dinsdag 15 oktober 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik - Halloween

Goedenavond allemaal, 
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij de Fadengrafik met dit keer als thema halloween. Je mag een 3D-plaatje gebruiken of een stempeltje, als er maar op de kaart geborduurd is. Ik heb dit keer een patroon gekozen van Sjaak van Went en een stempelafdrukje van Lalaland ingekleurd met mijn copics. Ik vind deze stempels zo gaaf! Ik hoop dat jullie allemaal weer tijd hebben om mee te doen. De challenge duurt tot 1 november 2013 17.55 uur. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de voorbeeldkaarten van mijn DT-collega's. Fijne avond allemaal. Liefs, Cindy


27 opmerkingen:

  1. Een heel MOOI kaartje Cindy en de borduurkleuren komen terug in het gekleurde plaatje en in de kaart. Heel MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spooky kaartje! prachtig borduurwerk:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, Cindy, I have seen your card on the Fadengrafik Challenge Blog - and it´s a super cute piece of artwork. Love the pattern, the image and your fantastic colouring. Have a great week.
    Regards and "Hugs", Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Halloween kaartje heb je weer gemaakt. Prachtig geborduurd en je stempeltje is ook erg mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend borduurwerk en een schat van een stempel prachtig weer Cindy.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, mooi kleuren combi. Het kaartje wat je gister hebt geplaatst ziet er ook heel leuk uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    Wat een schattig heksje is dit, keileuk, je borduurtje past er prachtig bij, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk Cindy, deze lieve kleine heks....ze is veel te lief voor een heks! Maar je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, je borduurwerk is weer helemaal super! Het lukt me maar steeds niet om regelmatig langs te komen maar ik kijk altijd wel even terug en ik moet zeggen dat ik hier weer een paar prachtige kaarten heb gemist! Ik hoop dat je de wateroverlast beperkt hebt kunnen houden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi Cindy, ik heb bijna weer alles uitgepakt hier, dus lijkt me leuk om mee te doen, Ik ga het proberen of ik het redt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk Cindy, ik heb met dezelfde stempel een kaartje gemaakt en hij is bijna identiek ingekleurd denk ik, ach ja, dat heb je met Halloween he, meestal paars en oranje met wat zwart erbij :)
    Heel erg mooi gekleurd ook !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, wat een superleuk kaartje heb je weer gemaakt; prachtig geborduurd. Je kaartje hieronder is ook al zo leuk. Ik heb je schets weer even meegenomen. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Cindy, alweer een superleuk Halloween kaartje, leuke digi en de kleuren zijn echt mooi afgestemd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk Halloweenkaartje Cindy met een mooi bordurrpatroontje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een heel mooi halloween kaartje! Mooi borduurwerk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart weer zoooooo leuk, de stempel van Lalaland staat héél mooi bij je prachtige borduurwerk.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is ie gaaaaaaafffffff........echt heel mooi gedaan en natuurlijk is de kleurencombi weer perfect.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwww wat een topper van een kaart joh! en zulke mooie aankleding qua kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje Cindy - prachtig borduurtje (past goed bij het stempeltje) - schitterend gekleurd stempeltje - een toppertje

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een heel mooie halloween kaart Cindy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw mooi zeg dit Halloween kaartje prachtig borduurwerk en mooi plaatje super ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend kaartje Cindy, hij is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy