer een plaatje Cindy!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind het nog wel even lekker nazomeren

    maar de herfst heeft ook wel wat hoor maar nu nog even niet

    wat een mooi borduurkaartje Cindy met dit lieve koetje

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier was het gelukkig niet benauwd, maar heerlijk zomerweer! Je kaart is prachtig! mooi borduurwerk en prachtig gecombineerd met je afbeelding.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooi schattig borduurkaartje Cindy - 'k vind hem prachtig!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy