vrijdag 6 september 2013

Vetcool!

Hallo allemaal,
Het is weer weekend, heerlijk! Ik wens al mijn nieuwe volgers van harte welkom. Bij mijn club "de kaartenmaatjes" hebben we een maandelijks terugkerend item, stempelafdrukjes. Je wordt gekoppeld aan een maatje die je dan stempelafdrukjes stuurt die je moet inkleuren. Vervolgens laat je je kaart op de groep zien. Dit keer kreeg ik een schattig piraatje van magnolia om te kleuren. Zo leuk om te doen! Van een ander maatje kreeg ik een tip om de kaart in te sturen bij Crealing, waar een challenge loopt waar je vlaggetjes moet gebruiken. Dus bij deze.... De vlaggenlijn is van Laland en zo leuk! De perkamentrol heb ik gemaakt met een mal van Joy. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics en het papier is van My Minds Eye Lost and found, toch wel één van mijn favoriete papierlijnen. Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend! Liefs, Cindy


26 opmerkingen:

  1. Ooooo wat is ie VET COOL!!!!Wat een geweldig kaartje....super gedaan meis!
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy. Wat een leuke kaart. De stempel is toch wel leuk. Ik heb deze ook en meende dat ik de stempel niet zo leuk vond. Maar toch wel. Jouw kaart is echt prachtige gemaakt. Leuk vlaggetjes. Fijn weekend. geniet. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vetcoole kaart Cindy!
    Ik zou het moeilijk vinden om met dit afdrukje een kaart te maken maar je hebt er werkelijk een schitterende passende kaart van gemaakt.

    Fijn weekend Cindy
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een leuk jongens kaartje en wat een leuk idee van die stempelclub.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is met recht echt VET COOL wat heb je dit weer super gedaan groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zekers vetcool Cindy en heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    deze is weer helemaal leuk. Ik zag dat ik je vorige kaartje gemist had en die is ook erg enig!! Die dots...gepriegel zeker!!!
    Groetjes en geniet van je weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi meisje , jij bent niet te stoppen zeg, wat een gaaf kaartje is dit, mooi gekleurd ook weer, jij bent in topvorm, goed hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje is dit zeg en die vlaggetjes zijn zo leuk op je kaart je hebt Tilda prachtig ingekleurd hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, lief afdrukje, leuk de vlaggenlijn, je hebt er een superkaartje van gemaakt,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ahoy Cindy je hebt er een leuk kaartje van gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,wat een schattig piratenkaartje,vet cool,zeker weten! Je gaat als een speer volgens mij,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je er iets moois van gemaakt Cindy, een vrolijk kaartje.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so cool Cindy and the colouring/shading is fantastic. Love the way the papers match the pen colours you have used
    x

    Little Pear Tree
    Dreamtime Designs Craft Challenge
    My FlickR page

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Cindy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk kaartje en het vlaggenlijntje past er prima bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a fun card Cindy! Magnolia is my fave an this is such a cute image! :)
    -Emmey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hij i weer super leuke Cindy deze magnolia kaart met de vlaggelijn

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaartje is echt vet cool Cindy, wat een schatje, wle leuk dat ke iedere keer wordt verrast met een geheime opdracht hihi, echt een uitdaging, groetjes. Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Guess who? lol Yep it's me again lol. I'm doing the rounds tonight on bloglovin'. Catching up I am even though it's midnight here lol.

    Tilda looks really good & I love the pennants. I have only seen them in white before but not in black however it really suits your design. A job well done. I love it :) Hugs, Lisa.

    Dreamtime Designs – Blog candy
    Dreamtime Designs Craft Challenge
    My designs @ Etsy
    My Facebook Venture
    My Tweets @Twitter
    My Pins @ Pinterest

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart zeg. En wat heb je Tilda gaaf ingekleurd. Prachtig! Heel veel succes met de challenge bij Crealing. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je mee doet met de september challenge van Crealing. Wat een stoer kaartje en mooie kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy