donderdag 12 september 2013

Een kleine introductie / a small introduction


Zoals jullie allemaal weten, ben ik uitgekozen als DT-lid in het team van DDCC Challenge en ik vind het zo ontzettend leuk! Ik zal worden geïntroduceerd op het DDCC challengeblog. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik ben uitgekozen. I ben een "Dreammette" en ik heb ontzettend leuke collega's. Ik heb inmiddels de eerste challenge gekregen en het is zo spannend! De challenges van de DDCC zijn zo anders dan de challenges van andere blogs. Je kan met recht zeggen dat het een challenge is. Lisa heeft er heel goed over nagedacht en ik ben trots dat ik een teamlid mag zijn. Toen ik de opdracht voor de eerste challenge ontving dacht ik: "dat kan ik niet", maar nu borrelt mijn hoofd over van ideeën en ga ik alles uitdenken en in elkaar zetten voor deze eerste superleuke challenge. I vind dit echt zo leuk! Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met de eerste challenge die begint op 1 oktober 2013. Denk nooit dat je het niet kan. Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en ik weet zeker dat jullie de eerste challenge gaaf zullen vinden! Liefs, Cindy



As you all know I have been chosen to be on the DT-team of DDCC Challenge and I am thrilled! I will be introduced by Lisa on the DDCC challengeblog. I still can believe she has chosen me. I am a Dreamette and I have very lovely colleagues. I have been given the first challenge and it is so exciting! The challenges of DDCC are totally different than from other challenges blog. You can say it is a challenge indeed. Lisa has thought it over very well and I am proud to be a member of this team. . When I first got the challenge I really thought I couldn't do  it, but know my head is boiling over with ideas, I am going to put everything together for this great first challenge!  I really love this!  I hope you will all participate the first challenge which starts on 1st October. See you soon! Never think you can't do it, every person has it's own qualities and I am certain you will all love the first challenge, Hugs Cindy



19 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk dat je DT-er bent geworden, terecht ook hoor je maakt prachtige dingen.
    Veel succes en we zien de voorbeelden wel.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    wat leuk cindy! Ik wens je heel veel succes met je nieuwe job!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Cindy en ik ben heel benieuwd wat je 1e kaart voor dit blog gaat worden.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Cindy. Ben benieuwd wat voor moois je gaat maken.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes Cindy, ben hééééééééél benieuwd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geef nooit op zeggen ze dan toch? Altijd blijven proberen! Superleuk dat je DT bent bij DDCC. We gaan genieten van je kaarten!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte proficiat lieve Cindy!!! Superleuk nieuws en wat een heerlijke nieuwe uitdaging voor je. 'Denk nooit dat je het niet kan'....mooi woorden hoor, daar kun je wat mee. Heel veel succes en ik weet zeker dat je weer allerlei moois gaat maken.
    Dikke knuf, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes meis, en je bent heel erg goed in diverse kaartsoorten maken dus komt helemaal goed.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We're in for quite an adventure! I'm so excited about seeing everyone's projects for the first challenge.
    hugs--
    Roberta
    Queen Bee Paper Crafts
    Dreamtime Designs Craft Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Cindy. Veel plezier in je nieuwe team.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je DT schap Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd wat leuk weer voor je ik wens je heel veel SUCCES groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooooo, dat is leuk nieuws!Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super voor je meisje, dt er voor een héél ver land, ik kan niet wachten, ik wens je héél veel succes.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so exciting, really glad your on my half of the team :p Can't wait to see what you create xx

    My blog: Little Pear Tree
    Dreamtime Designs Craft Challenge
    My FlickR page

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super trotse Cindy, lees ik! Leuk! Wens je daar veel succes!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Cindy, erg leuk nieuws !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh there you are :) Is this where you have been hiding? lol
    You have written a wonderful post Cindy & I am excited about the first challenge too. It is great to have you on the team hun. Have a glorious weekend. Hugs, Lisa.

    Dreamtime Designs – Blog candy
    Dreamtime Designs Craft Challenge
    My designs @ Etsy
    My Facebook Venture
    My Tweets @Twitter
    My Pins @ Pinterest

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy