zondag 20 oktober 2013

GROOT NIEUWS!


Hallo allemaal,
Een grote wens van mijn moeder is in vervulling gegaan. Zij gaat samen met mij, na lang wikken en wegen, een challengeblog beginnen voor het borduren op kaarten. Hoe gaaf is dat? We hebben gemerkt dat op dit gebied niet veel is en daar gaan we proberen verandering in te brengen. Ze heeft er lang over getwijfeld, omdat ze niet alles weet op het gebied van computers, daarom heb ik haar beloofd om te helpen.

Het nieuwe blog heet: Ons borduurkaartenblog. We gaan 1 november a.s. van start met de eerste challenge en we gaan een gave candy weggeven, die 8 december a.s. eruit gaat. Ik zou zeggen, wordt allemaal snel volger als je van borduren op kaarten houdt! De challenges zullen afwisselend worden en voor iedereen toegankelijk. We hopen op veel deelnemers! Liefs, Cindy

25 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie veel suc6, maar dat zal vast en zeker goed komen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Superleuk, ik heb me al aangemeld..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supergaaf Cindy, en jeetje alweer een taak erbij voor je, hoe doe je het toch allemaal, maar dat het een succes zal gaan worden dat weet ik bijna wel zeker, ik ga eens even kijken maar borduren op kaartjes heb ik eigenlijk nog nooit gedaan maar wie weet wat niet is kan ooit nog eens komen. Heel veel succes jullie beiden, toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dames, dat gaat zeker lukken
    Ik ga me gelijk aanmelden.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf voor je moeder en jou! Als het een wens is, moet je het gewoon doen! En je moeder weet al steeds meer van computers en aldoende keert men, dus dat gaat helemaal goed komen, vooral als jullie het samen gaan doen.
    Veel succes!!!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cindy, ben net bij je moeder langs geweest, dat gaat haar vast wel lukken met ondersteuning van jou, kijk uit naar de eerste challenge en wens jullie alvast heel veel succes met dit nieuwe blog....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    jij ook van harte gefeliciteerd met dit supergave blog! Ik ben al volger geworden.
    Ik kan niet wachten tot de eerste challenge begint! Heel leuk dat jullie dit borduurblog begonnen zijn!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    super leuk! heb me aangemeld hoor. Ik kan ook al haast niet wachten om te doen, echt fantastisch!!! Veel succes met je moeder.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes Cindy. Dit gaat zeker lukken. Ik ben al volger geworden.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk dat jullie dit gaan oppakken samen...jullie zijn in ieder geval een goed team! Ik ben niet van borduren maar wil wel altijd kijken wat jullie weer gemaakt hebben....dus ik word wel volger hoor.
    Heel veel succes gewenst!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk initiatief! Veel succes ermee, ik zal zeker een keertje deelnemen.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel succes.Ik ga geen volger worden want het is niks voor mij.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Cindy, wat enorm leuk, dat is al een uitdaging op zich en ik dacht eerst nog wel bij "groot nieuws" dat je al tante was geworden haha. Ik vind borduren ook echt een leuke bezigheid en hoop er dan ook weer wat meer tijd voor te hebben, veel succes en natuurlijk ga ik jullie volgen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. goh Cindy wat leuk ook dat je moeder mee gaat doen ,ik wil me wel aanmelden maar of ik ga borduren dat weet ik nog niet maar wie weetkrijgen jullie me zo gek.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd.
    Zal waarschijnlijk nooit mee doen omdat het borduren met tot op heden niet van de hand wil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi meisje
    Ik hoop ook dat het een succes gaat worden, aan mij zal het niet liggen, ik kan niet wachten tot 1 november.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw dat zie ik helemaal zitten
    ik wens jullie veel succes en ik ga proberen er aan mee te doen
    ik ga me nu aanmelden
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk, Cindy. Gefeliciteerd! Ik ben al volger geworden.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toppie Cindy !! Gefeliciteerd met de geboorte van het borduurkaartenblog.
    Superleuk, ik ben meteen volger geworden.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super gaaf en heel veel plezier en succes met deze toch wel "sprong in het diepe" . Super stoer om dit te gaan doen, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk nieuws dat jullie samen een borduurblog gaan beginnen!
    Jullie maken ook altijd hele mooie geborduurde kaarten !
    Ik ga volger worden van jullie blog, je weet ik borduur heel weinig, maar misschien krijg ik door jullie blog de smaak te pakken.
    Heel veel succes!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wat leuk zeg en ook gelijk volger geworden hoor, ga hem ook op mijn blog zetten hoor.
    Wens jullie heel veel succes en we gaan meedoen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy,

    Wat super dat jij samen met je moeder een borduurkaartenblog begint. Denk dat er veel mee gaan doen, omdat die er bijna niet zijn, maar toch veel het leuk vinden. Heel veel plezier en succes gewenst ermee! Ik ga er snel een kijkje nemen en hoop trouw mee te kunnen doen...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat gaaf van jullie!!! Ik wens jullie heel veel succes met jullie uitdaging!! Ik ben zelf geen borduurster, maar mijn moeder natuurlijk wel. Maar ik zal zeker eens mijn stoute schoenen aan doen en eens een borduurkaart gaan maken....
    Toi toi toi!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat leuk voor jullie, vooral voor je moeder cindy. Ik wens jullie heel veel succes ermee. Hoop dat het een groot succes gaat worden.
    Helaas ben ik zelf niet van het borduren, maar die zijn er genoeg!! Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy