woensdag 2 oktober 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik


Goedemorgen allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik. Wij hadden als DT-team de opdracht gegeven om een diermotief te borduren, maar uit het blogbericht begrijp ik dat je ook een dierplaatje of stempel mag gebruiken. Dat maakt het natuurlijk een stuk makkelijker. Ik moet jullie ook eerlijk bekennen dat ik het borduren van figuren helemaal niet leuk vind, dus als ik dit van tevoren had geweten.... Ik heb een hond van Sjaak van Went geborduurd met Mettlergaren. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen, je hebt twee weken de tijd. Liefs, Cindy


27 opmerkingen:

  1. Hoi Meis
    Jij hebt gelukkig ook gezegd dat het ook anders mag, ik heb de site aanbevolen, jou kaart is prachtig geborduurd, en het is een leuk dier.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch issie hartstikke leuk !! Lijkt wel uit een tekenfilm dat hondje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al vind je het niet leuk om te doen, het is toch erg goed geslaagd Cindy! Ik vind het mirakels goed geborduurd! Knap werk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super lief hondje heb je geborduurd Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, daar ben ik weer. Je hebt, ondanks dat je figuren borduren niet zo leuk vindt, toch een superleuk kaartje van gemaakt, en het hondje is net echt, goed hoor, ik ga straks eens op het blog kijken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Ik vind het toch wel heel erg leuk hoor ,bij je moeder zag ik al de leuke Olifanten maar dt hondje heb je ook erg leuk gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt, ondanks dat het niet je ding is. Groetjes en tot gauw, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee dit is veel werk geweest Cindy,dit zou je heel leuk in een lijstje op een kinderkamer kunnen hangen.Het is gewoon een mooi en schattig borduurwerk en zonde om zomaar te versturen.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een lief hondje geborduurd Cindy, schattig ondanks dat je er niet zo weg van bent is het je toch maar mooi gelukt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een super schattig hondje geborduurd, hoewel het niet je favoriet is om te borduren is het resultaat super!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch issie super schattig en een hele klus denk ik!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch is je kaartje goed gelukt Cindy. Ik vind 'm super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattig hondje.
    Heel mooi geborduurd.
    Is weer eens wat anders hé Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch is deze erg leuk Cindy! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy, jij hebt ook al zo'n prachtige kaart gemaakt met de geborduurde hond. Supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al vind je het borduren van figuren helemaal niet leuk, het is wel een hele leuke kaart geworden!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt Cindy, helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super leuke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is een super leuke schattige hondje geworden

    en heb je mooi geborduurd al is het niet je ding voor een kind is deze prachtig om te krijgen of een hondeliefhebber je moeder had een olifant gedaan nou daar zou mijn schoonmoeder als olifante liefhebber heel blij mee zijn geweest .

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje heb je geborduurd. Mooie hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och wat schattig !! Ik vind hem superleuk. Ik schot er spontaan van ind e lach toen ik hem in mijn zijbalk zag staan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedaan hoor, ook al vind je het niet zo leuk om te doen(ik ook niet hoor!!) hij is wél heel mooi geworden!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eindelijk de computer aan de praat dus kan ik weer even een blogrondje maken wat een prachtige kaarten heb ik gemist bij je kom gauw weer terug veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Condy this is great, I've still not done any 'real' stitching or embroidery on cards, but this is really making me want to have a go
    x
    Little Pear Tree
    Dreamtime Designs Craft Challenge
    DDCC Facebook page, Please feel free to join us

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy