vrijdag 27 september 2013

Easelkaart met Odilia Oddsock

Goedemorgen allemaal,
Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien op het My Bestie Dutch Girls challenge blog
 Ik heb dit keer een easelkaart gemaakt met de superschattige Bestie Olivia Oddsock. Deze digi kun je hier vinden. Ik heb de easelkaart gemaakt met een Go Kreatemal Frilly #3. Het afdrukje is gestanst met een spellbindermal en heb ik ingekleurd met copics. Het papier is van Maja Design Walking the forest, de schitterende herfstserie van vorig jaar. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. De pin heb ik zelf gemaakt met parelkralen en spacers. Ten slotte heb ik nog wat icy stones gebruikt. Ik vond het superleuk om met de Besties te werken. 
Fijne dag allemaal,
Liefs,
Cindy


24 opmerkingen:

  1. Schitterende easelkaart Cindy, wat een mooie mal, vrolijk plaatje en kleuren......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super weer Cindy. Zo'n kaartje heb ik nog nooit gemaakt....ziet er toppie uit.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty! Schitterende easelkaart CinDy - prachtigmooi gekleurd en prachtige details heb je gebruikt. Een pareltje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschatttig kaartje, ziet er echt geweldig uit! Heel mooi ook met die bloemen erbij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ,dit is ook weer een beauty Cindy, je hebt weer zo mooi gekleurd,ik vind het een genot om naar te kijken. Mooie bloemen ook.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ,dit is ook weer een beauty Cindy, je hebt weer zo mooi gekleurd,ik vind het een genot om naar te kijken. Mooie bloemen ook.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een BJOETIE Cincy.....heel erg MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love that color combination! And your pin that you made is out of this world!! I'm just getting started making pins and will have to look for some beads like yours. So elegant!
    Beautiful card just like all of yours!!!
    hugs--
    Roberta
    Dreamtime Designs Craft Challenge Design Team
    Queen Bee Paper Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie mal heb je voor deze easelkaart gebruikt.
    Je kaart ziet er prachtig uit Cindy.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjonge....wat is deze weer mooi!!! Schitterend!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje, mijn zoontje is nu pippi langkous aan het kijken en vind dit afdrukje er wel wat op lijken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, Cindy. Het is een pareltje om naar te kijken. Ook je vorm vind ik erg mooi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem prachtig Cindy, een supermooie easelkaart en wat zijn de Besties toch leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy. Wat een leuke easelkaart. Leuke kleuren. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    wat is dit een prachtige easel kaart. Ik zag hem al op FB, maar vind het leuker om hier te reageren. Mooi ingekleurd en de mannenkaart met stempel voor Nadiavind ik ook al zo top!!
    Die stempel heb ik nog nooit eerder gezien.
    Super!
    Fijne zaterdag (ga je knutselen met je moeder?)
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie easelkaart is dit geworden met bestie in de herfst kleuren
    mooie details er bij vind je bloemen ook zo mooi zo
    Bestie is prachtig ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje in warme herfstkleuren, top

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Cindy,
    Wauuuuuwwwww wat een super mooie kaart. Prachtige kleuren en het geheel past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi Cindy! Die stempel is al zo leuk en dan die stans erbij waar je een easel van hebt gemaakt. Prachtig geheel.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaart en leuke stempel en wat een mooie vorm van kaart heel apart
    heel mooi geheel
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy