vrijdag 13 september 2013

Nieuwe challenge bij Nadia - vintage in 3D

Hallo allemaal,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Nadia. Dit keer is de opdracht maak een vintagekaart in 3D, bedacht door Nelleke. Niet alleen het plaatje moet vintage zijn, maar de kaart moet verder ook vintage zijn opgebouwd. Zoals jullie weten is dit niet mijn ding, maar het is toch wel aardig gelukt. Hier is mijn voorbeeld:

Het designpapier is van Authentique. De mal is van Joy en het plaatje is van Studiolight. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de prachtige voorbeeldkaarten van mijn DT-leden.
Doen jullie allemaal weer gezellig mee?
Liefs, Cindy

33 opmerkingen:

  1. Wat is je vintage kaart goed gelukt, Cindy. Ik vind hem prachtig.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie vintage kaart.
    Mooi gedaan Cindy!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cindy. Heel mooi papier en mallen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Leuke kaart heb je gemaakt. Leuke mal hreb je gebruikt. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan je de hand schudden Cindy want vintage is ook niet mijn ding ik vind het wel mooi maar kan er zelf niet mee uit de voeten! Je hebt je kaartje is naar mijn mening wel prima gelukt.

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje ziet er schitterend uit.
    Ik blijf vintage ook heel erg moeilijk vinden om te maken, maar zie heel veel mooie kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy

    Leuk een keer een vintage kaartje met een 3 D plaatje .
    Vind dat het je heel goed is gelukt hoort.
    Het is een prachtige kaart .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Je poging is toch zeer geslaagd, ik kan me voorstellen, dat je het moeilijk vindt, je maakt meestal andere kaartje, maar het is een leuk geheel geworden,Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,je zegt dat het niet jouw ding is,vintage,maar ik vind dat je toch een prachtkaartje laat zien,fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind hemook heel mooi geworden Cindy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg met deze zachte kleurtjes.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem supermooi geworden Cindy, een heel mooi kaartje, top weer. Het is je goed afgegaan je vintagekaartje in 3 D.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    ik vind je kaartje erg leuk geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er een mooie vintage kaart van gemaakt, oefening baart kunst, van jou is het kunst.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er prachtig uit Cindy, is je toch goed gelukt hoor...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart hoor Cindy,
    Het lukt je toch goed!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mijn is het wel je ding,
    je kaart is prachtig.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind m prachtig hoor !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart, Cindy.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart! Vintage is ook niet mijn ding, heb het zelfs nog nooit geprobeerd. Maar jou is het maar mooi gelukt!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke mooie kaart ondanks dat het jouw ding niet is,misschien moeten jij en Corrie het gewoon vaker doen want hij is schitterend.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou Cindy, het kan dan wel jouw ding niet zijn, maar je hebt er een verrassende kaart van gemaakt. Klasse hoor!
    Een fijne dag vandaag. Samen aan de freubel met je moeder. Gezellig hoor!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje hoor!!! Mijn ding is vintage ook niet ;)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So beautiful and you made it look completely vintage! I really love your work. Can't wait to see your 1st project for DDCC!
    hugs--
    Roberta
    Queen Bee Paper Crafts
    Dreamtime Designs Craft Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Cindy - supermooi samengesteld.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy