zondag 1 september 2013

A ticket to summerfun

Goedemorgen allemaal,

Sinds vandaag mag ik mij DT-lid noemen van het Kaartjes Inspiratie Challenge blog. Zo leuk! Ik hoor sommige denken, wordt dan niet een beetje veel, weer een DT-team erbij. Ik kan jullie gerust stellen hoor, het is niet teveel. Van sommige teams krijg ik ruim op tijd de opdrachten, door mijn werk kan ik goed onder druk werken en ik werk graag vooruit, ik houd er niet van om alles om het laatste moment te doen, dus nee hoor, het komt helemaal goed. Vanochtend heb ik gehoord dat ik in team groen zit met het verzoek nog een kaart te maken voor de nieuwe challenge. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en dit is mijn kaart geworden. 




De digi is van Stamp Art design, de sponsor van deze challenge. Het thema van de lopende challeng is "zomer". Het papier da tik heb gebruikt is van Carta Bella (cool summer). Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. Doen jullie allemaal gezellig mee? Meedoen kan tot 15 september 2013 20.00 uur. Ben reuze benieuwd wat jullie ervan gaan maken.




22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor en met een goede planning moet dat best kunnen. Ik werk ook voor 6 blogs en onderhoudt ook nog met Hanny het Dutch Besties blog. Lief kaartje trouwens. Heel veel succes met je nieuwe DT schap en een fijne zondag.
    lieve groet van mij
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een mooi inspiratie kaartje van gemaakt Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy, proficiat met je nieuwe DT schap, heel veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, DT maatje!! Je hebt weer een prachtig zomers geheel gemaakt!!
    Fijne zondag.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een toppertje Cindy en wie weet win je ook eens een keertje een ticket naar de zon.
    Succes in je nieuwe functie.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je DT schap ,ik zou het toch wel veel vinden het zijn zoveel verplichtingen ,maar ach jij bent nog jong en kan nog veel aan dus veel plezier ermee.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je krijgt het wel steeds drukker zo! Er staan weer leuke creaties van de afgelopen tijd. Fijne zondag nog.
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Gefeliciteerd jeetje je gaat het wel druk krijgen .
    Je eerste kaartje is in ider geval weer goed gelukt en ziet er lekker vrolijk uit.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy, Gefeliciteerd, leuk voor je al die designerschappen. De laatste kaarten op je blog zijn weer erg mooi. Het tissue doosje voor Nadia, is ook een erg leuk idee. Mooi gemaakt. Je gebruikt altijd mooie vrolijke kleuren op je kaarten. Prachtig hoor. Succes met de inspiratiekaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou meis wat een eer dat jij bij hun in het DT team mag.
    Je maakt dan ook schitterende kasartjes...deze vind ik weer prachtig geworden, mooi papier en bloemen heb je gebruikt een plaatje Cindy.
    Liefs ghea
    http://gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ...en dan maakt ze nog gewoon -even- een kaartje voor de nieuwe Challenge, super..gefeliciteerd met je DT-schap, ze zullen blij zijn met jou..Je kaartje is super en weer erg mooi ingekleurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Ik ga je daar zien :) (zie mail).
    mooie kaart hoor en ik ken het gevoel van onder druk werken wel.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje heb je dan nog "even' gemaakt. Ziet er super uit. Fijn toch dat je dit allemaal kunt combineren en het leuk vind. Gewoon lekker blijven doen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk vrolijk kaartje. Leuke digi ook.
    Ik blijf het toch knap vinden dat je in zoveel teams zit en het nog aan kan ook hoor. Petje af!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuk en vrolijk kaartje Cindy. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your card, Cindy. The colours are gorgeous. Beautiful job with Lizzie. It's a pleasure to sponsor your challenge. xx Kathryne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is die leuk..... Cindy, wat een vrolijk kaartje, gefeliciteerd met alweer een DT- schap, als je er plezier in hebt kun je het aan ook en je kaartjes zijn allemaal even mooi, dus goed voor de inspiratie, veel succes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super leuk vrolijk kaartje weer prachtig ingekleurd

    leuk weer een DT team er bij voor je als je het aankan dan moet je het doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je nieuwe DTschap hoor !! Leuk. En wat je zegt, vaak kun je vooruit werken (doe ik ook het liefst) en dan is het wel te doen.
    Je kaartje is weer prachtig !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk nieuws lees ik hier, wat super dat je bent gevraagd bij K.I.C.je eerste kaartje is gelijk een binnenkomer, wat gaaf gemaakt, je bent goed in vorm.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super dat je bent gevraagd als designmember bij KIC, je krijgt het nog superdruk meis, echt leuk en dat is je kaartje ook, wat een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig mooi kaartje Cindy - super samengesteld en super gekleurd - een toppertje.

    Gefeliciteerd met je DTje - als je het zelf ziet zitten gewoon doen!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy