woensdag 4 september 2013

Dotje hier, dotje daar

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie iets heel anders zien dat jullie van mij gewend zijn. Ik heb een kaart gedot. En o, o, o, wat een geduld moet je ervoor hebben. Het is net een ouderwets vlooienspel, de dots springen overal heen, maar...... het is gelukt.
Bij het hobbyjournaal hebben ze een challenge waar je een kaart moet maken met hobbydots. Ik heb nog niet zo lang geleden een pakketje gekocht, omdat ik de plaatjes zo leuk vond. Dus daar mee aan de slag gegaan. Op mijn lightpad ging het zo goed! Ik gebruik deze altijd voor handembossing maar voor dotten is hij ook heel handig. Ga weer verder met mijn te maken opdrachten. Hele fijne avond en tot gauw! Liefs, Cindy


32 opmerkingen:

  1. Oh wat knap - ik vervloek die dingen; zitten altijd waar ik het niet wil. Je kaartje is een dotje! Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Het is een schattig kaartje, maar dat dotten, dat vind ik echt niks..succes met de challenge..Ik zag al meer kaarten voorbij komen met dots..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is wel een hele mooie dot. ik wist eerst niet wat het was, heb het vorig jaar gekocht om het uit te proberen, maar het ligt er nog. Misschien nu een goede reden om er aan te beginnen, want ja je moet wel dingen uit proberen, of dat wil ik eigenlijk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dotten dat is niks voor mij Cindy, maar bij jou ziet het er helemaal te gek uit. Jij hebt al een herfst/halloween kaart af....ik kom daar nooit aan toe misschien dit jaar.
    Fijne avond, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy je heb een prachtige kaart gemaakt met de hobbydots. Is ook een leuke techniek.
    Groetejs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet zeggen dat ik hem wel heel leukvind maar zelf begin ik er niet aan heb het eens geprobeerd maar dat is niets voor mij.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is met recht een dotje. Wat is die leuk geworden, Cindy. Idd gaaf plaatje, maar ook erg mooi met de dots!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Cindy, leuk zo met die hobbydots, je moet er zeker heel veel geduld bij hebben, ben ook bezig geweest voor een kaartje.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het geweldig ik doe je het niet na wat een baan is dit nee niets voor Nel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a pretty card! I love how you made Halloween look cute! Haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer helemaal mooi geworden Cindy en ik geloof ook dat ik met niet aan de dots ga wagen, zie het alweer voor me zijn het mijn kraaltjes niet dan zijn het wel de dots waar ik achteraan kan rennen ;-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,je hebt een dotje van een kaart gedot.Het plaatje erbij is ook heel lief,ik vind pompoenen zo leuk !!! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Het is inderdaad een schattig plaatje.Het zou niks voor mij zijn dat gepriegel, maar hij is schitterned. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o gaaf Cindy deze hobby dots kaart met dit lieve plaatje er bij

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een DOT van een dot-kaartje is dit Cindy.
    Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart prachtig, dat stoeien met die dots, het is wat hè, jou kaart is weer goed geslaagd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dots zijn niet mijn ding Cindy, maar ik heb bewondering voor iedereen die ermee aan de slag gaat. Heb het ook eens geprobeerd, maar zoals jij al zei....het zijn net vlooien die overal heen springen. Maar je hebt een schitterende creatie gemaakt. Je mag trots zijn op jezelf.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een prachtige kaart geworden met een heel mooi dotspatroon!
    En een superleuk plaatje.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart heb jegmaakt van de Dots Cindy,fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is prachtig.
    Ondanks dat gespring.
    groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een prachtige kaart Cindy. Ik heb deze techniek zelf nog nooit uitgeprobeerd, misschien moet ik dat toch maar eens proberen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou je kaart is erg mooi hoor, heb het ook wel eens geprobeerd maar het is mijn ding niet hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart hoor Cindy, ik wist nog geeneens dat het Hj ook een blog challenges had dus heb me maar meteen aangemeld aangezien ik regelmatig samen met Renate hobbydots kaarten maak groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Héél goed en mooi gedaan Cindy, idd een schattig plaatje en mooie kleuren. Vlgs mij ligt het jou best wel :-) !!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooie Dotskaart Cindy met een heel schattig plaatje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ow...wat een geduld! Maar hij is prachtig geworden! Het geeft echt wel een heel leuk en vrolijk effect die dots! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Pff, hier zou ik nu echt het geduld niet voor hebben...Knap hoor Cindy en ook niet te zien dat je dit voor het eerst gedaan hebt. Meis, wat prachtig, ziet er zo lief en mooi uit! Ik las dat je ook nog weer een DT-schap erbij gekregen hebt waar je erg blij mee bent,super voor je. Proficiat!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een bjoetie hoor !!
    Tipje voor een volgende keer : haal het schudblad (dat wat je niet nodig hebt dus) van het dotsvel af, dan kun je makkelijker met je prikpen ónder de dots komen om ze er af te halen.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi hun,
    Awww that image is so cute. I love the little kitty cat. I cannot believe it's nearly Halloween already lol. Time flies. Great job hun. Hugs, Lisa.

    Dreamtime Designs – Blog candy
    Dreamtime Designs Craft Challenge
    My designs @ Etsy
    My Facebook Venture
    My Tweets @Twitter
    My Pins @ Pinterest

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy