zondag 1 september 2013

Nieuwe challenge Fadengrafik - themavrij

Hallo lieve mensen,
Hier ben ik met mijn tweede blogpost voor vandaag. Voor het vorige bericht zie hieronder. Vandaag gaat ook bij de Fadengrafik weer een nieuwe challenge van start. Dit keer is het themavrij, dus alles mag, maar je kaart moet natuurlijk wel geborduurd zijn. Je mag zelfs met drie kaarten per keer meedoen. Voor deze challenge heb ik gekozen voor een patroon uit het boekje "bonte borduursels" van Marga van Dijk-Belzen. Het patroon is geborduurd met sulkygaren van Gütermann. Verder heb ik berry beads en rocailles van Miyuki gebruikt. Dit zijn prachtige Japanse glaskralen en het was zo leuk om te doen! Het plaatje is van Mattie. Deze plaatjes blijven zo romantisch. De challenge loopt tot 15 september 2013 17.59 uur. Ik hoop dat er weer veel blogmaatjes meedoen! Fijne avond allemaal! Liefs, Cindy


24 opmerkingen:

  1. een schitterende kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend stukje borduurwerk Cindy, gaaf zo met die kraaltjes erop....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, Wat een leuk patroon heb je gebruikt. De combi plaatje borduurwerk en kleuren Prachtig. De hoeken erg mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer z n mooi pronkstukje prachtig Cindy.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Cindy met die glaskralen, 't is weer een plaatje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die is mooi geworden, Cindy. Ik vind je borduurseltjes supermooi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben moe maar voldaan hoor, even zeggen dat je weer een prachtige voorbeeldkaart voor de Fadengrafik hebt gemaakt, schitterend met de Miyuki's
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje!En ook super zo met die kleine kraaltjes er ook nog eens bij geborduurd!Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOO WOW deze ziet er ook al zo prachtig uit. Een schitterend kaartje geworden.

    Liefs Van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke patroontje Cindy en zó mooi gemaakt met de kralen, lief plaatje, schattig kaartje..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk borduurpatroon heb je gebruikt ziet er echt heel mooi uit.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje Cindy
    een schitterend patroontje heb je gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw Cindy. Dit is weer een toppertje!! Op de beurs ook kaartjes gezien met borduur: wat knap!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi Cindy dit borduurkaartje

    met plaatje en die hoekjes ook erg mooi

    lievegr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Cindy, ik vind het supermooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    aaah wat lief dat je mij wat sterren wil stansen! Nou tegen dit aanbod zeg ik natuurlijk geen nee hé. Ontzettend bedankt alvast! Ik zal je mijn adresgegevens via de mail sturen.
    En wat een mooi kaartje heb je gemaakt zo met de kralen! Heel apart!
    Kiefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is weer een supermooie kaart!
    Leuk met die kraaltjes!
    Je vorige kaart is ook heel mooi.
    Wat ga jij snel zeg!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaart en wat mooi zeg die kralen er ook op geborduurd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat is deze mooi!! Prachtig! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook dit is weer een plaatje, wel een geduldwerkje met die kralen, maar wel een schattig effect, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig borduurtje Cindy - 'k vind het altijd zo'n gepriegel met kraaltjes dat ik het haast nooit doe.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy