maandag 9 september 2013

Dikke kroel

Goedemorgen allemaal,
Het is weer maandag dus "sketchdag" bij de NKU. Dit keer mag ik jullie een sketch laten zien die ik heb gemaakt. Het papier is van Carta Bella en het afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd met copics. Het foamhartje komt van de Hema en de bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Verder spreekt de kaart eigenlijk voor zich. Ben echt heel blij dat het niet meer zo warm is. Ook de hooikoorts is nu gelukkig verdwenen. Ik heb nooit hooikoorts gehad, maar dit seizoen leek ik wel allergisch voor alles wat groeit en bloeit. Ik vind de winter ook een heerlijk, lekker kaarsjes aan, vroeg donker, gezellig. Voor je het weet is het zover ik zag hier bij de supermarkt de pepernoten en banketstaven al weer liggen, dat is toch wel een beetje te veel van het goede. Ik wens jullie een heerlijke dag en tot gauw. Liefs, Cindy





29 opmerkingen:

  1. Cindy, wat een heerlijke uitdagend meisje op je kaart met een lekkere muffin. Ze staat te denken zal ik wel of zal ik niet.
    Voor mij had het nog wel even mooi mogen blijven hoor. Hier merk je al heel goed dat de herfst eraan komt.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch zeg en je kaart is ook erg leuk, mooie lekkere frisse kleuren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje is het weer en zo lekker vrolijk met die leuke kleurtjes. Weer een heel geslaagd kaartje! Wat die allergie betreft.....ik heb het ook nog nooit zo erg gehad als dit jaar....ben wel blij met een beetje regen....hopen dat het nu iets minder wordt.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke vrolijke kaart gemaakt naar aanleiding van de sketch.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heerlijk kaartje Cindy !
    En een mooie sketch.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superschattig kaartje met een erg leuke schets !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave schets en mooi uitgewerkt. Heel gaaf kaartje.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy. Wat een leuke schets en wat heb je die erg leuk uitgewerkt. Je hebt er een prachtige kaartje van gemaakt en mooie kleuren papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke sketch en mooi lief kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sketch en een super kaart heb je ervan gemaakt!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sketch en een mooie uitwerking heb je ervan gemaakt Cindy, vrolijke kleurtjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lief schattig kaartje Cindy.
    En een hele leuke sketch.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Cindy, ik zie nu je kaart pas,hij is weer schitterend, mooi gekleurd, ook weer prachtig afgewerkt, ik weet het, het klinkt eentonig, maar het is nu eenmaal zo.
    Het is weer een beauty om te zien.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    Ja heerlijk als de herfst er weer aan komt, gordijnen dicht,kaarsjes aan..mijn seizoen..dit jaar helemaal geen last van hooikoorts gehad..je kaartje is schattig, lief afdrukje en heel mooi ingekleurd en afgewerkt, zoals altijd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig schattig kaartje Cindy - super gekleurd en heel mooi samengesteld.

    Je bent niet alleen met de hooikoorts - nu heb ik het ooit in mijn tienerjaren (das al behoorlijk lang geleden dus ;))wel gehad maar zo ik het deze zomer heb gehad heb ik het nog nooit gehad. En nog steeds... 'k verlang zo naar vallende bladeren.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke en vrolijke kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk kaartje Cindy.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een leuke kaart van deze sketch gemaakt. Heel leuk bedacht ook hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk dit kaartje!! Knap bedacht.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart heb je gemaakt. Met lekker frisse kleuren. leuke sketch ook.
    Ook je vorige kaarten zijn prachtig. Ik las ook dat je gevraagd bent om in het dtteam bij Dreamtime Design. Wat leuk. Van harte gefeliciteerd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke schets en wat een heerlijk vrolijk kaartje!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart Cindy. Heel mooi en vrolijk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super leuke magnolia kaart Cindy

    ook de ijsjes zitten er weer flink op

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt supermooie sketch en uitwerking Cindy, ik vind het helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Cindy, I'm glad that your hay fever has gone :) Can't be easy crafting with a runny nose and sore eyes.
    Love the colours you have used, her hair shading looks fab x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele leuke sketch Cindy
    schitterend kaartje heb je ermee gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy

    Gelukkig inderdaad niet zo heet meer maar eigenlijk ben ik die regen ook al zat .
    Wat een leuke sketch en je kaartje ermee is weer erg leuk .
    vrolijke kleurtjes ook weer.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke, vrolijke kaart! Ik vind de winter ook gezellig. Ieder seizoen heeft wel zijn charme, vind ik. Alleen vind ik het vervelend dat je 's avonds geen foto's kunt maken als het al zo vroeg donker is.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy