maandag 30 september 2013

Nieuwe challenge bij Creaine - scrapkaart

Goedemiddag allemaal,
Hier ben ik weer met een tweede blogpost voor vandaag. Dit keer wil ik jullie laten weten dat er een nieuwe challenge van start is gegaan bij Creaine challenges. De opdracht is dit keer om een scrapkaart te maken met drie bloemen, drie pearls en een strikje. Superleuk toch. Ik heb dit keer een Lalalandstempel ingekleurd met distress markers. Deze retro Marci is zo gaaf. Het papier is van Teresa Collins en de mal die ik heb gebruikt is van Joy. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Het strikje heb ik gemaakt met de bow easy, die maakt zulke gave strikken. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? De challenge loopt tot 28 oktober 2013. Neem ook eens een kijkje op het blog om een kijkje te nemen bij de kaarten van mijn collega's. Ik weet zeker dat jullie hier een hoop inspiratie uit kunnen halen! Ik ben nu een vest aan het breien voor mezelf en het gaat al opschieten, ga gauw nog even verder. Fijne avond allemaal! Liefs, Cindy


22 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy

    Jeetje wat ga jij snel .
    Wat een leuke stempel is dit ook weer .
    Prachtig gekleurd en wt een leuke papiertjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cindy wat ga je als een speer ;).
    Schitterend kaartje met een prachtige kleurencombinatie en met een superleuk stempeltje dat fantastisch mooi is ingekleurd. Toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Wat heb je de stempel supermooi ingekleurd, perfect passend bij het papier, weer een schattig kaartje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent wel creatief / actief in je vakantie.
    Dit is ook weer een schattig kaartje.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gaaf en mooi kaartje cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie en vrolijke kaart Cindy. Hele leuke stempel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een leuke kaart, Cindy. Je kleuren vind ik ook erg mooi. En het past allemaal weer goed bij elkaar, heb je goed uitgezocht!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy. Wat een leukerd. Erg mooi stempelafdrukje. Je hebt mooie kleurtjes gebruikt. TOP. De mal past er goed bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy
    wat een leuke kaart en zo 'n mooie bloemen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een leuke kaart!
    En wat een mooie mal heb je gebruikt .

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    wat is dit weer een leukerd! Prachtige kleuren heb je gebruikt!. En het papier vind ik ook super...Ik vind de maandchallenges altijd leuk, heb ik er tenminste de tijd voor om mee te doen. Dus hij staat in mijn schriftje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, mooie kleuren en ook schitterend papier. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart heb je gemaakt...en wat een leuk DP papier heb je gebruikt.
    Liefs Ghea ♥
    CANDY bij:gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke digi is dit Cindy, ik vind je kaartje supermooi geworden, hij is weer prachtig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje Cindy, suc6 met breien

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik blijf het een super leuk kaartje vinden!! Leuk dat deze beauty is gemaakt voor de challenge op mijn blog ;)
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is lieffff en gaaf is die Noormal he???

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjonge, jonge jonge jonge, zou Jaap Kooiman zeggen haha, maar dit is een te gek gave kaart, wat heb je weer super gekleurd, het is echt een blikvanger, echt een super kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig kaartje Cindy! Super!!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy