maandag 28 oktober 2013

kaart n.a.v. sketch - NKU

Hallo allemaal,
Vandaag is het weer mijn beurt om op het blog van de NKU een kaart te laten zien naar aanleiding van een sketch. Dit keer heb ik gekozen voor zo'n schattig magnoliaatje uit de nieuwe kerstserie, die ik heb ingekleurd met copics. De ijssterren heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo en bewerkt met embossingpoeder. Het papier is van Bo Bunny. Verder heb ik nog de Joymal gebruikt met de ijssterren. Ik hoor van veel mensen om mij heen dat het papier zo slecht uit de mal komt. Van een blogvriendin, Ellen, kreeg ik de tip om een geel viscose schoonmaakdoekje mee te draaien, en het werkt echt. Het papier komt super uit de mal! Jullie mogen de sketch natuurlijk weer meenemen voor eigen gebruikt. Veel plezier ermee en een hele fijne dag. Liefs, Cindy



21 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Cindy. En een hele leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje zo leuk en wat een leuke magnolia.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaartje en die mal, ja die is super! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze de nieuwe magnolia stempels, en het kaartje natuurlijk ook!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kaartje Cindy, ik heb ook even een vraagje heb je wat achter de joymal geplakt zodat hij beter uit de mal komt of niet bij mij gaan ze allemaal stuk. Kan je me een goede tip geven misschien want de mal is schitterend.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt weer héél leuk, mooie kleuren ,schitterend gekleurd leuke schets, wie weet gebruik ik die ook nog weleens, liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke sketch Cindy en je hebt er een prachtig kaartje meegemaakt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Cindy, weer prachtig gemaakt! Bedankt voor de tip, altijd de moeite waard om even te proberen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gave sketch Cindy en je kaart is enig! wat een schattige Tilda:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Wat een leuke sketch en hele mooi kaart..lief afdrukje, mooi de mal en die sterren van Dutch Doobadoo zijn prachtig, ik gebruik ze ook graag,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Cindy!
    En ook een leuke sketch.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige sketch en supermooie uitwerking Cindy, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    wat een gave kaart heb je gemaakt!
    Supermooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy, je kaart is weer een beauty meis. Je hebt deze leuke Tilda super ingekleurd...mooie kleurencombi. De prachtige mal komt weer goed tot z'n recht!
    De gele doekjes doen wonderen hè....ik gebruik ze regelmatig.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie Cindy

    met deze mooie ronde ster er bij goeie tip met geel doekje ik heb hem niet maar hij is prachtig

    ook de nieuwe tilda is super leuk en mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met deze sketch. Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy