zondag 13 oktober 2013

Het is nu echt herfst

Lieve blogvriendinnen,
We hebben hier nog net geen zandzakken voor de deur, maar het is hier bar en boos. Het regent hier al de hele dag, de tuin staat blank en binnen horen we constant het doucheputje en de toilet borrelen, als dat maar goed gaat.... On in de sfeer te blijven heb ik dit keer een herfstkaart die ik jullie wil laten zien. Ik heb dit keer zo'n schattige weestamp ingekleurd. Het afdrukje en de achtergrond van het afdrukje heb ik gestanst met een Spellbindermal. Het papier is van Bo Bunny en de varentak heb ik zelf gemaakt met klei en een mal van Martha Stewart. Das ook weer zo leuk om te doen. 

De kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van:
* The Dutch Stamp Chickies ( alles mag behalve een kerstkaart)
* Anma Creatief (herfst)
* Creashop Duymelot (herfstkaart met een mal of stans)

Wens jullie verder allemaal een hele fijne zondag!




32 opmerkingen:

  1. Ik had al op teletekst gelezen dat het in delen van Nederland heel veel geregend heeft vannacht en vandaag, dan komen we er hier in het zuiden nog goed vanaf ook wel regen maar op het moment is het droog...over naar je kaartje prachtig gekleurd in de tinten van het najaar, mooi.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje in hele mooie herfstkleuren.
    Leuk gedaan Cindy.
    Wij hebben net hetzelfde weer, maar als ik aan de kutsel kan stoort dit me niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    tot op heden is het hier de hele dag al droog, maar wel koud..Je hebt een superlief herfstkaartje gemaakt, met een schattig afdrukje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrr hier ook al de hele dag regen en wat een storm, ben blij dat ik er vandaag niet uit moest. Ik vind je kaartje prachtig, het is weer een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allo Cindy
    wat een mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende herfstkaart prachtig ingekleurd en hier vrolijk ik toch echt van op want het weer doet dat niet.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi herfstkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Wat een weer hè hier ook niet droog geweest geloof dat de vissen bijna de vijver uit zwemmen .
    Maar inderdaad wel lekker knutsel weer .
    Je hebt weer een prachtige herfst kaart gemaakt met een erg leuke stempel .
    Prachtig ingekleurd ook weer .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,

    Ook hier is het al de hele dag bar en boos, al is het volgens het journaal bij jullie nog erger. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje.
    Hier is het droog.
    Heb zelfs de was vandaag buiten gedroogd.
    We hadden de zon en wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,hier regent het ook al de gehele dag,wel lekker knutselweer maar iets minder mag ook wel.. Je kaart is een dotje. Wat een lief herfstmeisje en die besjes en kleurtjes maken het helemaal af...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een beeldje Cindy en wat heb je het haar weer prachtig gekleurd.
    Ik vind het een mooi geheel. Zie net op het nieuws dat jou woonplaats er slecht aan toe is met de regen....hier is het ook niet droog geweest vandaag.
    Liefs Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een water is er overal gevallen, hier gelukkig niet dus wij hebben droge voeten. Maar wat een toepasselijk kaartje heb je gemaakt heel erg mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk kaartje en dat varentje is ook super! Lekker herfstig net als het weer buiten inderdaad Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk herfstkaartje.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart super bedankt voor je deelname bij dsc

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig herfst kaartje met mooie warme kleuren en lief stempeltje
    mooi ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje! Heb je nog droge voeten? Hier is het ook erg nat...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een snert weer he! hier graven boos in het Westland....overstromingen van heb ik jou daar...maar je kaart is nog droog, prachtig herfst kaartje mooi afdruk je!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje, ben ik blij dat ik twee hoog woon, geen last van natte voeten, maar het is wel bar en boos het weer.
    je hebt je gelukkig kunnen vermaken en hebt een schitterende herfstkaart gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart meis, zo mooi die oranje herfsttinten. Heeeeel mooi gedaan en nu maar een zomerkaartje nog....misschien jaag je dan de regen even weg.....het is niet normaal zoveel regen als er is gevallen.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje Cindy, met een erg mooi ingekleurde stempel.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy, wat gaaf zeg! Die appeltjes en die bladjes! Schitterend vind ik die. Net als je kleurwerk trouwens!
    Succes met de nattigheid. Hier valt het wel mee, als ik het zo hoor!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige herfstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook hier was het erg nat, maar niet zo erg als bij jullie. Wat heb je weer een prachtig kaartje afgeleverd. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende herfstkaart Cindy - zo mooi ingekleurd ..wauw! Een prachtexemplaar!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Cindy, ik zag dat ik nog niet op je kaartje had gereageerd, ik had het al op fb gezien denk ik, raak ik echt van in de war hoor. Jij bent ook al aan het kleien geslagen zie en lees ik, jij bent echt veelzijdig, erg mooi weer. groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Absolutely adorable Cindy, beautiful card with beautiful colours x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je herfstkaart is weer heel lief en als die voor de sketch van de NKU. gr lenyw

    BeantwoordenVerwijderen
  30. GE-WEL-DIG kaartje Cindy......SUPERSSSSS en zo MOOI WARM van kleur.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt! leuk dat je mee doet met onze challenge bij Duymelot.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy